MIEHEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka hän haluaisi sinun tietävän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Regina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Regina"

Vieras
1. Että miehet saavat mielestään liian vähän seksiä, ei liene naiselle yllätys. Se, miten paljon miehet haluaisivat ja miten vähän he saavat, saattaa sen sijaan olla uutinen.

2. 96 prosenttia miehistä toivoisi saavansa rakastella kerran viikossa tai useammin. Vain 42 prosenttia miehistä saa tähän mahdollisuuden. Enemmistö - 58 prosenttia - miehistä saa seksiä pari kertaa kuussa tai harvemmin.

3. Jos ei ole kehumista määrässä, niin eipä ole laatukaan kummoinen. 56 prosenttia miehistä arvioi tämänhetkisen seksielämänsä kouluarvosanalla korkeintaan kahdeksikon arvoiseksi. Nelosen antoi viidesosa.

4. Tämä on aika karua luettavaa. Miehiä ei yksinkertaisesti tyydytä armosta annettu seksi pari kertaa kuussa. Miksi he sitten ylipäätään ryhtyvät parisuhteeseen - ja pysyvät siinä?

5. Edellisen pohjalta vastauksen luulisi olevan, että suhteessa saa seksiä edes joskus. Mutta vastaus onkin yllättävä: miehet rakastavat meitä naisia. Asteikolla 1-5 suuri enemmistö, 75 prosenttia, arvioi suhteensa joko nelosen tai vitosen arvoiseksi.

6. Naiset hei. Kun meillä on näin ihanat miehet, miten olisi jos me vähän ryhdistäytyisimme tuossa seksiasiassa? Kun kerran olemme saaneet sen, mitä olemme halunneet: suhteen ja sitoutumisen, mitä jos antaisimme miehille sen, mitä he luulivat saavansa sitoutumisen myötä?

7. Totta on, että miesten hormonitoiminta on täysin erilainen kuin meidän naisten, ja heidän seksinnälkänsä taitaa olla jotain, mitä meidän on vaikea edes kuvitella. Naisen estrogeeni ohjaa lähinnä sosiaalisuuteen ja hoivaan. Molempia tarvitaan lajin säilymisen kannalta.

8. Mutta onhan naisistakin lähes jokainen joskus tuntenut läpitunkevaa himoa. Kuvitellaanpa, miltä tuntuisi kokea sitä koko ajan. Ja jäädä ilman tyydytystä. Se on miesten todellisuutta.

9. Mutta kun ei haluta. Ja miehet(kin) ovat huonoja sängyssä. Eivätkä miehet ikinä järjestä mitään romanttisia yllätyksiä, jotka saisivat sille tuulelle. Ja kun on niin paljon muuta, on opiskelu tai työ tai molemmat, on lapset ja harrastukset ja ystävät...

10. Niinpä. Onko mies elämässämme minkään arvoinen? Onko hän vähän kuin olohuoneen sohva: se on saatava, jotta koti olisi sellainen kuin kuuluu olla, mutta siitä ei hankkimisen jälkeen tarvitse sen kummemmin välittää?

11. Jos vastasit kyllä, voit lopettaa tähän. Jos taas rakastat miestäsi ja vilpittömästi toivot hänenkin olevan onnellinen suhteessanne, jatka lukemista.

12. Jotta nainen voisi antaa miehelle enemmän seksiä, hänen on itsensä haluttava enemmän seksiä. Se tarkoittaa sitä, että omasta seksuaalisuudestaan ottaa vastuun eikä jätä kiihottamista ja tyydyttämistä miehen tehtäväksi.

13. Aseta seksi ykkösasiaksi suhteessanne. Järjestä sille aikaa; kiireetöntä laatuaikaa. Mieti, mikä sinua innostaa rakastelemaan. Eroottiset elokuvat, tarinat, seksilelut? Uusi ympäristö, seksikkäät alusvaatteet, viikonloppu hotellissa...? Järjestä niitä. Lähde retkelle omaan seksuaalisuuteesi ja ota miehesi mukaan.

