MIEHEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka hän haluaisi sinun tietävän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Regina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109208:
Ja hiukan huvittavaa, että näistä naistenlehdistä löytyy aina näitä miesten totuuksia.

Löytyy niitä kai miestenlehdistäkin;) Ja mielestäni sanan "totuus" käyttö vaatii kyllä vankempaa tieteellistä näyttöä kuin mihin Regina pystyy:)

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109208:
Ja hiukan huvittavaa, että näistä naistenlehdistä löytyy aina näitä miesten totuuksia.
Varmaan ajateltu, että naisia kiinnostaa se oma parisuhde, siinä yleensä toinen osapuoli on mies ja haluttu tuoda esille myös miehen hyvinvointi suhteessa. Vastaavia - naisten hyvänäpito-oppaita - löytyy miesten omista lehdistä.

[QUOTE="vieras";24109319]Varmaan ajateltu, että naisia kiinnostaa se oma parisuhde, siinä yleensä toinen osapuoli on mies ja haluttu tuoda esille myös miehen hyvinvointi suhteessa. Vastaavia - naisten hyvänäpito-oppaita - löytyy miesten omista lehdistä.[/QUOTE]
Mutta eihän tuo ollut miehen hyvänäpito ohje, vaan syyllistä "Näin osoitat miehelle säälisi"-ohje. :D En oikeesti ihan tähän hätään keksi mitään yhtä vähän innostavaa. Toivottavasti kykenen unohtamaan koko kirjoituksen. Brrr.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109360:
Mutta eihän tuo ollut miehen hyvänäpito ohje, vaan syyllistä "Näin osoitat miehelle säälisi"-ohje. :D En oikeesti ihan tähän hätään keksi mitään yhtä vähän innostavaa. Toivottavasti kykenen unohtamaan koko kirjoituksen. Brrr.

Ihan samaa mieltä! Meillä kyllä seksielämä toimii, muttei todellakaan tuon artikkelin opeilla tai asenteella!

[QUOTE="vieras";24109497]Ihan samaa mieltä! Meillä kyllä seksielämä toimii, muttei todellakaan tuon artikkelin opeilla tai asenteella![/QUOTE]
Onko miehesi samaa mieltä?

[QUOTE="mä";24109579]Onko miehesi samaa mieltä?[/QUOTE]

Ihan tyytyväiseltä toi on vaikuttanut, kuulemma parempaa seksiä mun kanssa kuin kenenkään. Jos toikaan nyt ei riitä niiin sille en voi mitään.

[QUOTE="vieras";24109590]Ihan tyytyväiseltä toi on vaikuttanut, kuulemma parempaa seksiä mun kanssa kuin kenenkään. Jos toikaan nyt ei riitä niiin sille en voi mitään.[/QUOTE]
Toivottavasti et tuudittaudu siihen, että se mitä nyt on, tulee riittämään aina. Hyvää seksielämääkin voi kehittää, kuten muutakin parisuhdetta. Enkä nyt tarkoita, että välttämättä aloituksen ohjeilla, jos nykytilanne on kunnossa.

Hei ihan oikeasti.

"6. Naiset hei. Kun meillä on näin ihanat miehet, miten olisi jos me vähän ryhdistäytyisimme tuossa seksiasiassa? Kun kerran olemme saaneet sen, mitä olemme halunneet: suhteen ja sitoutumisen, mitä jos antaisimme miehille sen, mitä he luulivat saavansa sitoutumisen myötä?"

Siis häh? Kuka ei anna sitä, mitä lupasi antavansa sitoutumisen myötä? Ihan kuin kaikki naiset lupaisivat jotain määrää, ja sitten kun sitoudutaan, pettäisivät sen lupauksen. :O

7. Totta on, että miesten hormonitoiminta on täysin erilainen kuin meidän naisten, ja heidän seksinnälkänsä taitaa olla jotain, mitä meidän on vaikea edes kuvitella. Naisen estrogeeni ohjaa lähinnä sosiaalisuuteen ja hoivaan. Molempia tarvitaan lajin säilymisen kannalta."

