Miehen tuttavuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piilossa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piilossa nyt

Vieras
Miehelläni on tuttavuus, johon pitää säännöllisesti viikottain yhteyttä (tai jompikumpi pitää). Nainen on miehen fb-kavereissakin, mutta ei kirjoita siellä juuri mitään, vaan laittaa yksityisviestejä. Heidän tuttavuutensa alkoi samoihin aikoihin kuin minun ja mieheni, eli noin 10 kk sitten, erään treffipalstan kautta. Olen saanut käsityksen, että he olisivat vain hyvänpäivän tuttavia, mutta yllätys oli suuri kun kuulin yhteydenpidon olevan säännöllistä. Kyseessä miehen mukaan hyvä ystävä.

Hyväksyisitkö tilanteen mukisematta? Tuntuisi oudolta ottaa itse tähän naiseen yhteyttä, mutta jotenkin haluaisin senkin tehdä, koska koen hänet toiseksi naiseksi. Miksi minun miehelle pitää uskoutua asioista ja arjen tapahtumista, etsiköön oman miehen. Ärsyttää. Itse en kykenisi tiiviiseen suhteeseen muitten kuin oman mieheni kanssa.

Otappa yhteyttä, sillähän siitä selviää. :)

Ymmärrän toki, että on naisia jotka eivät ymmärrä vastakkaista sukupuolta olevia hyviä ystäviä.
Ensin luin ja naureskelin, että jaajaa.. sielläpä on "M:n" nainen mutta itselläni on kyllä se Mieskin olemassa ja sitten on tämä hyvä ystäväni. Luotettavampi ja jutut parempia mitä monien naispuolisten kanssa.. siitäpä se ystävyys on sitten kehittynyt. Viikottain ollaan yhteyksissä ja pahennetaan/parannetaan maailmaa sekä sätitään kaikki urpot ;)

Eikä mitään seksuaalista ole jutussa ikinä ollut mukana.. Se selvis jo eka tapaamisella ja sittemmin tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa kipinöi. :D

Jos saisin viestiä joltain miespuolisen ystäväni naiselta niin mikäs siinä. Ok olisi. Joten rohkeasti vaan viestimään.
Suosittelen toki (juttunne ei kovin pitkä ole miehesi kanssa ollut vielä) käyttäytymään ettet anna itsestäsi pirttihirmun kyttääjään mielikuvaa.. ahdasmielisyys ei kaunista ketään.

Kyllä miehellä voi olla ihan naisystäväkin....itelläkin on...
jossain vaiheessa oltiin kyl kovin ihastuneita mutta sovittii että pysytään ystävinä...ja ollaan pidetty yhteyttä päivittäin...
ihan puhtaaaasti ystäväpohjalta tapailtukin joskus...
ei sen enempää....vahva tunneside kuitenkin ja uteliaisuus mitä toiselle kuuluu.

Niin se vaimokin sanoo...

joten ookoo...
sitä oon kyl ihmetellyt että miks sen pitää pitää kännykkänsä äänettömällä aina ollessaan kotona ja miksi puhelin on nukkuessa tyynyn alla...

Yhteistyössä