Miehen mukaan bilettämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos miehenne lähtee viihteelle niin voitteko te lähteä mukaan joukkoon vai onko niin, että miehenne ei halua teitä mukaan? Entä itse jos lähdette niin onko mies tervetullut mukaan?

Meillä samat kaverit joiden kanssa pyörimme ja muutenkin: tottakai molemmat ovat tervetulleita mukaan jos toinen lähtee! Me emme ikinä haasta riitaa kännissä tai ole muuten ärsyttäviä toisillemme. Viihdymme toistemme seurassa. Exä ei halunnut mua ikinä mukaansa...ja sitä ihmettelin, että miksi. Loppusuhteen ajan ainakin pyöri muiden naisten kanssa baarissa, lieneekö se ollut se syy vai mikä..en tiedä, enkä enää jaksa ajatellakaan.

Meillä jos mies lähtee niin menee entiselle kotipaikkakunnalleen eli tampereelle bilettään ja sinne en pääse mukaan vaikka haluaisin. Jos olen itse menossa niin mies ei halua lähteä mukaan. Eli emme käy juuri missään yhdessä. Jopa ruokakauppaan mennään yksin.

Mä en tod. halua sen mukaan, pääsisin monesti kyllä. Ne on yleensä duuniporukalla pippalointia tai joku keikka. Ja meidän musiikkimaku on enemmän kuin vähän erilainen.

Mieskin pääsee mun mukaan, mutta harvoin haluaa lähteä, se ei jaksa kaikkia mun kavereita (kun en aina jaksa itsekään :().

Osataan kyllä välillä lähteä ihan vaan kaksinkin.

No tällähetkellä ei ole tullut biletettyy, koska olen raskaana, mut joo meillä on ollut miehen kanssa tapana lähteä yhdessä viihteelle. Erikseen ei kuleta, kumpikaan ei halua ja meillä on yhdessä hauskaa =)

Kavereitten kanssa kelpaa avec, mutta jos mies on työporukan kanssa niin mä en edes halua mukaan.

Ja sama toisinpäin, mutta mun työpaikan pippaloista suurinosa on kyllä avec tilaisuuksia eli ottasin kyllä mielelläni ton miehen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai on omia reissujakin ja pitääkin, mutta siis kysymys oli, että onko miehenne vastaan sun mukaan tulemista?

Ei ole vastaan. Tunnen kaikki sen kaverit, ja olen ollutkin aina "yks jätkistä" :D

Kun siksi kysyin kun tuntuu, että monen miehet ovat sitä mieltä, että biletetään miesporukassa. Mulla kun sattuu nuo kaverit olemaan pääsääntöisesti miehiä (joiden kanssa mieskin nykyään pyörii ) niin tottakai me ollaan samalla porukalla liikenteessä, välillä yhdessä, välillä toinen jää kotia hoitaan lasta :)

miksi tottakai omia reissuja tarvii olla?en ymmärrä miksi pitäisi.

meillä kyllä joskus on jos miehellä työpaikan juhlat tai meen laulamaan karaokea tyttöjen kanssa mutta ei nyt mitään pkollisia ole.

usein mennään yhessä koska meillä yhteiset kaverit. molemmat on tervetulleita,mutta jos tiedän että vain miehiä tulossa jään ehkä mielelläni kotiin. Mutta kyllä me molemmat huolitaan toisemme.mukavempaa niin että yhdessä niin ei tuu ikävä illan aikana. ei me riidellä ,eikä muutenkaa käyttäydytä ikävästi toisiamme kohtaan

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

meillä kyllä joskus on jos miehellä työpaikan juhlat tai meen laulamaan karaokea tyttöjen kanssa mutta ei nyt mitään pkollisia ole.

usein mennään yhessä koska meillä yhteiset kaverit. molemmat on tervetulleita,mutta jos tiedän että vain miehiä tulossa jään ehkä mielelläni kotiin. Mutta kyllä me molemmat huolitaan toisemme.mukavempaa niin että yhdessä niin ei tuu ikävä illan aikana. ei me riidellä ,eikä muutenkaa käyttäydytä ikävästi toisiamme kohtaan

Siis ihan käytännön syistä ainakin meillä. Toinen jää kotia hoitaan lasta. Ja lapsenvahtia kun emme helposti viitsi pyytedellä. Lapsen kuitenkin parempi olla isän/äitin kanssa kuin jonkun toisen. Siksi siis tottakai omiakin bileitä on.

jos on tyylii synttärit / tuparit niin mennään yhdessä. mies ei tykkää baareista joten jos mennään baariin niin mies ei halua tulla mukaan!
työpaikan jutut on harvoin avec joten yksin menen niihinkin! jatkoille ei tule ikinä mukaan! vaikka kuinka ruikuttaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

Siis ihan käytännön syistä ainakin meillä. Toinen jää kotia hoitaan lasta. Ja lapsenvahtia kun emme helposti viitsi pyytedellä. Lapsen kuitenkin parempi olla isän/äitin kanssa kuin jonkun toisen. Siksi siis tottakai omiakin bileitä on.
joo siis tottakai noin mutta sain vain vähän eri käsityksen kun kirjoititte että tarvii niitä omiakin reissuja ola. joo niinhän se menee ettei niitä hoitajia joka oksalla kasva. eli välillä tarvii vuorotella.

Nyt kun meill oln pien vauva niin en voi lähteä mukaan, joten saa mennä ihan poikien kesken(tai voihan siellä tyttöjäkin olla). Aikaisemmin mentiin kyllä melkein aina yhdessä, poikkeuksena esim. työpaikkojen iltamat tai koulun, joihin ei ole kiva raahata toista mukaan:)

Yhteistyössä