Miehen outo käytös?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Pakko nyt kysyä mielipiteitä yhteen asiaan.Ollaan miehen kanssa oltu syksyllä 2v yhdessä.Nähty eka vuosi viikonloppuisin aina ja vuosi nyt asuttu sitten jo yhdessä.Molemmilla lapsia aikasemmasta liitosta ja mun lapset asuu meillä koko ajan ja miehen lapset käy meillä muutaman kerran kuussa viikonloppuisin.

Tämä mun iso ongelma on se että alussa ja kai se on normaaliakin sänky hommat kiinnosti miestäkin todella paljon ja vielä kun muutimme yhteen niin viikottain suurin piirtein.Mutta nyt esim 3vkon ei minkäänlaista elämää sillä saralla.Tässä on nyt esim puolen vuoden aikana ollut muutama tuollainen ajanjakso jolloin mennyt tyyliin 3-4vkoa kun mitään on tehty.Mulle ei ongelma ole olla ilman kun olen vähän sellainen että aina valmis jos toinen on joten mulle ihan sama milloin ollaan.Mutta nyt olen miettinyt että missä vika ja olen koittanut kysyä pitääkö mies musta vielä yms yms muut kivat jutut ja et onko kaikki hyvin ja aina sanoo että on on.Mies ei ole varsinaisesti mikään rempseä ihminen joka hellittelee joka päivä,eli halaukset ja pussailut muutenkin on erikoisuuksia meidän perheessä mutta pistää miettimään kyllä jos ennen vaikka edes kerran viikossa niin nyt on ihme kausia..

Ihan vain yleisesti tässä mietin ja kyselen vähän jos jollain muillakin on ollut samanlaista tai neuvoa mitä voisin tehdä tai sanoa.

Sen verran on tullut näitten palstasiskojen suhdeongelmien puimista seurailtua, että kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta ikäväksesi, että sunkin miesystäväsi oireet viittaavat salarakakkaaseen :(

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja potenssi:
Stressi ja jotkut sairaudet voi aiheuttaa haluttomuutta. Karnosiini, seleeni, sinkki sekä guarana antavat lisää potkua potenssiin.

Mitäs tekemistä potenssilla on tämän kanssa? Ei mitään.
No just siitä on kyse.

Ei kai kukaan oikeasti luule, että potenssi ja halukkuus ovat sama asia?

ei ne olekaan sama asia, mutta moni mies joka huomaa pientä fibaa seisokissa, saattaa kylmetä ihan täysin ettei toinen huomaisi. se kun voi olla miehelle toooosi noloa ja vaikeaa.

ja tämä cassyputille, ap:lle en osaa sanoa =)