Olen kotona kymmenkuisen tyttömme kanssa, mies painaa fyysisesti tosi rankkaa duunia. Henkisiäkin paineita hänellä on työssään, on paljon vastuuta ja asioiden organisoimista. Mulla on aika helppoa kotona (tai niin helppoa kuin voi olla ) sillä vauva nukkuu 12 tuntia heräämättä öisin ja päivisin on tosi iloinen ja itsenäinen, pientä eroahdistusta lukuunottamatta. Kotitöitä teen sen mitä ehdin, en kuitenkaan puunaa hulluna. Mutta silti mua ärsyttää, kun miehellä on sellainen asenne, että hänen pitäisi saada huilata suunnilleen koko ilta töiden jälkeen jos siltä tuntuu. Osallistuu vauvan hoitoon ihan ok, tosin aika paljon pitää sanoa, mitä pitää milloinkin tehdä. Ja kotitöihinkin jos nyt ei hyvin, mutta tyydyttävästi, yleensä sekin on pyynnön takana. Eniten mua jotenkin ärsyttää se asenne, että oikeesti hänen ei tarvis osallistua, että kaikki on vähän niinkuin extraa. Miten teillä muilla, joilla miehellä rankka duuni, onko lepo-oikeus koko illan (tuskin...? ). Mitäköhän sitten kun meen ite töihin, keksii varmaan edelleen vedota siihen, että hänellä on rankempi duuni. ARGH!