14. Se mitä miehet naisilta eniten seksissä kaipaavat, on aloitteellisuus. Suhde paranee ja rakkaus syvenee, kun osaat oikealla tavalla ottaa ohjat omiin käsiisi. Älä jää negatiivisten mielikuvien vangiksi. Olet ihana nainen ja eroottinen olento; anna sen näkuä, kuulua ja tuntua.

15. Mutta eivätkö miehet halua metsästää? Voi kyllä! Mutta he eivät halua metsästää arkoja pupuja tai kuolleita lahnoja. He haluavat juosta tiikerikissojen perässä ja kosiskella ylväitä gaselleja. He haluavat suurriistaa, ei häkkimarsuja.

16. Miehet haluavat seksiin tasa-arvoa. He haluavat kokea, että jahdin osapuolet ovat yhtä voimakkaita. Ole itsevarma. Sano, mitä haluat. "Anna minulle. Tee näin. Nuole siitä. Kosketa tästä. Hitaammin. Lisää. Minä haluan suuseksiä. Pitempään. Kosketa rintojani. Purista enemmän(/vähemmän)."

17. Väitetään etteivät miehet tykkää ohjeista eivätkä määräilystä, mutta haluaisinpa nähdä sen miehen, joka ei karahda punaiseksi innosta saadessaan osakseen tämänlaatuista nalkutusta.

18. Tuntuu mielettömältä, miten paljon me naiset tuhlaamme aikaa ja rahaa vaatteisiin, meikkeihin ja kampaajalle, kun mies pitää seksikkäämpänä piirteenämme sitä, että me haluamme häntä. Intohimoisesti.

19. Kun olette sängyssä, mies ei mittaile rintojesi kokoa eikä muotoa. Hän ei punnitse mielessään painoasi eikä tuijota inhoten vatsamakkaroitasi. Hän tarkkailee sitä, miten reagoit hänen kosketukseensa ja miten innokkaasti kosketat itse häntä.

20. His uusi mies ei enää soita, se ei johdu siitä, että olet ruma tai lihava. Se johtuu siitäm että et vaikuttanut nauttivan miehen seurasta. Jos aviomies vilkuilee naapuri rouvaa, se ei johdu siitä, että naapuri on kauniimpi. Se johtuu siitä, että sinä et arvosta sitä, mitä miehellä on tarjolla.

21. Miehet elävät naisen hyväksynnästä. Sekin palvelee lajin säilymistä. Olet varmaan huomannut, miten helläksi ja romanttiseksi mies muuttuu silloin, kun hän haluaa seksiä. Hellä ja romanttinen on myös mies, joka on juuri rakastellut naista, joka nautti siitä sata lasissa.

22. Pitääkö meidän naisten sitten muuttua seksikoneiksi, jotta miehet olisivat tyytyväisiä? Ei tarvitse. Kuten alussa kävi ilmi, miehet - tai ainakin 75 prosenttia heistä - rakastaa meitä juuri sellaisina kuin olemme. Lisäksi miehet ovat yllättävänkin samanlaisia kuin naiset.

23. Myös miehille tunneyhteys on tärkeää, jotta seksi olisi onnistunutta ja ikimuistoista. Monen miehen mielestä parhaassa seksissä yhdistyvät sekä emotionaalinen että fyysinen yhteys. Etsiessään parisuhdetta mies haluaa ensin tunneyhteyden, sitten vasta seksiä.

24. Kun miehiltä kysytään, miten he haluavat parantaa seksielämäänsä, ykköstoive on, että seksiä olisi enemmän. Mutta hyvänä kakkosena tulee esileikki. Enemmän, parempaa ja pitempää esileikkiä. Myös miehet ymmärtävät aistillisuuden ja tunnelman päälle.