Jaa, että naiset automaattisesti kyllästyvät seksiin heti kun muutetaan yhteen ja oikeasti naista lähinnä kiinnostaa sosiaalisuus ja hoiva, ei seksi. Ei huhhuh. :headwall:

Kenen elämästä nämä väitteet oikein kertovat, ei onneksi ainakaan minun ja mieheni. Kiva asenne tossa artikkelissa. :D

[QUOTE="mä";24109615]Toivottavasti et tuudittaudu siihen, että se mitä nyt on, tulee riittämään aina. Hyvää seksielämääkin voi kehittää, kuten muutakin parisuhdetta. Enkä nyt tarkoita, että välttämättä aloituksen ohjeilla, jos nykytilanne on kunnossa.[/QUOTE]

Tää ei ole mulle, mutta en oikein ymmärrä tuommoista pahanilmanlintumaista luurankojen maalailemista. Jos mies sanoo olevansa täysin tyytyväinen, niin eiköhän se juurikin riitä.

[QUOTE="mä";24109615]Toivottavasti et tuudittaudu siihen, että se mitä nyt on, tulee riittämään aina. Hyvää seksielämääkin voi kehittää, kuten muutakin parisuhdetta. Enkä nyt tarkoita, että välttämättä aloituksen ohjeilla, jos nykytilanne on kunnossa.[/QUOTE]

Miksi korjata jotain, mikä ei ole rikki? Mun mielestä erittäin tärkeä osa hyvää seksielämää on se, että saa tuntea itsensä aidosti riittäväksi semmoisena kuin on. Kaikenmaailman kehityskeskusteluja ja jatkuvaa oman mukavuusalueen ulkopuolella työskentelyä on ihan tarpeeksi jo työelämässä ja se on hiton raskasta.

[QUOTE="vieras";24109616]Hei ihan oikeasti.

"6. Naiset hei. Kun meillä on näin ihanat miehet, miten olisi jos me vähän ryhdistäytyisimme tuossa seksiasiassa? Kun kerran olemme saaneet sen, mitä olemme halunneet: suhteen ja sitoutumisen, mitä jos antaisimme miehille sen, mitä he luulivat saavansa sitoutumisen myötä?"

Siis häh? Kuka ei anna sitä, mitä lupasi antavansa sitoutumisen myötä? Ihan kuin kaikki naiset lupaisivat jotain määrää, ja sitten kun sitoudutaan, pettäisivät sen lupauksen. :O

7. Totta on, että miesten hormonitoiminta on täysin erilainen kuin meidän naisten, ja heidän seksinnälkänsä taitaa olla jotain, mitä meidän on vaikea edes kuvitella. Naisen estrogeeni ohjaa lähinnä sosiaalisuuteen ja hoivaan. Molempia tarvitaan lajin säilymisen kannalta."

Jaa, että naiset automaattisesti kyllästyvät seksiin heti kun muutetaan yhteen ja oikeasti naista lähinnä kiinnostaa sosiaalisuus ja hoiva, ei seksi. Ei huhhuh. :headwall:

Kenen elämästä nämä väitteet oikein kertovat, ei onneksi ainakaan minun ja mieheni. Kiva asenne tossa artikkelissa. :D[/QUOTE]

Joo, mua tökkäsi kanssa nämä kohdat kaikista pahiten silmään tuossa artikkelissa! En kyllä todellakaan tahtoisi löytää itseäni suhteesta semmoisen miehen kanssa, kenen totuuksia nämä ovat.

Tosin muistan, että mulle tuli jo teininä reginoita lukiessa semmoinen olo, että jos parisuhde on oikeasti tuollaista niin ehkä en haluakaan sellaista ikinä. Onneksi totuus on ollut vähän toista :)

Johan oli artikkeli,mistähän tuokin juttu oli revästy.
Ei pidä meillä ainakaan nuo väitteet paikkansa,seksiä meillä harrastetaan riitävästi molempien mielestä,useemmin ku 1kerran viikko, n 2-10kertaa viikossa. Ihanaa ja nautinnollista ja vaihtelevaa seksiä,eikä säälistä todellakaan.
Seksielämä on nyt parempaa parisuhteessa kuin koskaan.
Miulle olis vaikeeta olla ilman seksiä yli viikkoa.

