miehen potenssivaikeudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kata

Vieras
Olen tavannut mukavan miehen. Mies on hyvännäköinen ja pidän myös hänen luonteestaan. Tunnemme vetoa toisiamme kohtaan ja tulemme myös hyvin juttuun. Kaikki pitäisi olla hyvin, mutta miehelläni on potenssivaikeuksia. En tiedä johtuvatko ne minusta, vaikka olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen(muidenkin mielestä) vai emmekö vaan ole tarkoitettu muuta kuin ystäviksi. En tiedä mitä teen, pidän tosi paljon miehestä, mutta minkälainen tulevaisuus on tällaisella suhteella, kun on jo tällaisia ongelmia jo suhteen alussa?

[keskustelu siirretty]

kata,

en usko, että miehesi reagoi potenssivaikeuksillaan hänen siihen mahdolliseen tulkintaansa, että olisi tarkoitus, että olisitte vain ystäviä enkä oikein siihenkään, että syy olisi sinussa - olethan hyvännäköinen. Mies hoitoon - lääkärin.

Rohkeasti sekstaamaan.Kyllä se alkaa onnistumaan,jos on tollanen läheinen suhde,ei
"toenna" arkailla.Itselläni ollut joskus sama ongelma,mutta alkuun päästyäni homma
toimi ihan jees.

Joo lääkäriin vaan! Itse käynyt saman läpi poikaystävän kanssa...ei olisi hommasta tullut mitään ilman lääkärin apua. -->meillä johtui oikeesti jännityksestä, parin onnistumisen jälkeen ei enää pillereitä tarvittu!

tsemppiä

Sain käsityksen että suhteenne on melko tuore. Onko? Ilmeisesti ette ole keskustellut miehen kanssa mistä moinen voi johtua ja tiedän että asia saattaa olla hyvinkin arka puheenaihe varsinkin noin suhteen alussa. Vaikuttaako miehesi hermostuneelta sängyssä? Exälläni oli myös suhteemme alussa potenssiongelmia, jotka johtuivat suorituspaineista. Exäni otti asian itse puheeksi ja tunnusti että hän jännittää uuden naisen kanssa niin että seksistä ei tahdo tulla mitään. Harrastimme parin ensimmäisen kuukauden aikana seksiä ilman yhdyntää ja sitten yks kaks se vaan tapahtui :) Potenssiongelmia ei sen jälkeen pitkän suhteemme aikana ollut kertaakaan. Eli tällaisiakin selityksiä voi löytyä potenssin puutteelle. En tiedä onko sinun miehelläsi sama jännitysongelma, mutta oli miten oli, vika ei varmasti ole sinussa.

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Olen tavannut mukavan miehen. Mies on hyvännäköinen ja pidän myös hänen luonteestaan. Tunnemme vetoa toisiamme kohtaan ja tulemme myös hyvin juttuun. Kaikki pitäisi olla hyvin, mutta miehelläni on potenssivaikeuksia. En tiedä johtuvatko ne minusta, vaikka olen mielestäni ihan hyvännäköinen nainen(muidenkin mielestä) vai emmekö vaan ole tarkoitettu muuta kuin ystäviksi. En tiedä mitä teen, pidän tosi paljon miehestä, mutta minkälainen tulevaisuus on tällaisella suhteella, kun on jo tällaisia ongelmia jo suhteen alussa?

[keskustelu siirretty]

Ette tarvitse mitään lääkäriä vaan Sinun pitää paneutua aiheeseen paremmin. Jo tuo että epäilet omaa viehättävyyttäsi osoittaa ettet ymmärrä siittimen sielunelämää. Siitä vaan kimppuun, hellästi ja houkutellen, osoittaen miehelle että hänen mulkkunsa on juuri sitä mitä sinä olet aina halunnut ja kaivannut ja tulet hulluksi ellet saa sitä. Mutta muista, älä näyttele, älä ylimaalaa, vaan ole luonnollinen, käytä käsiäsi, suutasi, pilluasi ja ennen kaikkea JÄRKEÄSI niin homma alkaa toimimaan.

...potenssiongelmia, kaverini nykyään jo ex; oli kyllä älyttömän kiinnostunut sekstailemaan. Mutta kun vehje ei toiminut, hain syitä itsestänikin ja kaikenlaisesta muustakin. Mutta jos vika on fyysisellä puolella ei se korjaannu. Monia syitä voi olla, mutta niitä fyysisiäkin ihan oikeasti on.

Yhteistyössä