25. Toki miehet nauttivat myös pikaisista seksisessioista, mutta niissäkin kyse on enemmän tunnelmasta. Pikaseksiin liittyy ajatus tulisesta intohimosta ja vastustamattomasta pakosta saada rakastella toisen kanssa juuri siinä ja silloin.

26. Mies nauttii sekä ennustettavasta että yllätyksellisestä seksistä. Säännollinen lauantai-illan rakasteluperinne ei siis ole välttämättä ollenkaan tylsä. Itse asiassa se voi olla miehelle hyvin tärkeä asia. Silloin hän ainakin tietää, milloin saa seuraavan kerran, ja voi hekumoida ajatuksella koko viikon.

27. Pienikin häivähdys ennalta-arvaamattomuutta tekee kuitenkin seksistä miehelle heti paljon kiinnostavampaa, ja sen kerran muistoa hän hellii pitkään. Päästä siis joskus sisäinen naarastiikerisi valloilleen ja riivi mieheltä vaatteet yltä heti kun hän pääsee ovesta sisään.

28. Toisaalta, muutoksen ei aina tarvitse tarkoittaa villimpää seksiä eikä sen tarvitse olla suuri, jotta se saisi miehessä aikaan hyvän olon kihelmointiä. Pienikin poikkeama rutiinista: tuoksuva hierontaöljy, tunnelmalamppu saa miehen ajattelemaan: vau, minusta välitetään!

29. Äläkä pelkää, että mies ei ymmärtäisi aikuiselämän rajoituksia. Hän tajuaa työpaineet ja väsymyksen, joka esimerkiksi pienten lasten äidille on usein kroonista. Mutta siinä missä lapset voivat olla naiselle koko elämä, mies kaipaa ja tarvitsee edelleen naista, vaimoa.

30. Podät miehen rinnallasi, kun otat hänetkin huomioon. Siis: ensi viikonloppuna vie lapset mummolaan ja jätä työasiat työpaikalle. Muistele, millaista oli olla rakastunut. Anna miehelle lahjaksi se, mitä hän eniten toivoo: itsesi.

Regina 7 / 2011

Tämän pätkän laitan talteen. Sisältö on melkein sanasta sanaan kuin mieheni suusta, ja nyt sain sen kirjallisena. Jos tuon jaksaa lukea, siinä on paljon asiaa. :)

:heart:

Hmhhh. Nuorena sitä oli haluja huolimatta e-pillereistä. Nyt niitä on vain silloin, kun en käytä e-pillereitä. Toisaalta nyt kun en käytä, vituttaa jos en saa miestäni silloin kun haluan, tai orgasmia silloin kun siltä tuntuu. Joten tavallaan e-pillerit ovat olleet mulle eräänlainen helpotus, pakotie pois seksin kiimasta. Sitä kun ei voi tuosta vain harrastaa perheessä, jossa on 14-vuotias kesävapaalla viihtyvä kontrollifriikki, ja pari pienempää erityislasta tarpeineen.

*Heittää pillerit kehiin taas* ja heittäytyy haluttomaksi. Pitäisköhän tuolle miehellekin hommata haluttomuuspillereitä? Ai niin joo, se voi tumputtaa ohimennen jos on tarvis:| Meikäläisen kun pitää odottaa sopivaa hetkeä ja aikaa sillekin toimelle joten parempi vissiin olla haluamatta mitään toimia|O

Kohta 4. Kiinnostaisi moniko tähän kyselyyn on vastannut, kun noin outo tulos saatu, että ei laatuun olla muka tyytyväisiä. Asiahan on nimenomaan päinvastoin. Suomalaiset ovat tyytyväisiä seksin laatuun, mutta eivät määrään. Laadussa ei ole vikaa, kuten tässä hömppäpömppäjutussa väitetään. Lue vaikka tästä:

"Neljäsosa toivoo myös enemmän yhdyntöjä. Toiveet korostuivat etenkin miesten vastauksissa.

