Eli mieheni on jotenkin muuttunut viime aikoina;on ärtynyt(mulle valittaa jatkuvasti),jotenkin omissa oloissaan enemmän(varsinkin tietokoneella istuu vaikka koko illan,siis ei mitään salaista siin tee mut on vaan omilla sivuillaan,mieluummin kun minun kanssani=(,ja omat harrastukset ovat lisääntyneet,koko ajan tulee uusia juttuja jotka vievät aina vain enemmän aikaa joka päivä!(metsästysjuttuja)aika harvoin enää kahdestaan,saatikka yhdessä perheenä ollaan(2v.tyttö meillä),tyttö kun illalla nukkumaan rupeaa,mies istuu omien juttujensa parissa koneella ja minäkaton yksin tellkkua :| läheisyys on jonnekkin "hävinnyt"...olen miettinyt olisiko mies voinu jonkun toisen itselleen löytää mutta toisaalta en sitä hänestä uskoisi :/ siispä mietin että johtuuko tämä nyt siitä kun olen pari kuukautta sitten ottanut puheeksi toisen lapsen tekemisen ja mies ei kovin innoissaan ajatuksesta ole,haluaa toisen lapsen mutta ei kuulemma vielä ainakaan vuoteen!vielä vähän aikaa sitten sanoi että aiemmin voidaan yrittämään ruveta mutta sitten taas muuttikin mieltään
en siis ole jankannut asiaa mutta ihan mielestäni asiallisesti pari kertaa mainninnut!
lisäksi vielä on se seikka että tyttö lähtee ensimmäistä kertaa hoitoon,ja mies lomien jälkeen töihin niin voisiko sitten ihan stressiäkin olla?
olipa niin tai näin,tämä tilanne kyllä rassaa!pelottaa että emme saa asioita selvitettyä kun mies ei oikein ota kantaa mihinkään :|
mutta nythän tulikin jaaariteltua,toiv.ees joku pysy kärryillä,oli vaan pakko avautua "vähäsen"
lisäksi vielä on se seikka että tyttö lähtee ensimmäistä kertaa hoitoon,ja mies lomien jälkeen töihin niin voisiko sitten ihan stressiäkin olla?
olipa niin tai näin,tämä tilanne kyllä rassaa!pelottaa että emme saa asioita selvitettyä kun mies ei oikein ota kantaa mihinkään :|
mutta nythän tulikin jaaariteltua,toiv.ees joku pysy kärryillä,oli vaan pakko avautua "vähäsen"