miehen tekstiviestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pandor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pandor

Vieras
Löysin taannoin poikaystäväni puhelimesta hänen vieraalle naiselle lähettämänsä viestit, joissa hän kertoi ihastuneensa naiseen ja pitävänsä tätä "kuumana". Mies oli lähettänyt viestit melkoisessa jurrissa eikä itse muistanut niiden tarkkaa sisältöä. Hän kertoi ettei ole tosissaan ihastunut naiseen vaan pikemminkin mielikuvaan ihailusta, jota tältä lähes "mielikuvitushahmoltaan" saa. Mies on tavannut tämän naisen vain kerran ohimennen ja sittemmin ollut sähköpostitse muutaman kerran yhteydessä. Tämän kännitöppäilyn jälkeen hän sanoi aikoneensa katkaista yhteydenpidon.

En tiedä mitä ajatella. Ihastuminen muihin lienee pitkässä suhteessa aika normaalia, mutta nämä toimenpiteet ovat jotain, joka vie pohjan kaikelta...
Mitä olette tehneet vastaavissa tilanteissa?

Alkuperäinen kirjoittaja luottamusta puuttuu:
Mitä ihmettä sinä luet poikaystäväsi tekstiviestejä? Eikö puhelin ole hänen henkilökohtainen?

Ei miehillä ole mitään henkilökohtaista! Totta helevetissä nainen saa penkoa miehen kännykkää, mutta mies ei saa tulla metriä lähemmäksi naisen kännykkää. Tämä on Ellien intimiteettisuoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ?????++:
Tämä ei liity varsinaiseen kysymykseesi mutta silti:
"poikaystävä" ja "pitkässä suhteessa".
Mikä on sinulle pitkä suhde? Kuukausi?

Ai eikö pitkäaikasessa suhteessa voi olla poikaystävä? Miksi kumppania sitten pitäisi kutsua? Ukoksi vai äijäksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Pandor:
Löysin taannoin poikaystäväni puhelimesta hänen vieraalle naiselle lähettämänsä viestit, joissa hän kertoi ihastuneensa naiseen ja pitävänsä tätä "kuumana". Mies oli lähettänyt viestit melkoisessa jurrissa eikä itse muistanut niiden tarkkaa sisältöä. Hän kertoi ettei ole tosissaan ihastunut naiseen vaan pikemminkin mielikuvaan ihailusta, jota tältä lähes "mielikuvitushahmoltaan" saa. Mies on tavannut tämän naisen vain kerran ohimennen ja sittemmin ollut sähköpostitse muutaman kerran yhteydessä. Tämän kännitöppäilyn jälkeen hän sanoi aikoneensa katkaista yhteydenpidon.

En tiedä mitä ajatella. Ihastuminen muihin lienee pitkässä suhteessa aika normaalia, mutta nämä toimenpiteet ovat jotain, joka vie pohjan kaikelta...

Ajattelepa mikä saavutus miehellesi on saada sähköpostia naiselta, tai saada hänen puhelinnumeronsa viestejä lähetelläkseen!
Tiesitkö, että miehillä on kaikesta nykyajan menosta huolimatta vaikeuksia löytää pillua maailmalta. Naisille se on paljon helpompaa, lyön vaikka vetoa että sinulle löytyy keskimäärin enemmän vientiä ja peräänkatselijoita kuin miehellesi.
Ajattele niin, että miehesi haluaa koettaa siipiään. Kelpaanko vielä, ja niin edelleen.
Todennäköisesti, jos miehesi saa naiselta pakit, mikä on todennäköistä, hän on jälleen sinun oma kultasi, ja väittää että "ei pystyisi koskaan pettämään"

Jokainen pystyy pettämään, ja jokainen mies pettää ennemin tai myöhemmin. Lähinnä kyse on miehen omasta kriisistä.
Ajattele sitäkin tarkoin, että olisiko sinulla itselläsikin mahdollisesti salaisia ajatuksia, jotka eivät ole pääseet pintaan. NO: nyt sinullakin on oikeus kokeilla minne viehätysvoima kantaa, katsele kivannäköisiä poikia ja kuvittele millaista elämäsi voisi olla jonkun toisen kanssa, entäpä vaikka joku piristävä ihastuminenkin?. Jos joku pyytää kahville, MENE!
Mutta tee se pystypäin äläkä pyytele anteeksi, että sinulla on "poikaystävä". Pettämään ei ole pakko ruveta, mutta nyt voitte molemmat olla rehellisiä toisillenne ja itsellenne. Mieshän todennäköisesti pyrkii valehtelemaan todennäköisemmin, jos pelkää, mutta näytä sinä hänelle esimerkkiä miten mukavaa elämä voi olla, eikä suututa turhista.

