Miehen mielestä olen tosikko-olenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä mäkin olisin suuttunut. :( Juttu olisi ollut ihan ok, jos miehesi olisi lopettanut siinä vaiheessa, kun hätäännyit ja lähdit ulos. Mun mielestä se, että tahallaan hätäännyttää toisen, osoittaa vaan huumorinTAJUTTOMUUTTA.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumorimies:
Muuten toimiva vedätys mut miks miehes heitti avaimet lattialle? Kyykytysmeininkiä.

Hän tosiaan heitti avaimet lattialle niin että ne liukuivat jalkoihini, ja hymyili ilkikurisesti.

Minusta tuo koko homma oli ihan törkeä, varsinkin kun samantyylisiä on joka päivä.

Suoraan sanottuna olen alkanut miettiä ettemme sovi toisillemme. Tykkäisin enemmän miehestä joka ei tee minulle kiusaa, vaan on kiltti minulle, niinkuin minäkin olen.

Tuon pilailun lisäksi mies on kova tiuskimaan ja huomauttelemaan asioista, joskus tuntuu etten osaa tehdä mitään oikein. Mutta kun loukkaannun, mies kääntää sen aina niin, että minussa on vika, olen tosikko eikä minulle uskalla sanoa mistään mitään koskaan. Minä kun en tykkää huomauttelusta enkä tiuskimisesta, yleensä en puhu rakkailleni koskaan ilkeään sävyyn, olen tosiaan kiltti ja herkkä luonteeltani.

Mies oli ennen erilainen, mutta muuttui pikkuhiljaa kun menimme naimisiin ja teimme lapsia. Ajatteli varmaan ettei tarvi enää esittää.

Minä olen jotenkin niin rikki. Olen kokenut paljon kovia aiemmissa suhteissani, ja olisin halunnut että hän on sellainen kiltti, ihana ja hyväntahtoinen mies jota esitti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
No kyllä mäkin olisin suuttunut. :( Juttu olisi ollut ihan ok, jos miehesi olisi lopettanut siinä vaiheessa, kun hätäännyit ja lähdit ulos. Mun mielestä se, että tahallaan hätäännyttää toisen, osoittaa vaan huumorinTAJUTTOMUUTTA.

No samaa mieltä olen, varsinkin kun hätäännyin ja aloin vääntää itkua, niinkuin usein hätääntyessäni, herkkä kun olen.

Tässä tuli mieleen vielä eräs esimerkki. Mies oli kerran hukannut lompakkonsa ja oli aika hädissään ja harmissaan. Minä olin että voi ei, kamalaa, etsitään kulta yhdessä. Ja sitten se löytyi hänen omilta jäljiltään, ihan vastaavanlainen juttu kuin tuo minun avainjuttuni. Jos minä olisin löytänyt sen, en olisi todellakaan heittänyt sitä hänen jalkoihinsa nauranut ilkikurisesti, ja vielä kehottanut olemaan huolellisempi. Olisin sanonut että huh, hienoa kun löysit sen, sattuuhan sitä, ja ehkä halannut.

Sanoin miehelle aamulla suutuspäissäni että hän on minusta ilkeä ihminen joka nauttii muiden, varsinkin minun kiusaamisestani, ja että minusta rakastettua ei kohdella niin. Olin sitten tosikko tai en, sitä mieltä olen edelleen.

Ap, mä olen ihan samoilla linjoilla. Miksei miehesi voinut sanoa illalla, että löysi avaimesi autonovesta? Olisi siinäkin ollut pelästystä ihan tarpeeksi, kun olisi vaan kuvitellut, että mitä jos joku olisikin varastanut jne. Mauton "pila".

Alkuperäinen kirjoittaja ÄssänÄiti:
Ap, mä olen ihan samoilla linjoilla. Miksei miehesi voinut sanoa illalla, että löysi avaimesi autonovesta? Olisi siinäkin ollut pelästystä ihan tarpeeksi, kun olisi vaan kuvitellut, että mitä jos joku olisikin varastanut jne. Mauton "pila".

Näinpä, ja sitten vielä pitää minua tosikkona, kun en ymmärtänyt. Minusta tuntuu että on ihan onnellinen etten itse omaa samanlaista "huumorintajua".

No joo, on hänessä paljon hyviäkin puolia, ettei nyt ihan haukkumiseksi menisi.:-) Tykkää pilailla toisten kustannuksella, ja joskus tiuskii ja huomauttelee, mutta "isoissa" asioissa ihana mies, uskollinen ja rakastava pääosin, loistava isä lapselleen, tekee kotitöitä, ei juo eikä käy baareissa kuin kerran pari vuodessa tms. :-)

Joo, ehkä alan pikkuhiljaa leppyä.:-)