Viimeksi muokattu:
Mä en kyllä jaksaasi parisuhdetta jos seksiä olisi vain pari kertaa kuussa! :O

No ei kovin moni muukaan. Mutta tuon tekstin ykkösolettamus on juuri se ja lisäksi, että naisen hormonitoiminta aiheuttaa mukamas sen, että nainen haluaa vaan hoivata ja olla sosiaalinen. Tuossa asetetaan sellainen stereotypia lähtökohdaksi, joka jo vaikuttaa mielialaa ja haluja laskevasti. Plääh.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24109630:
Tää ei ole mulle, mutta en oikein ymmärrä tuommoista pahanilmanlintumaista luurankojen maalailemista. Jos mies sanoo olevansa täysin tyytyväinen, niin eiköhän se juurikin riitä.

Ei se mitään pahanilmanlintumaisuutta ole. Tällä palstalla kerrotut jutut ovat aina vain toisen osapuolen näkemyksiä. Suhteen seksielämä voi olla tällä hetkellä täydellistä, hyvä niin. Todella hyvä. Se ei kuitenkaan mielestäni estä sitä, että kaikissa suhteissa ei välttämättä ole - ja niitä suhteita tulisi korjata. Niihin tilanteisiin nämä artikkelit on tarkoitettu. Olkoonkin, että nyt kirjoitus ei ilmeisesti ollut kohderyhmän mielestä onnistunut.

Täydellisessäkään suhteessa ei kuitenkaan tule tuudittautua siihen hyvänolon tunteeseen, että tämän täydellisemmäksi ei voi tulla. Olette täydellisiä toisillenne nyt, mutta jotta sen onnellisuuden saa pidettyä yllä, tulee suhdetta hoitaa. Kertoa kumppanille mitä haluaa ja kuunnella mitä toinen haluaa. Nekin ovat asioita, jotka muuttuvat ajan kuluessa.

Hitto mitä skeidaa. Joo naisen tehtävähän on pelkästään miellyttää miestä ja ajatella hänen tarpeitaan...

Ja hei, mäpä otin semmosen miehen joka osaa ihan itte sanoa suoraan mitä tahtoo, milloin ja miten! Niin ei tartte missään Reginan palstoilla nimettömänä vinkua, miten häntä pitäisi käsitellä.

Puhukaa ihmiset keskenänne. Paremmin se ukko/akka ite tietää halunsa kertoa kuin joku perkelen ämmäinhömppälehti.

[QUOTE="vieras";24109755]Hitto mitä skeidaa. Joo naisen tehtävähän on pelkästään miellyttää miestä ja ajatella hänen tarpeitaan...[/QUOTE]
Ilmeisesti luit kaksi ensimmäistä riviä ja missasit koko jutun pointin.

[QUOTE="vieras";24109755]Puhukaa ihmiset keskenänne. Paremmin se ukko/akka ite tietää halunsa kertoa kuin joku perkelen ämmäinhömppälehti.[/QUOTE]
Näin.

[QUOTE="vieras";24109772]Jaa sekö se oli tän ketjun pointti? :headwall:

Ja joo, kyllä se on jo tullu selväksi, että sä oot himokas ja halukas emäntä... joka sopivassa käänteessähän sä sitä jaksat mainostaa, mutta älä pliis kerro enempää.[/QUOTE]

Miksi joidenkin mielestä Scarlett ei saisi kertoa mielipidettään tai mitään täällä?

En mäkään haluaisi elää parisuhteessa jossa seksiä olisi vain kaksi kertaa kuussa ja nainen mäkin olen. Tuossa aloituksen tekstissä on typerä oletus, että suurin osa naisista on haluttomia ja seksi on heille äärettömän vastenmielistä. Me taidetaan ystäväporukan kanssa sitten olla poikkeuksellisen himokkaita naisia kun kaikkia kiinnostaa seksi vähintään 3 kertaa viikossa.

