Miehen puheet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lentokala"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lentokala"

Vieras
Mä oon ollut aika alakuloinen ja kiukkuinen viime aikoina. Aika pahastikin, ja kävin sit juttelemassa ammattilaisen kanssa ja olen masentunut. Nyt mieheni on ruvennut sanomaan mulle vittuilevalla äänensävyllä aina kun hermostun tai vähänki korotan ääntäni jostain "turhasta" että "taas sä hermoot, mee sinne sun terapiaas keskustelee noista ongelmistas", "pitäiskö sun vetää jotain pillereitä että oisit normaalimpi".. Ja kun sanoin sille että eihän hänelläkään aina oo hyvä päivä niin "mulla ei sentään oo mitään vikaa päässä, sun kannattais kyllä lähtee johonki hoitoon jos on noin vaikeeta että joka päivä joku asia ottaa päähän". Paljon tommonen auttaa varmaan masennuksesta eroon päsemisessä. Ei ois pitänyt kertoa sille koko asiasta.

se kokee että ei osaa,kokee että sä vaan pistät masennuksen piikkiin kaikki, mahdollisesti mies saattaa kokea että hänen tunteilla ei ole sulle mitään väliä!

tämä on hänelle uhka johon ei osaa suhtautua mitenkään.

hän on vihainen joko sinulle tai sitten sinulle ja itselleen! ja purkaa sen noin,keskustelkaa! jos ei onnistu niin kirkolta löytyy paripsykoterapeutteja-> sinne molemmat keskustelemaan!

että saatta purettua tota auki.

minäkin joskus saatoin sortua tollaseen kun mies oli masentunut,olin vain niin lopen kyllästynyt odottamaan sitä koska oli mun vuoro= siis että mies huomioisi minun tunteeni että puhuttais minun tunteista ja ajatuksista.. kaikki oli vaan miehen masennust. aina ku itellä oli pahamieli jostain mitä mies teki/jätti tekemättä niin aina sai pelätä jos suunsa avasi että joutuuko sitä sitte lanssin soittaa. koko ajan piti siirtää itseään sivuun.ei se oo helppoa!

Yhteistyössä