T
turha haave olla yhdessä
Vieras
molemmat käydään töissä. Lapsia meillä on kaksi. Mies tosi paljon menossa kun hänellä on oma pienimuotoinen yritys. Siis lähinnä harrastepohjalla sen toiminta. Nyt kevään ollut tosi paljon menossa ja kun hänelle tänään huomautin asiasta ettei ole kivaa aina olla yksin lasten kanssa. Ite oon siis joko töissä tai sitten oon yksin lasten kans kotona. Miehen kommentti oli et mihin sun muka tarvis päästä? Voi juma! Mä oon niin itsestään selvyys hänelle. Mulla ei näköjään saa olla mitään muuta elämää ku joko oon töissä tai sit hoidan meidän yhteisiä lapsiamme! Korjasin hänelle et ei mun tarvikkaan päästä mihinkään, vaan tarkoitin kyl sitä et joskus ois ihan hauskaa olla koko perheenä yhdessä. Hän vaan siihenki et sitä päivää et tuu ikinä näkeen ja et ota sit avioero!!! Ja vielä lisäsi et "aina pitäs olla kädestä pitämässä kiinni ja paapomassa meikäläistä et täällä pärjättäis" Heitin vaan et oonhan tässä pärjänny jo 3 ja puoli vuotta yksinki lasten kanssa. On kyl tosi paska olo itellä ja itkettää vaan