Miehen sähköposti ja meikkaus...

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Ei siis noi mitenkään yhdistettynä. Mä oon vaan laiskalla tuulella ja yhdistän kaksi täysin erillistä asiaa tähän samaan aloitukseen.

Sanokaa mulle nyt etten mä mene urkkimaan miehen sähköposteja, hullu mielihalu olis mut toisaalta taas en halua ja tiedän sen olevan ihan turhaa.

Ja sit kyssäri meikkauksesta: Miten mun kannatas naamaa laittaa kun palanut nenä kesii ja huomenna olis juhlat?

Toisen sähköposteja ei lueta, sehän rikkoo kirjesalaisuutta (viestintäsalaisuuden loukkauksesta voi saada jopa vankeustuomion). Riittäisikö siitä perustetta? Lisättäköön vielä, ettei hänen sähköpostiviestiensä sisältö kuulu sinulle tippaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Toisen sähköposteja ei lueta, sehän rikkoo kirjesalaisuutta (viestintäsalaisuuden loukkauksesta voi saada jopa vankeustuomion). Riittäisikö siitä perustetta?

Mut kun mä toimin miehen sihteerinä, eli avaan kaikki kirjeetkin luvan kanssa. Sen takia mulla on toi salasanakin tonne sähköpostiin, eli silloin kun mies on reissussa niin ettei nettiin pääse mä käyn tarkistamassa onko tullut mitään tärkeetä.

Nyt ei ole sellainen tilanne ja itseasiassa ne postit jota mä haen, mutta en toivo löytäväni tulee luultavasti ihan toiseen sähköpostiin.

Oli tilanne mikä hyvänsä, et lue, ellei miehesi sitä erikseen pyydä. En ymmärrä mitä tässä asiassa on edes mietittävää! Salaa miehesi sähköpostien/tekstiviestien/kirjeiden urkkiminen on AINA väärin.

Voinko mä luottaa ettei toi nenä näytä hassulta jos sen koittaa kunnolla kosteuttaa ja laittaa päälle meikkivoiteen, kun se meikkihän lähtee jos nahka lähtee. Toisaalta taas nenän meikkiä on suht helppo korjailla. Ja onneks se on kuitenkin ehkä enemmän hilseilyä kuin riekaleita.

Oli tilanne mikä hyvänsä, et lue, ellei miehesi sitä erikseen pyydä. En ymmärrä mitä tässä asiassa on edes mietittävää! Salaa miehesi sähköpostien/tekstiviestien/kirjeiden urkkiminen on AINA väärin.

Kiitos! Läppäse vielä niin mä alan järkiintyä.

Miehen sähköposteistaen osa sanoa mitään, kun tuon minun Armaan Uokseni postiti tulee minun työpöydälle ja se lukee vaan ne mitkä tulostan ja pakotan lukemaan. Kuuluu henkilökohtaisen sihteein toimenkuvaan... :whistle:

Nenää rasvaisin tämän päivän ahkerasti, illalla kuorisin naaman ja laittaisin jonkun rauhoittavan naamion, yöksi taas kunnon rasva keros.

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:

Kiitos! Läppäse vielä niin mä alan järkiintyä.

Lyöminenkin on väärin. :p Mutta joka tapauksessa, ota nyt hyvä nainen järki käteen ja kunnioita sen verta miehesi yksityisyyttä.

Lyöminenkin on väärin. :p Mutta joka tapauksessa, ota nyt hyvä nainen järki käteen ja kunnioita sen verta miehesi yksityisyyttä.

Reps! :laugh:

Sähän heittäydyt suorastaan hankalaksi. Mutta tehtävä suoritettu. Oma epävarmuus kaikkoaa yleensä kun on hyvällä tuulella.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Lakien vastaisesti, jos sulla syytä epäillä jotain, niin minä urkkisin.

Kesivä nenä: rasvaisilin tän päivän ja jos saat repaleisia nahkoja irti, niin nyppisin sitä mukaan kun ne rasvasta pehmyy.

no, mie voin kokemuksesta sanoa jotta ei kannate urkkia. siinä menee päivä, viikko jopa kuukausi pilalle. vaikka siis ois syytä epäilläkki niin en urkkis. paska olo vaan tulee itelle ja taas saa kerätä niitä oman itsensä rippeitä ties mistä nurkista...

ja nenään semmonen vinkki jotta laitappa bebaa siihen. se auttaa ainaki miulla kesivään nenuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kesivä nenä: rasvaisilin tän päivän ja jos saat repaleisia nahkoja irti, niin nyppisin sitä mukaan kun ne rasvasta pehmyy.

no, mie voin kokemuksesta sanoa jotta ei kannate urkkia. siinä menee päivä, viikko jopa kuukausi pilalle. vaikka siis ois syytä epäilläkki niin en urkkis. paska olo vaan tulee itelle ja taas saa kerätä niitä oman itsensä rippeitä ties mistä nurkista...

ja nenään semmonen vinkki jotta laitappa bebaa siihen. se auttaa ainaki miulla kesivään nenuun :D

Missään nimessä en halua nyt pilata tätä päivää ja viikonloppua. Tänään kaikki alkoikin niin hyvin että oksat pois, lapset sain ilman taisteluita aamulla liikkeelle (neitikään ei myöhästynyt koulusta vaikka ensin pahasti siltä näytti), ja sit ukkeli soitti mulle ihan vaan toivottaakseen hyvää huomenta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Missään nimessä en halua nyt pilata tätä päivää ja viikonloppua. Tänään kaikki alkoikin niin hyvin että oksat pois, lapset sain ilman taisteluita aamulla liikkeelle (neitikään ei myöhästynyt koulusta vaikka ensin pahasti siltä näytti), ja sit ukkeli soitti mulle ihan vaan toivottaakseen hyvää huomenta.

no hyvä. sitte luet nuita DD:n vastauksia ko raamattua etkä mee lähellekkään tietokonetta!

eiku ups, ethän sie sitte voi palstailla :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
ihana otsikko :laugh:

Älä urki, se on turhaa ja tulee vaan paha mieli.

Ja meikkaukseen osaa varmaan muut auttaa paremmin.

No mutkun oli kaks asiaa mut en kuitenkaan jaksanu tehdä kahta aloitusta. :ashamed: :whistle: :D

juuh.. se on palstatilan säästöä.. :saint: :D Mutta vähän mää pohdin että häh... ihan piti avata että näkee mistä kyse. Jos vaikka sun mies ois opsikellu meikkaamista sähköpostikurssilla. :D :laugh:

Yhteistyössä