Miehen naispuoliset kaverit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määä

Vieras
Onko teidän miehillänne naispuolisia kavereita?
Mä en tiiä miks mua ahistaa kun mies aika useinkin jutustelee jotain yhen (myönnetään, mun mielestä ainakin mua paremman näköisen ja hoikemman) naisen kanssa mesessä, fb:ssä, jne. Yhessä välissä aikasemmin tää nainen soitteli aika ahkerasti "muuten vaan" miehelleni. Eivät ole tavaanneet kun muutaman kerran eli ei siis mitään hyviä ystäviä sillä lailla ole.

Nyt kuitenkin tää nainen on tulossa ensi viikolla tälle paikkakunnalle ja ne ovat sopineet tapaavansa. Kysyin, että onko ok jos tuun mukaan niin mies vaan että "no senku tuut mut kysynpä vaan et miks sun pitää mukaan päästä?" tms.. vähn oli siis nyrpeen kuulonen siitä. Jossain kaupungilla siis meinas nähdä hänet eli ei kuitenkaan sentään tän naisen kotona tai missään sellasessa paikassa.

Sitten, mä välillä etsiskelen sivuhistoriasta jotain sivuja joilla oon aikasemmin käynyt. Nyt mieso n ruvennu poistelemaan sivuhistoriaa kuulemma siksi kun mä muka kyylään hänen tekemisiään.

Mä oon aikasemmissa suhteissa joutunu petetyksi ja mietin vaan jostain syystä pahinta. Mitä te ajattelisitte?

Mun ymmärrykseen ei mahdu se, että parisuhteessa elävä mies aktiivisesti etsii itselleen naisseuraa naamakirjasta, mesestä, tms.

Tutustuminen töissä/opiskelujen kautta tai vanhat naispuoliset ystävät on taas ihan eri asia.

mustasukkaisena ihmisenä en tykkäisi tuollaisesta, yleensä kun nuo naispuoliset kaverit ei jommankumman puolelta kuitenkaan haluaisi olla pelkkiä kavereita...itse en kykenisi sulattamaan tuommoisia menoja :(

Jos mies on uskollinen, häntä taatusti kiukuttaa se, että epäilet. Mutta taustasi takia sun ei varmaan ole helppoa ottaa kovin rennosti.

Mun miehellä ei ole noin hyviä naispuolisia juttukavereita, mutta kyllä muakin alkaisi jossakin vaiheessa kummastuttaa, vaikka kuinka olen tuohon mieheen luottanut. Kilpailuasetelma, kuvitteellinenkaan, ei varmaankaan toisi musta parhaita piirteitä esille.

Mitäs jos ehdottaist, että toisi sen ystävänsä teille kahville tuolloin? Jos siihen pystyvät, juttu lienee aika viaton.

Mulla on naispuolisia kavereita (ja toki miespuolisiakin) aikas paljon eikä vaimo oo koskaan mustis niistä ollut. Ei mulla kyllä mitään ole sitä vastaan, jos hänkin haluaa mukaan lähteä jos näitä naispuoleisia kavereitani tapaan. Ja on tuo vaimo itsekin heidän kanssaan tekemisissä. Voi olla, että sun miehellä on täysin puhtaat jauhot pussissa, mutta naisesta ei ehkä tiedä. Miehes voi vain olla imarreltu kun hyvännäköinen nainen antaa huomiota. Älä vielä kauheasti tästä stressaa.

no ymmärrän kyllä miksi miestä tympäisee tuo, mutta ymmärrän myös jos sinua epäilyttää, varsinkin jos olet ennen tullut petetyksi :( en kuitenkaan olisi huolissani. eihän niiltä sivuiltakaan ole varmaan ennemminkään esimerkiksi löytänyt mitään? jos oma ukko alkaisi sivujani tutkimaan niin minä pistäisin ärsyyntyneenä kyllä itselleni salasanallisen käyttiksen yms, vaikka ihan puhtaat jauhot pussissa.

Sulla on ehkä hieman itsetunto-ongelmia ja miehesi ärsyyntyy mustasukkaisuudestasi. Luuletko että jos miehesi pettäisi, hän kertoisi noista ystävistä sulle mitään? Ei sulla oo mitään hätää, anna miehesi pitää ystävänsä ja hanki sinäkin omia kavereita jne. Se on ihan tervettä :)

