Miehen oikeus seksiin, mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on myös nyt kuiva kausi ollut jo hyvän aikaa. Mielestäni johtuu siitä, että mies on työstä stressaantunut eikä huomioi minua mitenkään. Hyvä että edes puhuu mitään. ja tuntuu että välttelee läheisyyttä. No eipä siinä paljon seksi sitten kiinnosta... :(

Eli minä tarttisin huomiota ja läheisyyttä, että seksikin kiinnostaisi. Jos huomaisin, että mies tosissaan haluaa juuri minua, niin olisihan se kiihottavaa, totta kai.

Pitäskö itelleen tehdä jotain jos aina on niin helvetin väsynyt eikä aurinko paista ikinä siihen risukasaan? Ei kai nyt ihan normaalia ole (pikkulapsiaikanakaan) että se koomamainen olotila kestää vuositolkulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25348887:
Olen tehnyt mielestäni riittävästi. Pitemmän aikaa osoitin hellyyttä ja halailin ja pusin koko ajan. Ei vaikutusta seksiin. Lopetin ko. hommat ja aloin syyllistää. Nyt toimii vähän paremmin.

Itte olen oppinut vihaamaan miehen halauksia ja hellyydenosoituksia, koska hän halaili ja helli vain ja ainoastaan silloin kun halusi seksiä. Yök, kuvottaa jo ajatuskin siitä miten hän sai minut lankaan niin monen monta kertaa.
Nykyään ei ole halailua, vaan minä kysyn töitten jälkeen että onko pakko saada seksiä, ja sitten annan hänen tehdä mitä tekee. Välillä hän edelleen jaksaa valittaa että harmittaa kun en ole yhtää innoissani jne. Pikkuhiljaa hän tosin on oppinut että valittamisen ja syyllistämisen jälkeen tulee parin viikon tauko sekstailuun.

Harmittaa kun olen oikeasti tykännyt joskus seksistä. Mutta tuo jatkuva syyllistäminen, painostaminen, kiristäminen ym vievät kyllä kaikki halut pois.

Itte olen oppinut vihaamaan miehen halauksia ja hellyydenosoituksia, koska hän halaili ja helli vain ja ainoastaan silloin kun halusi seksiä. Yök, kuvottaa jo ajatuskin siitä miten hän sai minut lankaan niin monen monta kertaa.
Nykyään ei ole halailua, vaan minä kysyn töitten jälkeen että onko pakko saada seksiä, ja sitten annan hänen tehdä mitä tekee. Välillä hän edelleen jaksaa valittaa että harmittaa kun en ole yhtää innoissani jne. Pikkuhiljaa hän tosin on oppinut että valittamisen ja syyllistämisen jälkeen tulee parin viikon tauko sekstailuun.

Harmittaa kun olen oikeasti tykännyt joskus seksistä. Mutta tuo jatkuva syyllistäminen, painostaminen, kiristäminen ym vievät kyllä kaikki halut pois.

Kuulostaa kauhealta.

[QUOTE="vieras";25349075]Pitäskö itelleen tehdä jotain jos aina on niin helvetin väsynyt eikä aurinko paista ikinä siihen risukasaan? Ei kai nyt ihan normaalia ole (pikkulapsiaikanakaan) että se koomamainen olotila kestää vuositolkulla.[/QUOTE]

En mä tiedä mikä on normaalia ja mikä ei, mutta jos
herätyskello soi 5.40
lähden junalle 6.10
olen töissä 7 - 15
haen lapset päiväkodista n 16
ollaan kotona lasten kanssa n 16.30
laitan kiireesti ruoan lasten huutaessa nälkäänsä
syödään n 17
laitan tiskit koneeseen
pyyhin pöydän
ulkoilen lasten kanssa n 18-19
laitan koneellisen pyykkiä pyörimään
annan lapsille iltapalaa 19.30
autan iltatoimet
laitan kuopuksen nukkumaan 20.30
ja saatan nukahtaa siinä samassa
tai ehkä saatan tunnin jaksaa katsoa telkkaria

...

Mies samanaikaisesti tulee kotiin n klo 18
syö illallisensa tietokoneen ääressä ja istuu siinä vielä kun tullaan lasten kanssa ulkoilemasta
joskus ryhtyy leikkimään lasten kanssa, joskus istuu tietokoneella loppuillan.

Ja ihmettelee kun minä en ole illalla halukas harrastamaan seksiä...
Mutta minä en TOSIAANKAAN JAKSA!