[QUOTE="vieras";24108795]Tällainen muna-kana -kehäpäätelmä ei johda yhtään mihinkään, korkeintaan syventää vallihautaa puolisoiden välillä. No en varmasti anna, kun tuokaan ei tee sitä tai tätä, no en varmasti auta kotitöissä, kun tuokaan ei anna, no en varmasti anna, kun en saa läheisyyttä, no en varmasti anna läheisyyttä, kun tuo ei tee koskaan aloitteita.

Tässä otsikossa on kyse miehen totuudesta seksiin. Kyllä, parisuhteessa kaikki vaikuttaa kaikkeen ja etenkin siihen pääseekö ikinä sinne seksiin saakka. Voisiko olla mahdotonta pitää NAINEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka sinä haluaisit miehesi tietävän!! -jutut toisessa ketjussa, koska niitäkin varmasti on roppakaupalla aina siitä kotitöissä auttamisesta lähtien. Ja eivätköhän miehet omilla palstoillaan keskustele niistä asioista.

Kumppanin ymmärtäminen ja asioiden ajatteleminen myös hänen perspektiivistä parantaa kummasti parisuhdetta. Mutta, kun minä, minua, minun...[/QUOTE]

Eli miehen pitää aina saada ensin ja enemmän? Sopii miettiä mistä johtuu jos näitä ongelmia on.. Miksi kaikki pitää muutenkin miettiä sitä kautta miten minä pääsen helpoimmalla, miten minä joudun antamaan mahdollisimman vähän tai ainakin vasta jos toinen ensin.. Parisuhteessa jossa on kaksi aikuista jotka ehkä osaavat peräti ymmärtää että molempia tarvitaan toimivaan suhteeseen, osataan tulla yhtaikaa vastaan asioissa joita toinen toivoo. Ei odoteta että toinen todistaa ensin tarpeeksi kelpoisuuttaan ja sitten kenties uhrataan itse jotain, vaan työskennellään yhdessä. Mahdoton ajatus?

Ja sori jälleen kovasti, en tiennyt että aloitukseen saa esittää kommentteja vain sanoen 'kyllä, ihan totta, näin se just on, voi hitsi kun olen ollut paha pihtari ja mies parka kun kärsii aina vaan'. Sitä paitsi miksi naiset eivät naistenpalstalla seksistä keskusteltaessa puhua myös siitä faktasta että aina se ei ole mies joka ei saa tarpeeksi? Lause 'puhtaasti seksistä puhuttaessa' ei todellakaan tarkoita kotitöitä vaan panemista ja muuta siihen liittyvää.

Viimeisessä kappaleessasi olet aivan täydellisen oikeassa, mutta kannattaa pitää mielessä että sen pitää koskea molempia ihan yhtälailla.

Eli miehen pitää aina saada ensin ja enemmän? Sopii miettiä mistä johtuu jos näitä ongelmia on..
Juuri näin en sanonut.

Ja sori jälleen kovasti, en tiennyt että aloitukseen saa esittää kommentteja vain sanoen 'kyllä, ihan totta, näin se just on, voi hitsi kun olen ollut paha pihtari ja mies parka kun kärsii aina vaan'. Sitä paitsi miksi naiset eivät naistenpalstalla seksistä keskusteltaessa puhua myös siitä faktasta että aina se ei ole mies joka ei saa tarpeeksi?
Totta kai saa. Ongelma on siinä, että täällä keskusteluissa vika tuntuu olevan 90% miehissä. Näin se ei todellisessa elämässä varmasti ole. Vai mitä?

Viimeisessä kappaleessasi olet aivan täydellisen oikeassa, mutta kannattaa pitää mielessä että sen pitää koskea molempia ihan yhtälailla.
Ja sitä olen yrittänyt peräänkuuluttaa. Parisuhteessa molempien onnellisuus ja seksuaalisten halujen täyttäminen on yhtä tärkeää. Myös miehen, vaikkei miehen ääni tällä palstalla kuulukaan.