Minun miehellä ei ole naispuolisia kavereita...mutta itselläni on miespuolisia. Ja aina silloin tällöin treffaillaan kahvin merkeissä kaupungilla tai puhutaan netissä/puhelimessa. Eikä kukaan meistä ole varmasti ikinä kuvitellut toisiamme lakanoiden väliin peuhaamaan.
Mutta kyllähän se epäilyttävältä kieltämättä kuulostaa jos miehesi ei haluaisi sinua mukaansa tätä naista tapaamaan...Ei sais olla mitään salattavaa!
Itseäni on myös joskus petettyja sen jälkeen kieltämättä ajattelee aina pahinta. Mutta toivottavasti saat asiaan jotain selkeyttä ( = mene vakoilemaan miestäs :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no ymmärrän kyllä miksi miestä tympäisee tuo, mutta ymmärrän myös jos sinua epäilyttää, varsinkin jos olet ennen tullut petetyksi :( en kuitenkaan olisi huolissani. eihän niiltä sivuiltakaan ole varmaan ennemminkään esimerkiksi löytänyt mitään? jos oma ukko alkaisi sivujani tutkimaan niin minä pistäisin ärsyyntyneenä kyllä itselleni salasanallisen käyttiksen yms, vaikka ihan puhtaat jauhot pussissa.

en oo siis miehen juttuja sivuilta tutkinu vaan ihan omia sivujani käynyt penkomassa, jos on joku osoite unohtunut...

Ja joo, silloin kun olimme miehen kanssa seurusteleet vain muutaman viikon (eli jos sitä nyt pystyi seurusteluksi sanoakaan) niin mies petti minua. Ja minä idiootti kostin.
Joskus typerinä teini-ikäisinä siis. Sen jälkeen emme olleet yhdessä mutta "aikuistuttuamme" palasimme yhteen pitkien jutteluiden jälkeen .Nyt mies ainakin väittää rakastavansa minua jne. Ja en nyt sillä lailla edes usko että tekisi mitää typerää, mutta jotenkin ahdistaa kuitenkin.

Olen kyllä miehelle kuitenki tehnyt HYVIN selväksi, että jos menee pettämisen rajan yli vähänkin, niin saa häipyä saman tien loppuelämäksene mun elämästä.

Mun mies tietää, että mä koen tahtomattinikin itseni mustasukkaiseksi, jos kyse on jostain naispuolisista kavereista, joita en ole itse tavannut ja "vaarattomaksi" havainnut. Siksi pyrkiikin yleensä esittelemään mulle kaikki kaverinsa. Mulle tulee itselleni siitä helpompi olo ja sitähän se mun mieskin vaan haluaa, ihan molempien kannalta. Ja mun miehellä on paljon naispuolisia kavereita koska opiskelee naisvaltaisella alalla. Kaikkia en tietenkään voi tavata, koska asutaan eri paikkakunnilla, mutta ne keiden kanssa eniten on tekemisissä, niihin mä olen tutustunut. Ja hyvä että olenkin. Ei me nyt kenenkään kanssa sen kummemmin olla välttämättä edes juteltu pintapuolisia enempää, mutta silti se tapaaminen helpottaa huomattavasti.
Minusta toi on puheen paikka ja käyt vaikka pikaisesti kahvittelemassa niiden kans tai mihin sit menevätkin, tai muuten vaan moikkaamassa ja tutustumassa siihen naiskaveriin. Siinä ei nimenomaan ole mitään väärää. Mä tajuaisin täysin jos mulle ilmestyis yhtäkkiä joku miespuolinen ystävä, jos mun oma mies hieman kiusaantuis. En mä haluais että sen tarvitsis tuntea epävarmuutta turhaan ja minusta se kavereiden esitteleminen on siihen ihan just oikea tapa. Sit jos sitä lähdetään kovasti vastustelemaan, sit mä olisin hieman ymmälläni et mikä on homman nimi.

Mun miehellä on naispuolinen ystävä. He ovat tunteneet toisensa ennen kuin minä ja mies olemme tavanneet. Tiedän heidän suhteensa olleen intiimi pienen hetken, joskus kauan sitten kun ovat tavanneet. He ovat soitelleet ja tavanneet ystävinä suhteen päättymisen jälkeen. Kun minä tulin mieheni elämään niin tämä nainen on käynyt kotonamme ja soittelee myös minulle miehen lisäksi. Olen erittäin iloinen tästä ystävyyssuhteesta eikä minulla ole mitään syytä epäillä, että heillä olisi vipinöitä menossa. Kummallakin on oma elämä ja omat lapset. Nuo kertomasi kahdenkeskiset tapaamiset kyllä herättävät epäilyn, kun mies ei haluaisi sinua mukaan. Tuossa tilanteessa minä kyllä menisin sinuna mukaan tapaamiseen tai pyytäisin miestä kutsumaan naisen kotiimme. Varmasti tunnet tapaamisessa onko miehesi ja sen naisen väillä jotain ilmassa tai jos ilmapiiri tuntuu kireältä, kun olet mukana. Jos näin on, niin olet epäillyt oikein miten asiat on. Minun mieheni ja tämän naisen välillä ei tunnu olevaan minkäännäköistä väreilyä ja myös nainen käyttäytyy luontevasti.

