Miehen naispuolinen fb-kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mustis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mustis";25943651]eikä mua kiinnosta kaljankittaajien ongelmat. sinulle taas suosittelisin lämpimästi aa-kerhoa tai katkaisua. =)[/QUOTE]

Siihen nähden, että en ole liki kahteen kuukauteen ottanut mitään, niin ihmeellinen alkoholiongelma minulla onkin. Tuo oluen hinnan nousu ei ole kaljankittaajien ongelma vaan niiden perheiden joilla on rahaa enstistä vähemmän käytettäväksi muuhun.

Hassua, musta on ihanaa kun muut naiset kattelee mun miestä ja pitää sitä hyvännäkösenä ja se vaan kattelee mua :heart: Mulla se nostaa itsetuntoa eikä suinkaan laske sitä.

[QUOTE="vieras";25943676]Itsevarman ihmisen ei tarvitse edes täällä haukkua ihmisiä, edes lössykäksi. Oletko sinä minun joskus jotakuta nähnyt haukkuvan?[/QUOTE]

Mikä saa sinut olettamaan, että tuntisin ja tietäisin koko viestihistoriasi, varsinkin kun kirjoitat harmaana :laugh: :headwall:

[QUOTE="hmmm";25943783]Mikä saa sinut olettamaan, että tuntisin ja tietäisin koko viestihistoriasi, varsinkin kun kirjoitat harmaana :laugh: :headwall:[/QUOTE]

luulotautisuus?

[QUOTE="vieras";25943676]Itsevarman ihmisen ei tarvitse edes täällä haukkua ihmisiä, edes lössykäksi. Oletko sinä minun joskus jotakuta nähnyt haukkuvan?[/QUOTE]

Kyllä ap saa ihan vapaasti sinua nimitellä, koskapa itsekin uhosit nappaavasi hänen miehensä... että turhaan siinä kiillottelet sädekehääsi.

Mä kerran erehdyin kehumaan yhden miehen kokkauksia ja sanoin, että kyllä kelpais olla syömässä. Jo tuli kihlatulta viestiä, että siinä taloudessa on jo maistaja ja ulkopuolisille ei riitä.. Aavistuksen nauratti.

Mä oon joskus kommentoinut miespuolisten ystävieni kuviin jotain tuollaista, vaikka ne on mun kavereita eikä mulla ole ollut mitään sen suurempaa kiinnostusta niitä kohtaan. Ja on mulla omakin mies. Se on vaan semmonen kohteliaisuus, ihan sama, kun sanon jollekin naispuoliselle kaverilleni, että näytätpä hyvältä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25943803:
Mä kerran erehdyin kehumaan yhden miehen kokkauksia ja sanoin, että kyllä kelpais olla syömässä. Jo tuli kihlatulta viestiä, että siinä taloudessa on jo maistaja ja ulkopuolisille ei riitä.. Aavistuksen nauratti.

no justiinsa. :D no en mä ainakaan tuollaisesta hernettä vetäisi nenään.

Voihan olla että kyseinen nainen on kiinnostunut miehestä, ja yrittää
a)härnätä sinua
b)iskeä miestä
c)sotkea välejänne

Jos nainen tietää kuka olet, ja on harmissaan että sait miehen jonka hänkin halusi?
Ihan mahdollista...

Ja älä ihmeessä paljasta miehelles että olet mustasukkainen!