P
piilossa nyt
Vieras
Miehelläni on tuttavuus, johon pitää säännöllisesti viikottain yhteyttä (tai jompikumpi pitää). Nainen on miehen fb-kavereissakin, mutta ei kirjoita siellä juuri mitään, vaan laittaa yksityisviestejä. Heidän tuttavuutensa alkoi samoihin aikoihin kuin minun ja mieheni, eli noin 10 kk sitten, erään treffipalstan kautta. Olen saanut käsityksen, että he olisivat vain hyvänpäivän tuttavia, mutta yllätys oli suuri kun kuulin yhteydenpidon olevan säännöllistä. Kyseessä miehen mukaan hyvä ystävä.
Hyväksyisitkö tilanteen mukisematta? Tuntuisi oudolta ottaa itse tähän naiseen yhteyttä, mutta jotenkin haluaisin senkin tehdä, koska koen hänet toiseksi naiseksi. Miksi minun miehelle pitää uskoutua asioista ja arjen tapahtumista, etsiköön oman miehen. Ärsyttää. Itse en kykenisi tiiviiseen suhteeseen muitten kuin oman mieheni kanssa.
Hyväksyisitkö tilanteen mukisematta? Tuntuisi oudolta ottaa itse tähän naiseen yhteyttä, mutta jotenkin haluaisin senkin tehdä, koska koen hänet toiseksi naiseksi. Miksi minun miehelle pitää uskoutua asioista ja arjen tapahtumista, etsiköön oman miehen. Ärsyttää. Itse en kykenisi tiiviiseen suhteeseen muitten kuin oman mieheni kanssa.