Hmm.. painoa pitää olla ainakin 80 kiloa, leveä takapuoli on vaan plussaa ja roikkuvat rinnat on ehto..
Kyllä naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua ketuttaa, kun täällä paikkakunnalla on vaan noita alipainoisia prinsessoja ketkä lähtee tuulen mukana toisaalle.. Makunsa kullakin, mutta naisessa pitää olla kokoa.
Onneksi omalleni kelpaan pienirintaisena ruipelonakin...
wau,kerranki tunnen itseni sexyksi!
Nyt ku noita "ehtoja" tossa laitoin, ni omat mittani voisin laitta.. 183cm pitkä ja 78kg painan. Hongankolistaja.
No etkö sä oo vähän ruipelo itse?
Haluatsä että sun nainen vai kantaa sua?![]()
No kieltämättä kylläEn panisi pahakseni vaikka nainen mua kantaisi
![]()
Hmm.. painoa pitää olla ainakin 80 kiloa, leveä takapuoli on vaan plussaa ja roikkuvat rinnat on ehto..
Nyt ku noita "ehtoja" tossa laitoin, ni omat mittani voisin laitta.. 183cm pitkä ja 78kg painan. Hongankolistaja.
Höh. En ole ihannenainen :< (paitsi ainakin omalle miehelleni)Plösö kyllä olen, mutten paina lähellekään 80kiloo. Olen niin lyhyt, että tuon painosena olisin varmaan jo sairaalloisen ylipainonen... aa, en näköjään, piti mennä ihan bmi katsoon. 80 kilosena olisin vaan merkittävästi lihava.
Mut hetkinen! Ethän säkään mikään iso ole? Mun mies on sua paljon lyhyempi ja painaa melkein saman verran.
Hassun näköstä aina kun mies on ruipelo ja nainen kunnon sotanorsu. Yks tuttavapariskunta ; nainen painaa ainakin sen 150kg, mies painaa ehkä 60kg.. sehän raukka litistyy emäntänsä alle.
Hassun näköstä aina kun mies on ruipelo ja nainen kunnon sotanorsu. Yks tuttavapariskunta ; nainen painaa ainakin sen 150kg, mies painaa ehkä 60kg.. sehän raukka litistyy emäntänsä alle.
Eihän siinä, kuka mistä tykkää( .. tosin sitä en enää ymmärrä, kun kahtelin joskus jonkun dokumentin missä miehet kanto päivät pitkät ruokaa emäntiensä eteen, ne naiset paino ihan oikeesti varmaan 200kg eivätkä enää ees liikkuneet sohvalta ylös.. Johan tommosessa alkaa haisemaankin kun makkaroiden väliin pesii bakteerit..)