Hämärältä kuulostaa kieltämättä miehen asenne sen suhteen, että säkin tuon toisen naisen tapaisit. Jos heillä ois vaan kaverisuhde mielessä niin eikös silloin olisi hauskinta, että tekin naisen kanssa ystävystyisitte... Jos mies kiehahtaa uteluistasi, veikkaisin ettei välttämättä oo ihan puhtaat jauhot pussissa. Jos kerta mitään syytä ei oo epäilyille niin eipä ole miehellä syytä puolustautuakaan..

jos oma mieheni alkais parisuhteen aikana etsiskelemään "uusia" naispuolisia ystäviä internetistä niin sais sitä jatkaa sitten ihan keskenään....Mihin se sellasta tarvii??? jos on jotain juttuja mitä ei mulle tai vanhoille ystävilleen voi kertoa niin on sitten varmaan parempi laittaa emäntä ja kaverit vaihtoon....Kuulostaa kyllä tosi epäilyttävältä tollanen, kutsuis sen naisen teille kotiin kahville !

Voi kun tsemppaan ja komppaan sinua täysillä!! Itselläni on mies joka rakensi fb-keskutelusuhteen kaupan myyjän kanssa...! Ymmärrän kyllä ja en ymmärrä. Meidän suhteessa täytyy olla jotain hänen mielestään vikaa, vailla, poissa-- kun hänen täytyy etsiä juttukumppania kaupassa tapaamastaan naisesta!!

Mulla on paljon miespuolisia ystäviä (olen jo 37 vee, btw), joiden kanssa tavatessa heidän puolisonsa voisivat ihan hyvin olla mukana. Eli jos mies tai tämä nainen ei haluakaan tavata silloin kun sinä olet mukana, on syytä hälytyskellojen soida. Hyvien ystävien puolisoiden kanssa on oltava hyvää pataa tai muuten sitä menee siihen väliin, enkä minä ainakaan sellaiseksi noita-akaksi halua.

Varmasti tunnet tapaamisessa onko miehesi ja sen naisen väillä jotain ilmassa tai jos ilmapiiri tuntuu kireältä, kun olet mukana.
Ikävä kyllä näin ei aina ole. Tiedän sen koska häpeäkseni myönnän olleeni niin sanotusti "satunnainen toinen nainen", eli minulla ja miespuoleisella ystävälläni oli muitakin kuin kaverillisia tunteita toisiamme kohtaan ja joskus myös toteutimme niitä härskisti. Kuitenkin pystyin olemaan aivan normaalisti miehen avovaimon seurassa ja keskustelemaan asioista, olin myös hänen kanssaan jonkinsortin kaveri vaikkemme koskaan tavanneetkaan ilman tätä miestä.

Eli aina ei voi luottaa ikävään ja kiusalliseen tunnelmaan, ihmiset ovat sikamaisia :(

Sulla on ehkä hieman itsetunto-ongelmia ja miehesi ärsyyntyy mustasukkaisuudestasi. Luuletko että jos miehesi pettäisi, hän kertoisi noista ystävistä sulle mitään? Ei sulla oo mitään hätää, anna miehesi pitää ystävänsä ja hanki sinäkin omia kavereita jne. Se on ihan tervettä :)

Höpöhöpö, sehän on paras alibi kun muka-pitää vaimonsa ajantasalla naispuolisista kavereistaan. Mun mielestä sekä miehen ärsyyntyminen vaimonsa kysymykseen ja sivuhistorian poistelu on vahvoja tosisteita pettämisestä tai sen aikeista. Kirjaudu ap joskus vaikka facebookiin miehenäsi ja ala tän naisen kanssa juttusille. Ihan varmaan huomaat melko pian millä mielellä he oikein juttelevat. Facebook on kyllä siitä idiootin paikka pettää että sieltä inboxista ei saa melkein mitenkään poistettua niitä käytyjä chattikeskusteluita.

Ihminen, joka ei hyväksy puoliskolleen vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ja kavereita, kärsii olemattomasta itsetunnosta. Kyttäävä nalkuttaja, joka saa erinäisiä mustasukkaisuuskohtauksia ja nillittää kaikesta ei kyllä ole kypsä parisuhteeseen vaan joutaisi takaisin kotio kasvamaan - äiskän ja iskän helmaan. Valitettavasti vain 90% naisista ja miksei miehistäkin on tälläisia vanginvartija-putkiaivoja, jotka kuvittelevat omistavansa toisen ihmisen kuin alusvaatteensa. Oksettavia ja avuttomia, läheisriippuvaisia roikkujia.

80 % miehen kavereista on naisia. On opiskellut ja työllistynyt naisvaltaiselle alalle, ja suurin osa ystävistä on tullut sitä kautta. Vanhoista koulukavereista ei asu paikkakunnalla enää juuri ketään.

En ymmärrä, miksi tämän pitäisi olla jokin ongelma. Aika sairaalta kuulostaa tuollainen kyttäys.

Yhteistyössä