miehen mieleen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiiiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiiiiii

Vieras
olen luonteeltani ujo ja hiljainen, ja se häiritsee suhdettani paljon. mieheni haluaisi seksiimme lisää vipinää ja niin haluan minäkin, mutta en tiedä miten sen tekisin. mieheni pon näissä asioissa todella vapautunut ja ehkä myös sen takia hänen on vaikea ymmärtää miten vaikeaa se on minulle.
kuitenkin haluaisin voittaa ujouteni ja tuoda makuhuoneeseemme elämää. miten voisin esim. yllättää mieheni raskaan työillan jälkeen?
kiitos jo etukäteen neuvoista ja ideoista.

no tietysti täysihoito haaroväliin. elikkä suihinotto ja muut hienoudet ja sitten tietysti kehut miten iso ja paksu meisseli ukollas on , ja miten kateellisia sinun nais kaverit on sinun miehestä....eipä sitä mies voi paljon muutavaatia,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja iiiiiii:
olen luonteeltani ujo ja hiljainen, ja se häiritsee suhdettani paljon. mieheni haluaisi seksiimme lisää vipinää ja niin haluan minäkin, mutta en tiedä miten sen tekisin. mieheni pon näissä asioissa todella vapautunut ja ehkä myös sen takia hänen on vaikea ymmärtää miten vaikeaa se on minulle.
kuitenkin haluaisin voittaa ujouteni ja tuoda makuhuoneeseemme elämää. miten voisin esim. yllättää mieheni raskaan työillan jälkeen?

No moi,

jos haluat ihan oikeat neuvot, niin otapa yhteys allekirjoittaneeseen. Tosin, en aio kertoa juttua suusanallisesti, vaan näyttää käytännössä. Käykö???

Alkuperäinen kirjoittaja iiiiiii:
olen luonteeltani ujo ja hiljainen, ja se häiritsee suhdettani paljon. mieheni haluaisi seksiimme lisää vipinää ja niin haluan minäkin, mutta en tiedä miten sen tekisin.
mieheni on näissä asioissa todella vapautunut...
Kerro sille joko suoraan tai txt viestillä että et itse uskalla ehdottaa mitää mutta haluaisit kuitenkin. Kyllä hän sitten varmasti ohjaa sinua oikeaan suuntaan ;) Esim. dildoja tms. Kyllä se siitä sitten lähtee.
Seksikäs alusasu näin alkuun.

Minusta sina voit olla ujo ja hiljainen,jos miehesi oikeasti sinusta pitää.Voisit kysyä mieheltä minkä fantasian hän haluaisi toteuttaa,jos on fiksu aloittaa jostain siististä jutusta,myöhemmin sitten lisää.

Ala mieti mita miehesi haluaa,tutustu omaan seksuaalisuuteesi ihan ensin.

Mika sinua kiihottaa? Minkalaisia seksuaalisia mielikuvia/fantasioita sinulla on kun olet ihan yksin? Mita ajattelet masturboidessasi? Minkalaiset pienetkin jutut saavat sut "sille tuulelle"?

Kaikilla on tama oma persoonallinen seksualisuutensa. Voit toki lukea vinkkeja tehda sita ja tata, ja nain saada kylla lisaa actionia sinne makuukammariin, mutta se ei valttamatta kiihota sinua itseasi juurikaan, eika nain miestasikaan.

Jos tiedat mika saa sinut todella kuumaksi, minkalaiset jutut ja asiat, voit varovaisesti yrittaa tuoda tama uinuvaa, henkilokohtaista puolta sinne sinun ja miehesi valiseen seksiin myos. Kovin monet pitavat, seka miehet etta naiset (!) taman puolen itsellaan ja vain suorittavat puolisonsa kanssa.

Se, mika sinua kiihottaa, kertoo omasta seksuaalisuudestasi. Se saattaa olla esim jokin rooli, jota leikkimalla saat tuntuman tahan puoleen itsestasi. mIta kiihottuneempi itse olet siita mita teet ja minkalaisen tunnelman haluat aikaiseksi, sita enemman se miehesikin siita nauttii. Vot sitten vaikka jonakin herkkana hetkena kertoa siita miehellesi, minkalainen skenario, asiat sinua kiihottaisivat, hanen reaktionsa voi nain tukea sita millaisia hetkia haluat rakentaa.

Joten tutustu itseesi, vain sina tiedat mita ovat ne seksuaalisuuden alueet, joihin sina haluaisit enemman tutustua, ei kukaan muu! tsemppia, pida itsesi! :-)

Yhteistyössä