– Tämä on ollut näkyvissä jo pitkään. Yhdyntöjen laatu on hyvä, mutta määrään ollaan tyytymättömiä. Miehet valittavat paljon siitä, että naiset eivät enää ilmaise haluavansa heitä. On tärkeää kertoa pitkässäkin suhteessa, että "haluan juuri sinua, olet edelleen seksikäs, haluttava ja miehekäs minun silmissäni"."

Väestöliiton kliininen seksologi siis kertoo tässä jutussa, että seksin laatuun ollaan oltu jo pitkään tyytyväisiä, mutta määrään ei. Ja tähän kyselyyn vastasi 1000 miestä, ja sen tulokset noudattelivat seksologin aiemmin näkemien tulosten kanssa samaa linjaa.

*Heittää pillerit kehiin taas* ja heittäytyy haluttomaksi. Pitäisköhän tuolle miehellekin hommata haluttomuuspillereitä? Ai niin joo, se voi tumputtaa ohimennen jos on tarvis:| Meikäläisen kun pitää odottaa sopivaa hetkeä ja aikaa sillekin toimelle joten parempi vissiin olla haluamatta mitään toimia|O
Sinä, sinä ja sinä. Teidän parisuhteessa ei ilmeisesti ole muita kuin sinä.

Alkoi ahistaa koko juttu, nyt ei tee mieli enää sitäkään vähää mitä muuten...no, jos miestä ei miellytä, niin enpä häntä ole väkisin täällä pidättelemässä. Oon mielummin yksin kuin alan stressaamaan jostain riittävästä ja riittävän hyvän seksin antamisesta. Mun mielestä meillä on tällä hetkellä erittäin riittävä ja tarpeeksi runsas seksielämä ja sikäli olen mieheeni oikein tyytyväinen, jos itse miehelle en kelpaa tämmöisenä mitä oikeasti olen libidoltani ja mieltymyksiltäni, varmaan parempi etsiä joku toinen elämänkumppanikseen.

[QUOTE="vieras";24107853]Alkoi ahistaa koko juttu, nyt ei tee mieli enää sitäkään vähää mitä muuten...no, jos miestä ei miellytä, niin enpä häntä ole väkisin täällä pidättelemässä.[/QUOTE]
Hohhoijaa. Täällä naiset läpättävät päivät pitkät omasta, muiden, kummien, kaimojen ja naapuerien lissujen seksielämästä naisen näkökannasta (jossa mies on tietysti sika). Ja nyt kun joku toi esiin miehen näkökannan, niin heti meni halut (ja mies on sika).
Meidän seksielämä on sitä mitä minä (nainen) haluan ja jos se ei ole sellaista mitä minä (nainen) haluan, niin mies (on sika) ja voi lähteä. Ei hätää, tähän löytyy palstalta (naisista) henkistä tukea huutokuoron muodossa: Jätä se sika! Ilmeisesti seksielämää ei tarvitse koskaan edes pohtia kenenkään muun kuin naisen näkökulmasta ja sillä siisti. Kaikki muu on sairasta, pervoa, naista alentavaa ja mies on sika.

Joskus toivoisin, että miehetkin alkaisivat pihtaamaan, vaikka maailman tappiin asti, niin ehkä - huom ehkä - naiset joskus huomaisivat kuinka itsekkäitä toisinaan ovat.

[QUOTE="vieras";24107886]Hohhoijaa. Täällä naiset läpättävät päivät pitkät omasta, muiden, kummien, kaimojen ja naapuerien lissujen seksielämästä naisen näkökannasta (jossa mies on tietysti sika). Ja nyt kun joku toi esiin miehen näkökannan, niin heti meni halut (ja mies on sika).
Meidän seksielämä on sitä mitä minä (nainen) haluan ja jos se ei ole sellaista mitä minä (nainen) haluan, niin mies (on sika) ja voi lähteä. Ei hätää, tähän löytyy palstalta (naisista) henkistä tukea huutokuoron muodossa: Jätä se sika! Ilmeisesti seksielämää ei tarvitse koskaan edes pohtia kenenkään muun kuin naisen näkökulmasta ja sillä siisti. Kaikki muu on sairasta, pervoa, naista alentavaa ja mies on sika.

