[QUOTE="mami";25947715]Se, että miehesi avauu sinulle ihastumisestaan, on joko kypsymätöntä tai julmaa käytöstä. Ei kukaan aidosti aikuinen ja toiseen sitoutunut ihminen kerro kumppanilleen, että on ihastunut, eikä anna tälle siitä mitään vihjeitä. Koska ihastumisia tulee ja menee, jos on niihin taipuvainen. Ihastuminen ei kuitenkaan sitoutuneella ja vastuuntuntoiseallla ihmisillä johda mihinkään - ei edes tekstiviestittelyyn. Sitten on sekin mahdollista, että olet yhdeaissä hyvin julman ihmisen kanssa, joka käyttää sinua hyväkseen tai käyttää tilannetta vallan välineenä. Jos kumppanisi on epävakaa persoonallisuus tai empatiakyvytön, hän saa ehkä tilanteesta voiman ja vallan tunnetta.
Minä kysyisin tuossa tilanteessa mieheltäni suoraan mitä hakee käytöksellään? Mikä hänen päämääränsä on? Jos hän ei ymmärtäisi arvostaa minua ja meidän suhdettamme, olisi aivan selvää, ettemme me voisi jatkaa yhdessä.
Typerä mies sinulla.[/QUOTE]
Peesi tälle.
Minäkin kysyisin tuota miehen tarkoitusta ja päämäärää. Ihastumiset ovat kaikille tuttuja, mutta miksi mies antoi sen mennä teksitivestiasteelle? Miksi hän antoi sen jatkua niin pitkään? Mitä mies halusi vieraasta naisesta? Mitä mies haluaa nyt sinusta? Miksi hän toimii kuten toimii? Onko kaikki nyt varmasti kerrottu vai onko vielä jotain paljastettavaa?
Itse varmaan tarvitsisin pohdinta-aikaa suhteen tulevaisuuden suhteen. EN varmaan pystyisi luottamaan pitkään aikaan. Iso kriisi tuosta tulee, jos ei jopa ero. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.