Mitäs olet mennyt miehesi viestejä lukemaan. Ei ihme että lähettelee viestejä muille naisille, kun kotona on tommoinen nainen. Minkä takia ihmiset tutkivat puolisoiden puhelimia? En voi ymmärtää...

Mistä lähtien toisen teksiviestin lukeminen on ollut pahempi asia, kuin pettäminen tai sen haluaminen? Täällä syyllistetään väärää henkilöä! Miettikääpäs, kuka tapauksessa on oikeasti se syyllinen, mies!!!

Ellien tuomarineuvosto on kokoontunut.
Päätös: mies on syyllinen kaikkeen, mihin yleensä voi olla syyllinen.
Lieventäviä asianhaaroja ei ole.
Valitusoikeutta ei ole.

...alkuperäinen sanonut, että hän luki salaa miehensä viestejä, voihan hän käyttää puhelinta ihan "luvan kanssa". Ainakin minä ja mieheni käytämme molempien puhelimia ja jos toinen ei pääse sähköpostinsa ääreen, toinen voi tarkistaa viestit.

Neuvoja-iita, kiitos viestistäsi! Juuri tätä kaipasin, jotain muuta näkökulmaa kuin omani.
Tässä tapauksessa puhelinnumero oli kyllä jo työn puolesta valmiina, eikä fyysinen pettäminen ole se mitä pelkään, mietin vain reagoinko liikaa jos olen laittamassa koko suhteen jäihin viestien vuoksi.

Hei Pandor

Olen samanlaisessa tilanteessa. Lähetin mieheni (avomies) puhelimella (luvalla) tekstiviestin. Samalla luin hänen lähettämänsä viestin yhdelle tutulle naiselle. Pisti silmään koska viesti oli lähetetty yöaikaan viikonloppuna. Hän oli kovasti jurrissa myös ja väitti ettei itsekkään ymmärtänyt syytä viestiin. Viestissä luki että tämä ko.nainen on hänen mielessä.
Raivostuin aivan silmittömästä tästä viestistä ja olin/olen valmis katkaisemaan suhteen. Ollaan käyty keskustelua tästä asiasta ja hän vakuuttaa rakastavansa vain minua ja haluaa minut myös tulevaisuudessa. Nyt on vaan niin vaikea luottaa....Mietin koko ajan milloin hän jää taas kiinni. Mutta, jos seuraava kerta tulee niin olen valmis hänet jättämään. Helpompi on kertarysäyksellä kärsia eron tuskan kuin vuosikausia pohtia pettääkö vai eikö petä.

Escada: pyysitkö miestäsi jättämään asian tähän vai selvittämään kyseisen naisen kanssa ettei mies todella tarkoittanut sanojaan? Kuinka aiot itse suhtautua naiseen jatkossa?

Miehes haluaa tietenkin kiksauttaa muitakin naisia, edes joskus. Pitkässä suhteessa väistämättä kyllästyy siihen omaan ruohoon jossain vaiheessa.

Kannattaisi olla tyytyväinen siitä että kelpaa muillekin eikä roiku sinussa vain sen takia ettei muualta saa. Ja ehkäpä muualta saaduilla virikkeillä on piristävää vaikutusta kotoiseenkin touhuiluun.

kysymys kuuluu näin .

Miten satuit löytämään ne viestit miehesi puhelimesta ?
-Ilmeisesti siksi että olit jo jotain aavistellutkin ja tarkistit asia.
Hyvä , että tarkistit !Jokaisella on oikeus onneen ja totuuteen - rakkaudessa.
Nyt tiedät missä mennään . Sait vastauksen mieheltäsikin ...?