[QUOTE="mä";24110368]Juuri näin en sanonut.

Totta kai saa. Ongelma on siinä, että täällä keskusteluissa vika tuntuu olevan 90% miehissä. Näin se ei todellisessa elämässä varmasti ole. Vai mitä?

Ja sitä olen yrittänyt peräänkuuluttaa. Parisuhteessa molempien onnellisuus ja seksuaalisten halujen täyttäminen on yhtä tärkeää. Myös miehen, vaikkei miehen ääni tällä palstalla kuulukaan.[/QUOTE]

No mitä helvettiä sä sitten mun teksteihin kommentoit kun en tietääkseni ole se joka kirjoittaa jokaisella nimimerkillä tässäkään keskustelussa ja mielipiteeni ilmeisesti sitten eroaa aika kiitettävästi muiden mielipiteistä. Vai alkoiko sua vaan ärsyttää ettei aloituksee(si?)n vastattu juuri sitä mitä halusit?

Molempien pitää antaa toiselle yhtä paljon ellei toinen sitten kovastikin nauti olla se joka tekee ja antaa enemmän, silloinhan molemmat ovat tyytyväisiä. Eli siis jos olemme asiasta niin kovin samaa mieltä niin miksi ihmeessä pitää niin aggressiivisesti hyökätä huutamaan miten väärässä olen?

Kannattaa ehkä keskittyä vähän enemmän omaan suhteeseensa ja vähän vähemmän aiheuttamaan ärsytystä keskustelupalstoilla niin antaa miehistäkin sitten naisille paremman kuvan? Susta tulee nääs harvinaisen pahasti tällanen 'minä minä minä minä ja vielä kerran minä ensin (koska olen mies(?))' -fiilis.

No mitä helvettiä sä sitten mun teksteihin kommentoit kun en tietääkseni ole se joka kirjoittaa jokaisella nimimerkillä tässäkään keskustelussa ja mielipiteeni ilmeisesti sitten eroaa aika kiitettävästi muiden mielipiteistä.
Mitä ihmettä sinä raivoat? En ole ap, kommentoin viestiäsi, koska tämä lienee keskustelupalsta, enkä tietääkseni ole huutanut - vai näetkö huutomerkkejä tai caps lock-pohjassa kirjoitettuja viestejä.
Ihan samalla tavalla kuin miesten palstoilla, homma menee miesten rinkirunkkaukseksi, jossa naiset haukutaan, menee keskustelu myös usein täällä naisten rinkirunkkaukseksi, jossa miehet haukutaan. Ja se ei ole rakentavaa missään mielessä. Deal with it.

[QUOTE="mä";24110476]Mitä ihmettä sinä raivoat? En ole ap, kommentoin viestiäsi, koska tämä lienee keskustelupalsta, enkä tietääkseni ole huutanut - vai näetkö huutomerkkejä tai caps lock-pohjassa kirjoitettuja viestejä.
Ihan samalla tavalla kuin miesten palstoilla, homma menee miesten rinkirunkkaukseksi, jossa naiset haukutaan, menee keskustelu myös usein täällä naisten rinkirunkkaukseksi, jossa miehet haukutaan. Ja se ei ole rakentavaa missään mielessä. Deal with it.[/QUOTE]

Ja koska tämä tosiaankin on keskustelupalsta, täällä saanee keskustella aiheesta vaikkakaan ei pelkästään otsikon sanoja toista? Ai niin, mutta kun luet kaikki viestit yhden kirjoittajan putkena niin on rakentavaa alkaa aiheettomasti syyttelemään kaikesta tuotetusta tekstistä yhtä kirjoittajaa joka sattuu ärsyttämään eniten. No, eipä voi sitten mittään, yhtäläinen oikeus lienee kaikilla täällä ilmaista mielipiteensä, myös sinulla ja minulla.

Yhteistyössä