Mä en voi ymmärtää naisia joilla on miehet, jotka pitää teitä seksikkäinä, kauniina, haluttavina ja vielä himoitsee teitä ja haluaa seksiä teidän kanssa. Olisitte onnellisa, että teillä on joku joka rakastaa :) Enkä siis pahalla tarkoita. Kyllä mä ymmärrän, että ei oo reilua että mies "välittää vaan omista tarpeistaan". Toivottavasti kaikki vielä järjestyy jokaisella, joilla sellaisia ongelmia on :hug:

Mutta ei oo kiva näin toistepäinkään.. Siis ettei kukaan koskaa halua. Se satuttaa tosi paljon :ashamed: Mun ex hoki aina, kuinka ruma, läski yms.. mä olen, eikä kukaan mies tule ikinä mua haluamaan.. :'( Eikä mun ex:llä edes seissyt koska "olin niin ruma" :ashamed: Mulla ei vissiin ainakaan ole ikinä oikeutta seksiin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25349138:
Mä en voi ymmärtää naisia joilla on miehet, jotka pitää teitä seksikkäinä, kauniina, haluttavina ja vielä himoitsee teitä ja haluaa seksiä teidän kanssa. Olisitte onnellisa, että teillä on joku joka rakastaa :) Enkä siis pahalla tarkoita. Kyllä mä ymmärrän, että ei oo reilua että mies "välittää vaan omista tarpeistaan". Toivottavasti kaikki vielä järjestyy jokaisella, joilla sellaisia ongelmia on :hug:

No siis meillä ainakin on se ongelma, että mies ei millään lailla ilmaise, että pitäisi minua seksikkäänä, haluttavana, kauniina tai että himoitsisi. Tuntuu, että se vaan haluaa sitä seksiä, ja sekin on ihan rutiinijyystämistä :(

No siis meillä ainakin on se ongelma, että mies ei millään lailla ilmaise, että pitäisi minua seksikkäänä, haluttavana, kauniina tai että himoitsisi. Tuntuu, että se vaan haluaa sitä seksiä, ja sekin on ihan rutiinijyystämistä :(

Näin. Tai juu, kyllä hän joskus sanoo että olen niin kaunis, ja niin hot. Mutta sitte jos sanon että nyt oikeasti väsyttää/on kuumetta/särkee päätä/pitää mennä töihin/tms. niin äkkiä se kaunis hottis muuttuu v*ttuilevaksi lehmäksi. Että sillee.

Mulla on siitä ihana mies et olin minkä kokoinen tai näköinen niin aina se jaksaa halailla ja kehua ulkonäköä oikealla hetkellä. Meillä on aina ollut tosi seksuaalisesti aktiivinen suhde ja nyt kun odotan kolmatta lasta on ihan käsittämätöntä että mä en halua seksiä, en sitten missään muodossa ja mä en voi asialle mitään. Mies on yrittänyt vaikka mitä mutta kun halut ei herää niin ne ei herää. Kyllä mä silti yritän osani hoitaa ja miehelle tyydytyksen taata mut tää tunne kun haluja ei löydy on todella kurja, ei yhtään mun tyyllistä. Joten kyllä mä ymmärrän mitä ap ajaa takaa, mut itse koen et on helpompi antaa miehelle suihin otto jos pyytää kun alkaa tappelemaan asiasta kun muuten asiat sujuu ja mies anataa mulle sitä huomioo pitkin päivää mitä mä taas kaipaan nt odottessa. Kompromissi siis on tehtävä ja toivon todella koko sydämestä et halut palaa synnytyksen jälkeen enkä jää tällaiseksi..

[QUOTE="Hillevi";25349015]Meillä tämä on ollut ongelma pidempään.

Imetin kuopusta pitkään ja nyt vaikka imetyksen lopetuksesta on kohta vuosi aikaa, niin halut ei ole palanneet. Minulla ei kertakaikkiaan vaan ole minkäänlaisia seksuuaalisia haluja - ei omaa miestä, mutta ei kyllä ketään muutakaan kohtaan.

N kerran kahdessa viikossa "suostun" miehen mieliksi, ja ei se nyt epämiellyttävää ole, mutta ei miellyttävääkään, sillä orgasmia en ole saanut varmaan kahteen vuoteen.

