V
vapaus on vankila
Vieras
Olemme tunteneet noin vuoden. Vietämme yhdessä yleensä viikonloput ja nähdään vain silloin, vaikka asutaankin vain parin kilometrin päässä toisistamme. Mies soittelee kuitenkin lähes päivittäin kysellen kuulumisia, mutta haluaa viikot omaa aikaa. Molemmat ollaan asuttu yksin vuosikausia, joten minulle tämä ei ole ongelma. Hän sanoo ettei halua koskaan sitoutua, että jos menee naimisiin niin suhde menee pilalle. Emme oikeastaan edes seurustele, kun vaan hengaillaan yhdessä. Emme koskaan suunnittele seuraavaa viikonloppua, kun perjantai tulee niin en koskaan tiedä että ollaanko viikonloppu yhdessä vai ei. Hän ei pidä suunnittelusta kaikki tapahtuu hetkessä. Hän voi soitella perjantai-iltana että tuutko hänen luo. Sitten yhdessä voidaan juoda jotain ja hän juo itsensä täysin humalaan ja viikonloppu hänellä menee krapulaa parannellessa. Seksiä harrastetaan ehkä pari kertaa kuukaudessa, silloin kun hän on selvinpäin. Viikolla kun ei nähdä hän ei juo kun on töissä, viikonloppuisin hän yleensä juo ja silloin vain nähdään. Se on minulle ongelma. Tunteistaan hän ei puhu selvinpäin, ainoastaan kun on juonut ja ehkä siksi hän juo, kun ei muuten pysty puhumaan. Hän on tosi hauska, vilkas luonne, tulee kaikkien kanssa toimeen, viihdyn hänen seurassaan ja jutellaan kaikesta ja heitetään huumoria, paitsi meistä hän ei jotenkin pysty puhumaan. Tuntuu kuin hänellä olisi jokin muuri jonka sisällä hän on eikä hän pääse sieltä itse pois enkä minäkään pääse sinne sisälle. Minuakaan hän ei uskalla juuri lähestyä vaikka hänellä onkin ollut naisia satoja. Minä olen yleensä se aloitteen tekijä. Miten hänet saisi avautumaan?