H
hehehe
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109208:Ja hiukan huvittavaa, että näistä naistenlehdistä löytyy aina näitä miesten totuuksia.
Löytyy niitä kai miestenlehdistäkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109208:Ja hiukan huvittavaa, että näistä naistenlehdistä löytyy aina näitä miesten totuuksia.
Varmaan ajateltu, että naisia kiinnostaa se oma parisuhde, siinä yleensä toinen osapuoli on mies ja haluttu tuoda esille myös miehen hyvinvointi suhteessa. Vastaavia - naisten hyvänäpito-oppaita - löytyy miesten omista lehdistä.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109208:Ja hiukan huvittavaa, että näistä naistenlehdistä löytyy aina näitä miesten totuuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109360:Mutta eihän tuo ollut miehen hyvänäpito ohje, vaan syyllistä "Näin osoitat miehelle säälisi"-ohje.En oikeesti ihan tähän hätään keksi mitään yhtä vähän innostavaa. Toivottavasti kykenen unohtamaan koko kirjoituksen. Brrr.
Mä en kyllä jaksaasi parisuhdetta jos seksiä olisi vain pari kertaa kuussa! :O
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109630:Tää ei ole mulle, mutta en oikein ymmärrä tuommoista pahanilmanlintumaista luurankojen maalailemista. Jos mies sanoo olevansa täysin tyytyväinen, niin eiköhän se juurikin riitä.
Mä en kyllä jaksaasi parisuhdetta jos seksiä olisi vain pari kertaa kuussa! :O
Juuri näin en sanonut.Eli miehen pitää aina saada ensin ja enemmän? Sopii miettiä mistä johtuu jos näitä ongelmia on..
Totta kai saa. Ongelma on siinä, että täällä keskusteluissa vika tuntuu olevan 90% miehissä. Näin se ei todellisessa elämässä varmasti ole. Vai mitä?Ja sori jälleen kovasti, en tiennyt että aloitukseen saa esittää kommentteja vain sanoen 'kyllä, ihan totta, näin se just on, voi hitsi kun olen ollut paha pihtari ja mies parka kun kärsii aina vaan'. Sitä paitsi miksi naiset eivät naistenpalstalla seksistä keskusteltaessa puhua myös siitä faktasta että aina se ei ole mies joka ei saa tarpeeksi?
Ja sitä olen yrittänyt peräänkuuluttaa. Parisuhteessa molempien onnellisuus ja seksuaalisten halujen täyttäminen on yhtä tärkeää. Myös miehen, vaikkei miehen ääni tällä palstalla kuulukaan.Viimeisessä kappaleessasi olet aivan täydellisen oikeassa, mutta kannattaa pitää mielessä että sen pitää koskea molempia ihan yhtälailla.
Mitä ihmettä sinä raivoat? En ole ap, kommentoin viestiäsi, koska tämä lienee keskustelupalsta, enkä tietääkseni ole huutanut - vai näetkö huutomerkkejä tai caps lock-pohjassa kirjoitettuja viestejä.No mitä helvettiä sä sitten mun teksteihin kommentoit kun en tietääkseni ole se joka kirjoittaa jokaisella nimimerkillä tässäkään keskustelussa ja mielipiteeni ilmeisesti sitten eroaa aika kiitettävästi muiden mielipiteistä.