Kyllä tämä tietysti on kamalaa miehelle, mutta kyllä se on jokseenkin kamalaa itsellekin. Ihan outoa, kun yksi, aikaisemmin nautinnollinen ja tärkeä asia elämässä ei sitä enää olekaan.

Haluan nauttia seksistä uudestaan... Haluan haluta miestäni uudestaan... Mutta en tiedä miten...[/QUOTE]

kärsivällisyyttä, mulla meni1,5-2v imetyksen lopettamisesta. E-pillerit ja ehkäisyrengas tappoi myös halut... nyt ilman ja taas huvittaa..

[QUOTE="mie";25349119]En mä tiedä mikä on normaalia ja mikä ei, mutta jos
herätyskello soi 5.40
lähden junalle 6.10
olen töissä 7 - 15
haen lapset päiväkodista n 16
ollaan kotona lasten kanssa n 16.30
laitan kiireesti ruoan lasten huutaessa nälkäänsä
syödään n 17
laitan tiskit koneeseen
pyyhin pöydän
ulkoilen lasten kanssa n 18-19
laitan koneellisen pyykkiä pyörimään
annan lapsille iltapalaa 19.30
autan iltatoimet
laitan kuopuksen nukkumaan 20.30
ja saatan nukahtaa siinä samassa
tai ehkä saatan tunnin jaksaa katsoa telkkaria

...

Mies samanaikaisesti tulee kotiin n klo 18
syö illallisensa tietokoneen ääressä ja istuu siinä vielä kun tullaan lasten kanssa ulkoilemasta
joskus ryhtyy leikkimään lasten kanssa, joskus istuu tietokoneella loppuillan.

Ja ihmettelee kun minä en ole illalla halukas harrastamaan seksiä...
Mutta minä en TOSIAANKAAN JAKSA![/QUOTE]

Miksi ette jaa kotitöitä/lasten hoitoa?

Ei sekään kivaa ole. Voimia :hug: (anteeksi, kun en osaa mitään piristävää tähän kirjoittaa)

Mutta mä tarkoitinkin siis naisia, joiden miehet kehuu niitä, hemmoittelee, pitää hyvinä yms.. rakastaa niitä ja osoittaa myös sen :)

Mulla sama tilanne. Kun emäntä sanoo rakastavansa mua niin totean että sun pitää sitä osoittaa enemmän. Kissa kiitoksilla ja halauksilla elää. Minä haluan seksiä enkä halauksia.

Olen tehnyt mielestäni riittävästi. Pitemmän aikaa osoitin hellyyttä ja halailin ja pusin koko ajan. Ei vaikutusta seksiin. Lopetin ko. hommat ja aloin syyllistää. Nyt toimii vähän paremmin.

Jos rakastat miestäsi niin osoita se hänelle tuottamalla hänelle nautintoa josta hän pitää...

Kuinka sinä osoitat rakastavasi naistasi? Nussimalla (suuhun) silloin, kun naisesi ei halua?

[QUOTE="tiuku";25343090]Kaipaisin mielipiteitä teiltä hankalaan tilanteeseen.
Miehelläni ja minulla on täysin erilaiset seksuaaliset tarpeet. Minun haluja on vähentäneet valvottavat vauvat/lapset, työstressi ja opiskelustressi, e-pillerit, ja ehkä kaikista eniten syyllisyyden tunne siitä etten halua tarpeeksi. Minulla ei itseasiassa tule juuri koskaan varsinaista seksuaalista tarvetta. Seksi on kuitenkin mukavaa, kun siihen ryhtyy. En itse kärsi seksittömyydestä muuten kuin mieheni kautta ja koska koen riittämättömyyttä ja syyllisyyttä haluttomuudesta.
Varsinaisesti ongelma on se, että mieheni määrittelee välittämisen määrän pitkälti seksin määrällä. Hän on sitä mieltä että seksuaalinen haluttomuus ei liity mitenkään suuseksin antamiseen, vaan se on puhtaasti rakkaudenosoitus. Jos en anna suuseksiä, en myöskään välitä, koska en halua tehdä miehelleni hyvää. Näin kärjistetysti. Mies on tästä kovasti katkeroitunut. Hän haluaa kuitenkin pitää perheen kasassa lasten vuoksi.
Minä olen täysin neuvoton. Mitä minun pitäisi tehdä? Antaa suuseksiä miehelle vain ollakseni hänelle mieliksi ja todistaakseni sillä että välitän?
Miten te toimitte kun ei tee mieli?
Miten ihmeessä voin haluta enemmän. Olen niin väsynyt olemaan haluton, koska en pysty täyttämään miehen toiveita.[/QUOTE]

Minä en ihmettele yhtään miehesi tunteita, Tee ongelmallesi jotakin,kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi,eikä voi sanoa että rakastaa toista jos ei halua häntä,ja jos ei tee omalle haluttomuudelleen mitään.Aloita vaikka lääkäriin menosta! E-pillerit voi vaihtaa ja muutakin kokeilla. Koetko tarvitsevasi psykologin tai kenties seksuaaliterapeutin apua? oletko masentunut?

