V
"vieras"
Vieras
Yksi täti jo aikoinaan alkoi vittuilun, että kyllä äiti maksaa jos meidän lapsi rikkoo hänen luonaan jotain. Eli minä maksaisin. Tottakai maksettaisiin, mutta painotti sitä, että ÄITI MAKSAA. Oli saanut kuulla jostain, että rahaa on. Tämä tapahtui sen jälkeen kun anoppi oli meillä kotivahtina ja oli "vahingossa" avannut minun pankin kirjeitä, joissa oli tiliotteeni. Rahaahan minulla oli siellä ja paljon. Joka ikinen kerta tuo täti mainitsi tuon, että kyllä äiti maksaa. Ei olla enää vuosiin käyty hänen luonaan. Nyt kuulin sitten, että on uusi aihe ja vielä suurempi kyttäyskeikka meidän elämään! Ostettiin miehen kanssa asunto ja nyt eräs tämän tädin tuttava utelee muilta kuin meiltä itseltään missä se on ja mikä osoite jne. Käyvät kuulemma aina kyttäämässä jos joku muuttaa jonnekin, että minne muutti. Kaiken lisäksi lähdin töistä ja olen nyt työttömänä, mutta tätä he eivät vielä tiedä. Asunnosta maksoin oman osani ihan omalla rahalla ilman suurtalainaa ja mieheni vain otti asuntolainaa osaksi. Tämän kun se suku kuulee niin taas haukotaan henkeä. En kai voi valehdella olevani töissä? Jos kerron, että olen työtön niin johan ne ihmettelee miten maksut hoituu. Minun raha-asiat ei kuulu niille pätkääkään. Itse olen ollut ihan tavallisesti-en osta kallista, vaatteissakin voi olla nyppyjä, kotivaatteissa reikiä jne. Anoppi vaan meni kaivamaan tiliotteeni kirjeistä ja jakoi sitten tiedon. Kirjesalaisuushan siinä rikkoutui. Pitäisikö vaan alkaa vittuilla koko p..keleen suvulle, että rahaa on vaikka lehmät söis, mutta en todellakaan sitä muille jaa! Anoppi tekee itse nyt niin kierosti, että maksattaa miehelläni omiamaksujaan parkukuoron kera. Nämä maksut tuhansia euroja. Miten saan mieheni jättämättä maksamatta??? Mieheni taasen ei ole varakas ja palkkakaan ei kovin hyvä. Anopilla on kyllä vara hoitaa omat maksunsa. Tämä kaikki alkoi sen jälkeen kun anopille selvisi tilieni saldo, jossa on kuusinumeroa. Itse hän on tyhjätasku ja kovissa veloissa, mutta mielestäni meidän ei kuulu niitä maksaa. Eilen viimeksi valitti rahapulaansa-kuulin vierestä. Olenko törkeä jos annan mieheni maksaa omat maksunsa täysin-siis lainat yms. ja näin hälle ei jää paljon ylimääräistä antaa anopille? Kyse siis hänen omista maksuistaan, joita minäkin olen hoitanut.