Miehen työn takia ei saada toista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaavain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaavain

Vieras
Mies pelaa jääkiekkoa. Oon luopunut paljosta sen takia. Oon muuttanut miehen perässä monia kertoja. Oon jättänyt ystäväni ja sukulaiseni. Nyt ei vaan toista lasta tule. Täytyykö mun luopua toisesta lapsestakin? Yritystä ollut jo 5 vuotta mut hoitoihin ei ole miehellä aikaa:( Mulle alkaa riittää tää nyt. Mitä te tekisitte? Oon jopa miettinyt vaihdanko miestä että saan toisen lapsen. Vauvakuume pahenee vuosi vuodelta.

Miksi miehellä pitäisi olla aikaa hoitoihin?
Eikös se vaadi naiselta enemmän lääkärikäyntejä sun muuta, eiks mies voi käydä jättämässä spermanäytteen / inseminaatiossa / koeputkihedelmöityksessä käytettävän sperman milloin tahansa, vai pitääkö tavaran olla tuoretta?

yrittäkää saada aika yksityiselle niihin alkututkimuksiin. kai teillä on jossain vaiheessa sellainen rako. sitten kun syy selviää, voi hoitojen suunnitteleminen olla helpompaa. mies voi tarvittaessa viedä spermat pakastettavaksi, ja niitä sitten käytetään tarpeen vaatiessa.

Jos miehellä todetaan kaiken olevan kunnossa (sperma-analyysi), tarvitset hänet vain ensimmäiselle käynnille.. Hänellä ei tarvitsekaan olla aikaa hoidoille, koska sinä siellä tulet todennäköisesti ramppaamaan.
Älä missään nimessä luovu unelmasta saada toinen lapsi!

[QUOTE="apuva";26310231]Jos miehellä todetaan kaiken olevan kunnossa (sperma-analyysi), tarvitset hänet vain ensimmäiselle käynnille.. Hänellä ei tarvitsekaan olla aikaa hoidoille, koska sinä siellä tulet todennäköisesti ramppaamaan.
Älä missään nimessä luovu unelmasta saada toinen lapsi![/QUOTE]

No kyllähän se vaatii toisenkin käynnin....

Ihan kummallista, että palstalla naiset tuntuvat puuhailevan ihan itsekseen näitä lapsiasioita ja huolia. EIkö olisi kuitenkin kannattavampaa puhua näistä asioista sen miehen kanssa! Tuntuu, että miehet ei edes tiedä, mitä on menossa.

Haluaako mies lisää lapsia? Kuinka paljon? Haittaako häntä, jos enempää ei tulisi? Puhukaa, kysele ja kerro omia näkemyksiäsi ja se, että tämä on sinulle tärkeä asia. Kysy, kuinka tärkeä se on hänelle. Neuvotelkaa, vaihtakaa ajatuksia. yrittäkää aktiivisesti tehdä elämästänne molempia tyydyttävää, mutta se vaatii kommunikaatiota!

Voi terve taas, onneksi meillä osataan puhua.

Ei miehellä ole aikaa! Asutaan suurin osa vuodesta ulkomailla ja silloin oon pojan kanssa kotona kahdestaan mies käy kotona silloin tällöin. Kesällä asutaan Suomessa mut ehtiikö hoitoihin kesän aikana?

Ei miehellä ole aikaa! Asutaan suurin osa vuodesta ulkomailla ja silloin oon pojan kanssa kotona kahdestaan mies käy kotona silloin tällöin. Kesällä asutaan Suomessa mut ehtiikö hoitoihin kesän aikana?

No, sitten hänelle tuo lapsiasia ei varmaan ole yhtä tärkeä kuin sinulle. Minusta kaikki alkaisi siitä, että selvittäisitte ensin, missä vika, kun sanoit, että et tiedä varmasti. Kuulostaa vähän kummalliselta kuviolta.

Yhteistyössä