Miksi et oikeasti halua miestäsi? En minäkään voi kokea että minusta välitettäisiin josminua ei haluttaisi,eikä asialle tehtäs mitään. Voi olla että miehes eksyy sellasen petiin ennen pitkään kenen kanssa intohimoa voi kokea.

[QUOTE="kyllikki";25349267]kärsivällisyyttä, mulla meni1,5-2v imetyksen lopettamisesta. E-pillerit ja ehkäisyrengas tappoi myös halut... nyt ilman ja taas huvittaa..[/QUOTE]

Lapsi tosiaan on jo 2v3kk, mutta minä imetin lähes 1,5vuotta joten imetyksen lopetuksesta on vasta vajaa vuosi... Joten ehkäpä meillä olisi toiveita, että seksuaaliset halut palaisivat lapsen 3v synttäriin mennessä :D

Mulla sama tilanne. Kun emäntä sanoo rakastavansa mua niin totean että sun pitää sitä osoittaa enemmän. Kissa kiitoksilla ja halauksilla elää. Minä haluan seksiä enkä halauksia.

Jos rakastat miestäsi niin osoita se hänelle tuottamalla hänelle nautintoa josta hän pitää...

Herra kuvotus. Miksi kukaan sinulle mitään hyvää haluaisi tuottaa kun vietät päiväsi täällä kuolaten ja vongaten muita naisia? Hyi mikä tyyppi!

[QUOTE="huh";25349275]Miksi ette jaa kotitöitä/lasten hoitoa?[/QUOTE]

Niinpä...
Tämä on hyvä esimerkki siitä, että saattaisihan sitä jaksaa, jos saisi vähän enemmän apua kotihommiin...

Mies puolestaan on sitä mieltä, että hän hoitaa osuutensa aamupäivästä, kun kuopus herää jo kuuden jälkeen ja mies vie kaksi nuorimmaista hoitoon vasta yhdeksäksi. Eli mies hoitaa kotia aamut - antaa aamupalat, pesee hampaat ja hoitaa lapset kuntoon päiväkotia varten joka päivä.

En oikein ymmärrä mikä syynä on niin vaikeaa että käsipelillä tai suulla toiselle hyvän olen tekisi? Ei siinä pitkään mene.
Jos itseltä lähtisi munat (ja kyky pois) vaikka eturauhassyövän vuoksi, niin ihan tasanvarmasti puolison hoitelisin ihan aina tarvittaessa tyytyväiseksi muilla keinoin.

Mun miehellä on oikeus seksiin. Mulla on oikeus seksiin.

Kumpikaan ei kiristä sillä toistaan tyyliin: tee toi niin saat, älä tee noin niin saat, josset tee näin niin mulla onkin illalla pää kipeä....

Välillä tehdään hommat niinkuin mä haluan. Välillä tehdään hommat niinkuin mies haluaa. Välillä vaan touhutaan ja tehdään mitä mieli tekee.

Seksi ei kummallakaan ole riippuvainen mistään muusta meidän suhteeseen kuuluvasta.

Mies osoittaa minulle hellyyttä pusuttelemalla, halimalla ja pitämällä kainalossa koska niin välillä haluan. Minä osoitan miehelle hellyyttä antautumalla seksiin koska mies niin välillä haluaa.

Kummallakin on vastuu seksissä siitä että toinen nauttii.

Jos ei haluta ei ole pakko. Tosin näin ei voida jatkaa viikko-, kuukausi- tai vuositolkulla vaan ongelma on pitkittyessään ratkaistava.

• Tykkää
Reactions: PinkLily ja moekoe
Jos ap teillä on suhde seksitön ja myös suuseksitön, niin en ihmettele että miehesi ei ole kovinkaan tyytyväinen. Itse asiassa mä olen sitä mieltä, että jos parisuhde on seksitön vain toisen toimesta, niin silloin seksiä kaipaavan on oikeus hakea sitä suhteen ulkopuolelta.