Joskus toivoisin, että miehetkin alkaisivat pihtaamaan, vaikka maailman tappiin asti, niin ehkä - huom ehkä - naiset joskus huomaisivat kuinka itsekkäitä toisinaan ovat.[/QUOTE]

Ensimmäinen mieheni pihtasi. Hänelle olisi riittänyt kerran kuukaudessa, minä tarvitsin 2 kertaa viikossa. Olinhan itsekäs, vaikka en edes itsetyydytystä ymmärtänyt/osannut harrastaa. Lopulta opettelin senkin taidon, pakon edestä, että en pettämään lähtenyt.

Niin ja nykyään. Yritän ajatella nykyistä miestäni, ja hänen tarpeitaan, huolimatta siitä haluttaako minua vai ei. KOSKA minulla on kokemusta siitä, miltä tuntuu jos toinen ei suostu edes säälistä.

Niin. Ja huom. Joskus käytän sarkasmia ja isken kipeästi omaan nilkkaani, koska en enää jaksa ontua huolimatta siitä, onko minulla haluja tahi ei.

[QUOTE="vieras";24107886]Hohhoijaa. Täällä naiset läpättävät päivät pitkät omasta, muiden, kummien, kaimojen ja naapuerien lissujen seksielämästä naisen näkökannasta (jossa mies on tietysti sika). Ja nyt kun joku toi esiin miehen näkökannan, niin heti meni halut (ja mies on sika).

Joskus toivoisin, että miehetkin alkaisivat pihtaamaan, vaikka maailman tappiin asti, niin ehkä - huom ehkä - naiset joskus huomaisivat kuinka itsekkäitä toisinaan ovat.[/QUOTE]

Ei se mulle mikään ongelma olisi. En itse pihtaa, seksi vaan ei ole mulle kovin tärkeää enkä ole valmis sen eteen näkemään kovin paljoa vaivaa tai uhraamaan hirveästi aikaa johonkin oman seksuaalisuuden esiin houkutteluun, kun senkin ajan voin käyttää johonkin oikeasti mukavaksi kokemaani harrastukseen joka rentouttaa mua eikä aiheuta mitään suorituspaineita (toisin kuin seksi tuon kirjoituksen mentaliteetilla MULLE aiheuttaisi - ei toki nykyään aiheuta semmoisena kuin sitä meidän suhteessamme on, missä on vapaus olla myös haluamatta ja parisuhteessa sekä rakastamisessa muitakin ulottuvuuksia, joilla osoittaa että toinen on tärkeä. Mut jos seksistä tulisi meidänkin suhteessa jotain ihme temppuilua ja pakkoa, niin ei mulla olisi mitään mielenkiintoa enää semmoista suhdetta jatkaa vaikka se miten vastaisi jonkun tai vaikka omankin miehen toiveita).

En hirveästi tykkäisi siitä jos mies suostuisi seksiin vain mun mieliksi vaikkei sitä haluaisi. Joten kyllä, mun miehenikin saa "pihdata" vaikka maailman tappiin asti, jos seksi ei hänestä ole mikään maailman tärkein asia ja häntä ei huvita. Parempikin olisi pihdata, en mä halua mitään säälimunaa, jos toista ei huvita niin ei mulla ole mitään tarvetta ottaa hänen vartaloaan mukaan itseni tyydyttämiseen vaan osaan sen tehdä ihan itseksenikin.

