Miehen naispuoliset kaverit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mä en todellakaan käy mieheni kanssa läpi mun miespuolisia kavereita läpi??? On sellasia miehiä kavereina jotka esim. kouluajoilta ja nään ehkä pari kertaa vuodessa jos sitäkään, välillä juttelen netissä yms.. niin ei tulis mieleenkään ottaa miestä mukaan näille tapaamisille ihan vaan jotta miehelle tulisi hyvä olo? Tollanen mieshän ois such a pussy! Sama mun mielestä pätee naisiin!
Mikä tarve teillä on tietää kaikki miehenne kaverit? Ette voi olla noin epävarmoja itsestänne ja parisuhteestanne... Kyllä sun miehellä on sentää oikeus jonkulaiseen yksityisyyteen, en yhtään ihmettele vaikka jossain vaiheessa tuliski pettäminen esiin ku on tollanen epävarma vaimo kotona aina räyhäämässä

[QUOTE="vieras";28841295]Siis mä en todellakaan käy mieheni kanssa läpi mun miespuolisia kavereita läpi??? On sellasia miehiä kavereina jotka esim. kouluajoilta ja nään ehkä pari kertaa vuodessa jos sitäkään, välillä juttelen netissä yms.. niin ei tulis mieleenkään ottaa miestä mukaan näille tapaamisille ihan vaan jotta miehelle tulisi hyvä olo? Tollanen mieshän ois such a pussy! Sama mun mielestä pätee naisiin!
Mikä tarve teillä on tietää kaikki miehenne kaverit? Ette voi olla noin epävarmoja itsestänne ja parisuhteestanne... Kyllä sun miehellä on sentää oikeus jonkulaiseen yksityisyyteen, en yhtään ihmettele vaikka jossain vaiheessa tuliski pettäminen esiin ku on tollanen epävarma vaimo kotona aina räyhäämässä[/QUOTE]

Ja sitte vielä se, että menisitkö mukaan jos olisi kyse miespuolisesta kaverista? Olisitko yhtä epävarma? Mitä väliä sillä on onko nais- vai miespuolinen kaveri??
Kasva nainen oikeesti! Täyttä epävarmuutta koko sun touhu

Yhteistyössä