Miehen siskon lasten vaatetus :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gisu

Vieras
Onko teistä jotain outoa, jos 5-vuotiaat kaksoset vaikuta IKINÄ käyttävän mitään normaaleja vaatteita?! Tyttö kulkee vaan pinkeissä prinsessahörhelöissä ja pojalla on vaan jotain ihme naamiaisasuja. Tänään kun nähtiin kaupassa niin pojalla oli spiderman-asu päällä ja viime viikolla oli tarhassa batmanina! Sit tää miehen siskon tyttö oli kysyny meidän 4-vuotiaalta tytöltä, että miksi se pukeutuu niin ku pojat (oli farkut jalassa) :O

En tajua.

No mun veljen perheen lapsilla oli ainakin noin neljävuotiaina vaihe jolloin halusivat itse valita vaatteensa,
oli sitten prinsessa hörhelöä ja ballerina asua ja kaikkea muuta päällä.
Äiti vaan totesi että pääsee paljon helpommalla kun alkaa joka aamu tappelemaan vaatteiden laitosta.

Tosin puuttuivat kyllä siihen kun poika halusi mennä siskona mekossa päiväkotiin,
pienen väännön jälkeen kompromissina oli farkut ja vaaleanpunainen paita :D

Ei tuo nyt niin vakavaa ole, lapset on kumminkin lapsia eikä aikuisia :)

ikinä ja ikinä....

Kuopus kulkee ahkerasti joko keiju tai prinsessa puvussa. Tarhaan, kauppaan ja kylään. Nyt on menossa vaateton vaihe. Sitä tosin saa toteuttaa vain kotona. Tarhassa, kaupassa ja kylässä pitää laittaa ihan vaatteet päälle. Vaikka ne roolivaatteet jos neiti haluaa.

[QUOTE="äiti86";27134800]No mun veljen perheen lapsilla oli ainakin noin neljävuotiaina vaihe jolloin halusivat itse valita vaatteensa,
oli sitten prinsessa hörhelöä ja ballerina asua ja kaikkea muuta päällä.
Äiti vaan totesi että pääsee paljon helpommalla kun alkaa joka aamu tappelemaan vaatteiden laitosta.

Tosin puuttuivat kyllä siihen kun poika halusi mennä siskona mekossa päiväkotiin,
pienen väännön jälkeen kompromissina oli farkut ja vaaleanpunainen paita :D

Ei tuo nyt niin vakavaa ole, lapset on kumminkin lapsia eikä aikuisia :)[/QUOTE]

:D

Näkeehän tosin aikuisillakin leikittelyä vaatteilla ja hiuksilla. Varsionkin naisset saattavat pukeutua välillä hyvin mielikuvituksellisestikin.

Ja entäpä sitten esim goottipukeutuminen..?

Veljen esikoispoika käytti 2-4vuotiaana ns. poikien vaatteita, mutta siihen päälimmäiseksi piti saada vaaleanpunainen tyllihame kukkakoristeilla.. Joku keijupuvun alaosa tai vastaava... Lapset on lapsia ja käyttäähän jotkut miehetkin hameita... =) Kukin tyylillään ja makunsa mukaan, ei ole muilta pois...

Mitäs outoo tossa nyt on? Outoo olis se, jos esim MÄ menisin kaupoille lasten batman-puvussa... :xmas: (Eikä sekään ihan mahdoton skenaario ole.)

Ihmiset ottaa asiat liian vakavasti!
Kaikkien pitäis pukeutua niin että sulautuu samaan harmaaseen massaan.
Jopa lapsien joitten elämä on kuitenkin pääasiassa leikkiä ainakin tuonne kouluikään asti.

Sain itse kesällä todella pitkiä katseita ja kuiskuttelua seläntakana kun kävin kaupassa KUKKASEPPELE päässä, siis ai kauhee... Aikunen ihminen ja kaikkee!!