miehen työmaalla on nainen joka on aika raskaasti ihastunut mun mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jos:
Soitappa sinä sille. Tai käy miehesi työpaikalla kuhertelemassa ukkos kanssa. Se täytyy sanoa suoraan, komenna miestäs sanomaan kuinka noloa sellainen käytös on kun hän ei edes ole kiinnostunut.

No kyllä ny aikusen ihmisen pitää osata ihan ite ilmasta että ei kiinnosta ilman että tarvii puolison soitella.

"jos et lopeta mulle lirkuttelua niin usutan mun vaimon sun kimppuun!!! Nii!!!"

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
hahahaaa, mies oli tänään kiittänyt sitä tuliaisista, sanonut, että kiitos paljon, muija tykkäs likööristä ja poika karkeista :laugh: se nainen oli hetken rykinyt jotain ja sit alkanu heittää jotain ihan muuta juttua.. :whistle:

mies sanoi et jos se kaivaa miehen numeron ja alkaa soittelee, niin saa kertoa sitten asiansa mulle.. B)

:laugh:
Hyvä!!

Joskus aikoinaan kun iskä oli vielä töissä, siellä nuor tyttö, minun ikäiseni, yritti iskeä iskää. kohteliaasti iskä aina sanoi että on onnellisesti naimisissa ja siinä pysyy. nainen vaan jatkoi just tommosta jokapaikkaan seuraamista ja ahistelua. Oli sitten onkinut puh,numeronkin ja rupes laittamaan viestii ja soittelemaan!! Keskellä yötäkin!
Sit loppui iskän ystävällisyys ja sanoilla, mitä en tässä kehtaa toistaa, tokais sille eukolle että jättää rauhaan ja heti ja ei todellakaan kiinosta oman lapsen ikäiset tapaukset. On naimisissa ja pysyy!

Tyttönen oli vetäny herneet ja vaihtoi työpaikkaa :D

noehkä sesun mies vois ite alottaasiitä et kertoo tälle naiselle ettähän ei ole kiinnostunut,mikäli näin on :)
nainen elättelee ehkä toiveita mikäli miehesi ei tee asialle mitään :/ ja mistä sitä tietää miten pitkälle tää nainen on valmis meneen

sanon nyt TAAS että se mun mies ON sanonut sille naiselle.

tuntuu tosi turhauttavalle, että ei vaivauduta lukemaan mitä ap kirjoittaa ja vastataan tyyliin pelkän otsikon ja ekan lauseen perusteella..

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
sanon nyt TAAS että se mun mies ON sanonut sille naiselle.

tuntuu tosi turhauttavalle, että ei vaivauduta lukemaan mitä ap kirjoittaa ja vastataan tyyliin pelkän otsikon ja ekan lauseen perusteella..

Minä luin kyllä, mutta jos miestä ei oikeesti nappais ni miks se ensinnäkin ottaa siltä jotain tuliaisia vastaan? Eikö sun miehes osaa olla tyly sille naiselle?

Yhteistyössä