Mä en kauheasti vieläkään miehiä ymmärrä, mutta sen sentään olen vuosien varrella oppinut, että seksi ON miehille hellyyttä, se on älyttömän tärkeää ja suuseksin antaminen todellakin ON mieletön rakkaudenosoitus. Mutta kyllä se suuseksin antaminen kutkuttaa antajaakin. Onhan se aivan ihana nähdä miten toinen nauttii.

Jostain juuri luin, että parisuhteessa ei pitäisi miettiä mitä toiselta saa ja sen sijaan miettiä mitä toiselle antaa. Suuseksissä (ja seksissä yleensä) voisi ajatella samoin. Vaikka itse ei ihan kympillä haluaisikaan, niin ajattelisi sitä toisen halua. Varsinkin kun seksin aika sitä itsekin yleensä lämpiää ja kivaahan se on joka tapauksessa :)

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="mie";25349394]Niinpä...
Tämä on hyvä esimerkki siitä, että saattaisihan sitä jaksaa, jos saisi vähän enemmän apua kotihommiin...

Mies puolestaan on sitä mieltä, että hän hoitaa osuutensa aamupäivästä, kun kuopus herää jo kuuden jälkeen ja mies vie kaksi nuorimmaista hoitoon vasta yhdeksäksi. Eli mies hoitaa kotia aamut - antaa aamupalat, pesee hampaat ja hoitaa lapset kuntoon päiväkotia varten joka päivä.[/QUOTE]

No tässä se suurin syy varmaan tulikin. En mäkään haluaisi seksiä vätyksen kanssa. Oonkin ihmetellyt kun monet äidit valittaa loppuunpalamista,mutta ongelma on ilmeisesti siinä että suostuu tekemään enemmän kuin jaksaa. Miksi ette laita kampoihin sille ukolle jos se miehelle kerta on niin ylitsepääsemätöntä hoitaa yhteistä taloutta fifty-fifty? Jokaista kohdellaan tasan niin kuin antaa itseään kohdella.

Jos ap teillä on suhde seksitön ja myös suuseksitön, niin en ihmettele että miehesi ei ole kovinkaan tyytyväinen. Itse asiassa mä olen sitä mieltä, että jos parisuhde on seksitön vain toisen toimesta, niin silloin seksiä kaipaavan on oikeus hakea sitä suhteen ulkopuolelta.

Mä en kauheasti vieläkään miehiä ymmärrä, mutta sen sentään olen vuosien varrella oppinut, että seksi ON miehille hellyyttä, se on älyttömän tärkeää ja suuseksin antaminen todellakin ON mieletön rakkaudenosoitus. Mutta kyllä se suuseksin antaminen kutkuttaa antajaakin. Onhan se aivan ihana nähdä miten toinen nauttii.

Jostain juuri luin, että parisuhteessa ei pitäisi miettiä mitä toiselta saa ja sen sijaan miettiä mitä toiselle antaa. Suuseksissä (ja seksissä yleensä) voisi ajatella samoin. Vaikka itse ei ihan kympillä haluaisikaan, niin ajattelisi sitä toisen halua. Varsinkin kun seksin aika sitä itsekin yleensä lämpiää ja kivaahan se on joka tapauksessa :)

Peesaan. On ollut aikoja (kuten imettäesssä) kun omat halut on olleet vähäisemmät mutta silti, koska rakastan miestäni olen halunnut näyttää miehelleni että rakastan häntä. Kyllä se seksi kuitenkin parisuhteen liimaa on.

Nyt teimme miehen kanssa yhteisen uudenvuodenlupauksen ja aiomme järjestää asiat niin että seksiä on vähintään kerran viikossa. Meillä on alle kouluikäiset lapset joista toinen nukkuu vielä usein välissämme ja toinen tuppaa tulemaan kesken yötä sänkyyn välillä. Sukulaisia ole lainkaan lähimailla joilta saisi edes pientä lastenhoitoapua, joten kahdenkeskistä aikaa on ihan minimaalisesti, lähinnä vain iltaisin. Päätimme että iltaisin lasten mentyä nukkumaan järjestetään hetkiä ja pikaisiahan voi ottaa vaikka kylppärissä/saunassa kun oven laittaa lukkoon ja lapset on telkkarin ääressä.