Miehen menot. Onko teistä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tekeeks mies liikaa töitäkin, kun puhut että luo uraa?

Paljon, mutta ei liikaa. Työelämä vaatii nykyään paljon monilta, enkä nyt voi moittia häntä siitä, vaikka välillä korpeaakin.

Joo, mut jos on paljon töissä niin pitäisi tajuta sitten olla myös kotona eikä juosta kavereiden kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tekeeks mies liikaa töitäkin, kun puhut että luo uraa?

Paljon, mutta ei liikaa. Työelämä vaatii nykyään paljon monilta, enkä nyt voi moittia häntä siitä, vaikka välillä korpeaakin.

Joo, mut jos on paljon töissä niin pitäisi tajuta sitten olla myös kotona eikä juosta kavereiden kanssa...

Jotkut ei äköjään pysty luopumaan mistään. Ura pitäis olla ja treenaamaan pitäis päästä viitenä päivänä viikossa (nää on siis mitä mies tarttis onnelliseen elämään omasta mielestään) ja kavereitakin pitäis nähdä jne. Ja perhe olla tietysti.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mulla loma, miehellä ei. On siis päivät töissä. Maanantai-illan oli treeneissä. Laitoin lapset yksin nukkumaan. Tiistai-illaksi olin sopinut jo toukokuussa oman menon ja siitä kertonut miehelle, joka kuitenkin oli viime viikolla sopinut samalla illalle kavereidensa kanssa menoa. Ehdin olla omassa tapaamisessani 1,5 tuntia (miehen töiden takia menin tunnin myöhässä ja lähdin paljon ennen muita jotta ehtii omaan tapaamiseensa, joka tietysti venyi yöhön saakka). Ja laitoin lapset yksin nukkumaan. Pari päivää sitten sanoi, että kaveri tarvitsee jotain kantoapua keskiviikkona. No ajattelin, että täytyyhän miehen kaveria auttaa. Eli tänään kävi kääntymässä kotona, vaihtoi vaatteet ja lähti sinne. On siellä siis vieläkin. Laitoin lapset yksin nukkumaan.
Jotenkin ei vain tunnu lomalta, kun oon lasten kanssa yksin kellon ympäri. Soitin miehelle ja hän oli sitä mieltä, että mä en oo ainoa joka joutuu "uhraamaan" ja että meidän varmaan pitää keskustella ajankäytöstä. Tota, kukahan se toinen uhraaja sitten on? Ja mitä v***n keskusteltavaa siinä on, että hän tulee ja viettää kivoja kesäiltoja ihan niin kuin haluaa. lomaa ehkä aikoo pitää heinäkuun lopussa.
On aikapaha mieli. Tässä tää kesä sitten meneekin. Mies ei ehdi edes pitämään lomaa samaan aikaan, mutta kaikkeen muuhun näköjään on aikaa. onneksi sillä on täällä tälläinen kodinhoitaja, joka hoitaa lapset, kun se tekee uraa ja viettää kesää.

Tuollaistahan se arki miesten kanssa on, muijat kotona lasten kanssa kaiket päivät ja illat kun taas MIES menee minne haluaa :)

Teillä on siis loma eri aikaa? Käytte siis molemmat töissä? Lapset ovat siis hoidossa? Kun miehesi pitää lomaa, sinä olet töissä ja lapset ovat, niin siis missä? Isän kanssa kotona vai hoidossa?

Yhteistyössä