Jos mun mieheni olisi mennyt yhteen kanssani suurimmaksi osaksi siksi että toivoisi saavansa todella paljon ja säännöllisesti seksiä, niin ei se mun ongelmani ole. En ole koskaan puolellakaan sanalla vihjaissut mitään tämmöiseen mahdollisuuteen viittaavaa. Päinvastoin olen ihan ekoilta treffeiltä asti suunnilleen täysin salailematta tehnyt julki, etten ole mikään erityisen seksuaalinen ihminen ja tuskin olen sellaiseksi koskaan muuttumassakaan. Tuohan nyt on vähän sama kuin omassa päässäni olisin kuvitellut että kyllä mun järkevä insinöörimieheni alkaa luritella mulle joka päivä kirjoittamiaan rakkausrunoja kunhan mennään naimisiin koska mun mielestäni se on avioliiton ydintä ja sit kiukuttelisin kun yllättäen näin ei käykään vaan joudun elämään kamalassa rakkausrunojen puutteessa vaikka juuri siksi halusin päästä naimisiin.

• Tykkää
Reactions: HEI!
"En itse pihtaa, seksi vaan ei ole mulle kovin tärkeää enkä ole valmis sen eteen näkemään kovin paljoa vaivaa tai uhraamaan hirveästi aikaa johonkin oman seksuaalisuuden esiin houkutteluun, kun senkin ajan voin käyttää johonkin oikeasti mukavaksi kokemaani harrastukseen joka rentouttaa mua eikä aiheuta mitään suorituspaineita"

Tuosta kun korvaa sanan "seksi" sanaparilla "hellyyden osoittaminen", saadaankin se yleisin syy mistä naiset valittavat täällä miehissään :D

"En itse pihtaa, seksi vaan ei ole mulle kovin tärkeää enkä ole valmis sen eteen näkemään kovin paljoa vaivaa tai uhraamaan hirveästi aikaa johonkin oman seksuaalisuuden esiin houkutteluun, kun senkin ajan voin käyttää johonkin oikeasti mukavaksi kokemaani harrastukseen joka rentouttaa mua eikä aiheuta mitään suorituspaineita"

Tuosta kun korvaa sanan "seksi" sanaparilla "hellyyden osoittaminen", saadaankin se yleisin syy mistä naiset valittavat täällä miehissään :D

Niin, no en mä halua itselleni miestä, joka osoittaa mulle hellyyttä enimmäkseen vain siksi että vaadin niin tai siksi, että jossain artikkelissa lukee että miehen on pakko pitää naisensa tyytyväisenä hellimällä häntä tarpeeksi ilman mitään omaa halua helliä ja olla hellittävänä. Jos hellyys ei ole miehelle itselleen kovin tärkeää, niin ehkä hän ei vaan ole oikea kumppani minulle, koska minulle se on tärkein asia suhteessa.

Ihan samoin kuin minä en luultavasti ole oikea kumppani miehelle, jolle jokapäiväinen tai ainakin useita kertoja viikossa tapahtuva seksi on tärkein asia suhteessa.

En näe oikein järkeä semmoisessa suhteessa, missä jommankumman on pakko toisen mieliksi jatkuvasti venyä johonkin mikä ei tule häneltä ollenkaan luonnostaan.

• Tykkää
Reactions: HEI!
Minä (nainen) olen tällainen, minun ei tarvitse muuttua. Sinä olet tuollainen, sinun (miehen) ei tarvitse muuttua (eipä ;)). Ota tai jätä. Oletko kuullut, että kun parisuhteessa tulee toista vastaan, toinenkin tulee vastaan.

• Tykkää
Reactions: Kuunainen
[QUOTE="vieras";24107990]Minä (nainen) olen tällainen, minun ei tarvitse muuttua. Sinä olet tuollainen, sinun (miehen) ei tarvitse muuttua (eipä ;)). Ota tai jätä. Oletko kuullut, että kun parisuhteessa tulee toista vastaan, toinenkin tulee vastaan.[/QUOTE]

