Miehen tyttö kutsui mua äsken äidiksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Tyttö 7v ei ole koskaan kutsunut mua äidiksi.Miehen ex on kyllä kertonut,että tyttö on joskus sanonut hänellä olevan nyt kaksi äitiä. :)

Äsken tuossa pelattiin lautapeliä ja tyttö alkoi hoputtamaan mua ja sanoi "Äiti,sun vuoro!" Oih. :heart:

Mä olen ehkä jotenkin outo/lapsellinen/mustasukkainen tms., mutta mua kyllä haittais, jos mun lapsi kutsuisi jotain toista naista äidikseen, vaikka vaan minun lisäkseni :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ainoako:
Mä olen ehkä jotenkin outo/lapsellinen/mustasukkainen tms., mutta mua kyllä haittais, jos mun lapsi kutsuisi jotain toista naista äidikseen, vaikka vaan minun lisäkseni :ashamed:

Tytön äidille tämä ei onneksi ole ongelma. :) Mutta ymmärrän sinunkin kantasi.

Alkuperäinen kirjoittaja ainoako:

no mie en suutu jos miun lapset alkaa joskus exän nykyistä sanomaan äidiksi.
ajattelen kun he kumminkin ovat lapsen toinen perhe niin miks ei jos se lapsista tuntuu luontevalta :)

Mun seittemänvuotiaan neidin opettaja kertoi että monesti koulussa sanoo opettajaa äidiksi, ja sitten nolostuu kun hoksaa mitä sanoi.

Muistan kyllä itsekin nuorena käyttäneeni äitiä suunnilleen persoonapronominina, kun piti jonkun huomio kiinniittää. Tyyliin "hei äiti, tuutko....eikun siis ope, tuutko auttaan"

Alkuperäinen kirjoittaja Mun:
Mun seittemänvuotiaan neidin opettaja kertoi että monesti koulussa sanoo opettajaa äidiksi, ja sitten nolostuu kun hoksaa mitä sanoi.

Muistan kyllä itsekin nuorena käyttäneeni äitiä suunnilleen persoonapronominina, kun piti jonkun huomio kiinniittää. Tyyliin "hei äiti, tuutko....eikun siis ope, tuutko auttaan"

Mä ensin myös mietin,että oliko vahinko. Mutta on nyt tuon kerran jälkeen sanonut minua koko ajan äidiksi. :)

Yhteistyössä