Miehen naispuoliset kaverit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jatkan vielä. Kerroit, että mies on suht uus tuttavuus. Kun kelaan omia asioitani taapäin, minä ja tuore tuttavuuteni, olemme aina olleet kiinnostuneita tutustumaan TOISIIMME. Olemme halunneet kuulla toistemme asioista. Jos tuohon väliin uusi tuttavuuteni olisi alkanut kertoa sivullisesta henkilöstä, olisin suuresti asiaa ihmetellyt. Mies voi olla varustettu tosi huonolla itsetunnolla tai hän haluaa mieluumin puhua vieraasta ihmisestä vältelläkseen puhumasta - ehkä asioista, jotka eivät välttämättä kestäisi päivänvaloa. Jotain on vinksallaan tässä hommassa. Mietihän nyt todella pitkään ja hartaasti. Jos jo näin varhaisessa vaiheessä näin paljon mättää, suosittelen irtiottoa. Kerran se vain kirpasee ! Järki käteen ja onnea tulevalle elämälle !

Niin kai seon. Ja kun mua on petetty tämän vuoden aikana miesten toimesta jo pari kertaa...vannotin tätä miestä ennenkuin suostuin edes tapaamaan, ettei oo mitään vanhoja sotkuja ja väitti moneen otteeseen ettei oo. Nyt kun otan asian puheeksi, hän aina vetoaa siihen, että kai mua on sitten niin pahasti petetty, etten voi luottaa...minä en siis voi epäillä mitään, se ei hänestä ole normaalia.

Yhteistyössä