ovat olleet puolisen vuotta samalla työmaalla ja mies alkoi pari kuukautta sitten puhua että hiukan ihmetyttää sen naisen jutut..
on ollut kuulema todellatodella kiinnostunut musta, mun ulkonäöstä ja siitä miten meillä menee..
änkeää ruokatauolla miehen peesiin että pääsee sen viereen istumaan..
jos mies jää ylitöihin, niin tämä nainen jää pitämään seuraa..
ja nyt huippuna tää nainen oli tuonut viikonlopun reissultaan mun miehelle tuliaiseksi karkkia ja likööriä
mä luotan mun mieheen 100% ja tiedän, että ei mua pettäis.
puhuu todella avoimesti kotona miten tämä nainen ahdistaa häntä, tuijottaa kuulema estotta mieheni takapuolta ja huokailee :xmas:
tänään se nainen oli alkanut kauttarantain kinuaan mieheni puhelinnumeroa, mut mies ei antanut..
mies sit kysyi multa, että mitä hittoo hän tekee asian kanssa??!!
mä vaan nauroin et on se rankkaa olla suosittu
mut aloin sit miettii et oikeesti tosi ahdistavaa..
*jään odottelemaan kommentteja siitä miten sinisilmäinen olen kun luulen että mieheni ei pane sitä naista :xmas: *
on ollut kuulema todellatodella kiinnostunut musta, mun ulkonäöstä ja siitä miten meillä menee..
änkeää ruokatauolla miehen peesiin että pääsee sen viereen istumaan..
jos mies jää ylitöihin, niin tämä nainen jää pitämään seuraa..
ja nyt huippuna tää nainen oli tuonut viikonlopun reissultaan mun miehelle tuliaiseksi karkkia ja likööriä
mä luotan mun mieheen 100% ja tiedän, että ei mua pettäis.
puhuu todella avoimesti kotona miten tämä nainen ahdistaa häntä, tuijottaa kuulema estotta mieheni takapuolta ja huokailee :xmas:
tänään se nainen oli alkanut kauttarantain kinuaan mieheni puhelinnumeroa, mut mies ei antanut..
mies sit kysyi multa, että mitä hittoo hän tekee asian kanssa??!!
mä vaan nauroin et on se rankkaa olla suosittu
mut aloin sit miettii et oikeesti tosi ahdistavaa..
*jään odottelemaan kommentteja siitä miten sinisilmäinen olen kun luulen että mieheni ei pane sitä naista :xmas: *