No joo, mut en ihan toiseksi ihmiseksi aio kuitenkaan muuttua. Oon mä paljon miestä tullutkin vastaan ja joutunut tosissaan taistelemaan itseni kanssa, siksi tuntuu jotenkin tosi lannistavalta että sekään ei riittäisi. Tää on just mikä mua seksissä ahdistaa et ikinä ei olis hyvä vaan aina pitäis vaan saada lisää ja jotain uusia juttuja just kun olis ehtinyt totuttaa itsensä niihin vanhoihinkaan ja vähän huoahtaa. Jos se on huonoa, niin sit ei oo hyvä ja kitistään, jos se on hyvää, niin sit sitä halutaan koko ajan lisää ja kitistään kun toista ei ihan koko ajan huvittais paneskella. Olis tosi kiva jos joskus vois mennä omassa tahdissa ja antaa sen oman halun (myös kokeilunhalun) herätä kaikessa rauhassa ilman et täytyis jatkuvasti kiiruhtaa edelle siitä mikä itsestä tuntuis sillä hetkellä hyvälle toisen huomioinnin nimissä.

[QUOTE="vieras";24108004]No joo, mut en ihan toiseksi ihmiseksi aio kuitenkaan muuttua.[/QUOTE]
Jotenkin tuntuu, että olet samaan aikaan lukenut tekstin ja jättänyt sen ymmärtämättä. Artikkelin pointti taisi olla tämä:

Pitääkö meidän naisten sitten muuttua seksikoneiksi, jotta miehet olisivat tyytyväisiä? Ei tarvitse.
…saa miehen ajattelemaan: vau, minusta välitetään!

No jos kerran ei tarvitse muuttua seksikoneeksi vaan ilmaista välittämistä miehelle, niin mikä hiton pointti tossa koko artikkelissa sitten oli? Kun nimenomaan sen jokaikinen vinkki liittyi siihen kuinka kyetä antamaan miehelle enemmän ja mieleisempää seksiä, minkä itse lasken kyllä askeleeksi kohti seksikoneeksi muuttumista. Eikö sitä välittämistä nyt voi ilmaista monella muullakin tavalla, jos se kerran on tärkeintä?

[QUOTE="vieras";24108020]
…saa miehen ajattelemaan: vau, minusta välitetään![/QUOTE]
Ja siitä erityisesti tuo loppu. Oikeasti, siksi ne miehet ovat seksiä vailla, koska (no joo, tietenkin koska ovat miehiä) ne miehet välittävät teistä. Mutta jos kumppani lähes aina torjuu toisen, vaikuttaa se väistämättä kumppaninkin seksuaaliseen identiteettiin. Syntyy joko tilanne, ..tut tuosta, yritän entistä kovemmin (mikä ahdistaa sitä torjujaa entistä enemmän) tai ..tut tuosta, minähän otan (kuka keneltäkin).

Ja nyt niille pää punaisena huutajille. Artikkelissa ei sanottu, että pitää antaa pakolla tai säälistä. Enkä minäkään niin sano. Eikö se ole huomaavaisuutta parisuhteessa, jos pyrkii tulemaan toista vastaan haluamalla toista useammin, jos vastaavasti se toinen on siihen asti joutunut haluamaan vähemmän.

[QUOTE="vieras";24108028]No jos kerran ei tarvitse muuttua seksikoneeksi vaan ilmaista välittämistä miehelle, niin mikä hiton pointti tossa koko artikkelissa sitten oli?[/QUOTE]
Hei haloo, otsikko on isolla kirjoitettu: MIEHEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka hän haluaisi sinun tietävän!!
Vastaavasti mitä kuvittelet artikkelissa - NAISEN TOTUUS LÄHEISYYDESTÄ jonka sinä haluaisit hänen tietävän!! - lukevan.

Parisuhteessa on kaksi osapuolta ja niin kauan kuin minä, minä, minä -asenne on valloillaan, siitä tuskin tulee mitään. Seksissä, läheisyydessä, parisuhteessa, ihan missä vain pitäisi pyrkiä antamaan toiselle hyvää oloa. Sitä kautta takuulla myös toinenkin pyrkii antamaan sinulle hyvää oloa.

Yhteistyössä