Miten olisi jos nyt heti tekisit selväksi itsellesi sen, kuinka paljon itsestäsi ennen kaikkea välität. Meressä kaloja riittää. Irroita otteesi miehestä, joka tekee selkäsi takana näin.
Elä omaa elämääsi, jos et halua erota . Nauti naiseudestasi ja tee asioita joita haluat.
Itsenäinen ote ja halua mennä elämässä eteenpäin saa miehesikin silmät valpastumaan, kun et jaksa enää pyöriä hänen navan ja halujen ympärillä.Ja monen muunkin miehen silmät ; )
Mitä siis itse haluat ?

Toinen vaihtoehto on jatkaa kyttäämistä, menettää hermonsa ja nuoruutensa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöystävä 36:
Alkuperäinen kirjoittaja ?????++:
Tämä ei liity varsinaiseen kysymykseesi mutta silti:
"poikaystävä" ja "pitkässä suhteessa".
Mikä on sinulle pitkä suhde? Kuukausi?

Ai eikö pitkäaikasessa suhteessa voi olla poikaystävä? Miksi kumppania sitten pitäisi kutsua? Ukoksi vai äijäksi?

Nöyräksi palvelijaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Mistä lähtien toisen teksiviestin lukeminen on ollut pahempi asia, kuin pettäminen tai sen haluaminen? Täällä syyllistetään väärää henkilöä! Miettikääpäs, kuka tapauksessa on oikeasti se syyllinen, mies!!!

NÄIN, Mies on aina syyllinen!!!!

Neuvoja-iita, kiitos viestistäsi! Juuri tätä kaipasin, jotain muuta näkökulmaa kuin omani.
Tässä tapauksessa puhelinnumero oli kyllä jo työn puolesta valmiina, eikä fyysinen pettäminen ole se mitä pelkään, mietin vain reagoinko liikaa jos olen laittamassa koko suhteen jäihin viestien vuoksi.

Ei sitä upmijäähän kannata laittaa jäähileeseen korkeintaan

Alkuperäinen kirjoittaja Lady D:

Ei, vaan pettäjä on syyllinen. Tilanne voisi olla myös niin, että mies olisi lukenut naiseltaan vastaavan viestin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady D:

Ei, vaan pettäjä on syyllinen. Tilanne voisi olla myös niin, että mies olisi lukenut naiseltaan vastaavan viestin.

Silloin on päivänselvää että MIES olisi syyllinen toisen yksityisasioiden penkomiseen! Oikeusjutun paikka!

Hei Pandora

Lähestyin tätä naista sähköpostilla ja kysyin suoraan miten asian laita on. Lyhyesti ja ytimekkästi en syytelleen vaan asiaa kysellen. Sain vastauksen yhtä lyhyesti, mutta vakuuttavasti ettei mitään suhdetta ole vaan pelkkää ystävyyttä sekä minuun että mieheeni. Näytin postin miehelleni ja hän vakuutti samaa.

Aion elää siinä uskossa että mitään suhdetta ei ole. Mutta kyllä minä joka päivä olen miettinyt sitä viestiä ja pahaltahan se tuntuu. Olen myös sanonut miehelleni että toisen naisen saa ottaa, mutta siitä on ensin kerrottava minulle!! Tokihan siinä vaiheessa ero on vääjäämättä edessä, mutta onpahan vapaat kädet tehdä mitä haluaa eikä tarvitse enään salaa tekstailla. Eiköhän sitä selviä vaikka elämä ei mene niin kuin sen haluaisi menevän. Rakastan miestäni ihan suunnattoman paljon enkä voisi kuvitella elämääni toisen miehen kanssa. Mutta suurempi tuska se on jos seuraavat vuodet kuluu epäilessä. Tämän olen sanonut myös miehelleni ja hän on ihan samaa mieltä ja vannoo ettei enään koskaan mulle valehtele eikä petä...No aika sen näyttää.
Toivon Pandora sulle jaksamista ja yritä pitää ajatukset realistisena vaikka mieli tekee omia temppuja jatkuvasti kun luottamuspula vaivaa.

Tänne palstalle on pesiytynyt näköjään jos jonkunlaista trollia viime aikoina! Ei ole tämä ketju ainoa, jossa aloittajan nimimerkillä yksi tai useampi tehtailee ihan päättömiä juttuja. Ei viitsi kohta enää edes lukea täältä mitään, saati sitten kirjoitella!