Miehen väkivaltainen käytös on aina naisen vika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Jos miehellä on tarve käyttäytyä väkivaltaisesti, vaimo ei yksinkertaisesti ole vain tarpeeksi hyvä.

Näin sanoi armas anoppini minulle tänään. Meinaan tukehtua sappeeni.
...
Mieheni on lievästi väkivaltainen ja olen koittanut saada anopiltakin tukea ja apua asiaan -turhaan. Sillä hänen poikansa käytös on aina moitteetonta ja kaikki vika on yksin vaimossa, sanoo hän.

Mistä noita anoppeja oikein sikiää...sitten vielä ihmettelevät, miksi heillä (anopeilla monesti) on niin kamala maine......

(en ole ikinä sanonut ensimmäistäkään pahaa sanaa anopilleni, en siis ihan käsitä, mitä pahaa olen hänelle tehnyt...paitsi "varastanut" hänen poikansa ja ylipäätään syntynyt tähän maailmaan)

Suomeksi sanottuna, myös anoppisi on saanut aikoinaan selkään ja nyt siirtää omaa alistumistaan eteenpäin. Miehesi on jo kotona oppinut sairaan parisuhteen mallin, senhän anoppisi vain todisti. :(

[QUOTE="Minä";24127386]Suomeksi sanottuna, myös anoppisi on saanut aikoinaan selkään ja nyt siirtää omaa alistumistaan eteenpäin. Miehesi on jo kotona oppinut sairaan parisuhteen mallin, senhän anoppisi vain todisti. :([/QUOTE]

Puhut aivan pelottavan totta. Anoppi nimittäin on kasvanut remmin kera, en tosin ole ihan perillä, miten mieheni kotona sitten on toimittu...mutta anoppi on eronnut miehestänsä ja heidän lähes kaikki (6) lapsensa ovat eronneet.

:O ei voi olla totta,siis sun anoppi on tuota mieltä,oikeesti. :(
Just puolustelee sitten sillä poikaansa,huh huh :x
Taitaa ukkonsa olla samanlainen kuin poikansa.
Mie lähtisin äkkiä moisesta perheestä pois ja kauas.
Väkivaltaa ei oikeutta mikään,väkivalta ei ole naisen vika.

Anoppi ei halua kuulla pahaa pojastaan! Itse myös erehdyin kertomaan muinoin poikansa käytöksestä ja poissaoloista ym. ja sain kyllä tuta että mitä minä hänelle niitä ilmoitan ja haukun. Itkien sitten poikansa nähden tämän teki ja sain kahdelta syyt niskoille. HUono malli peritty kotoa. Eronnut myös miehestään.

Eilen tuli aiheesta dokkari ja siinä oli - tosin USAssa - todettu, että perheväkivaltaa nähneistä pojista kasvaa paljon todennäköisemmin vaimojensa pahoinpitelijöitä kuin niistä pojista, joiden kodeissa ei ole ollut väkivaltaa.

Mun ex-anoppi oli kans aikoinaan sitä mieltä, että pieni selkäsauna silloin tällöin tekee vaimolle vaan hyvää. Ihmetteli, kun lemppasin poikansa pihalle ensimmäisestä lyönnistä enkä takaisin ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24127556:
Eilen tuli aiheesta dokkari ja siinä oli - tosin USAssa - todettu, että perheväkivaltaa nähneistä pojista kasvaa paljon todennäköisemmin vaimojensa pahoinpitelijöitä kuin niistä pojista, joiden kodeissa ei ole ollut väkivaltaa.

Mun ex-anoppi oli kans aikoinaan sitä mieltä, että pieni selkäsauna silloin tällöin tekee vaimolle vaan hyvää. Ihmetteli, kun lemppasin poikansa pihalle ensimmäisestä lyönnistä enkä takaisin ottanut.

Voi järkky...onko ennenvanhaan ihmiset olleet noin sairaita enemmältikin?
Anoppini on juurikin niitä, joiden mielestä vaimon paikka on nyrkin ja hellan välissä.
Ja koville ottaa, kun miniä ei siihen väliin mahdukaan.

Mies ei ole minua koskaan lyönyt, enkä usko, että lyökään, sillä en ole mikään alistuva tyyppi.
Lapsia kohtaan on kovakourainen ja lähtölaskenta onkin menossa.
Jos tyyli ei muutu, osoite sitten.

[QUOTE="aapee";24127607]Voi järkky...onko ennenvanhaan ihmiset olleet noin sairaita enemmältikin?
Anoppini on juurikin niitä, joiden mielestä vaimon paikka on nyrkin ja hellan välissä.
Ja koville ottaa, kun miniä ei siihen väliin mahdukaan.[/QUOTE]
No eihän se vaimon piekseminen ole ollut laitontakaan kuin vasta pari vuosikymmentä. Ja tänäkin päivänä Suomessakin kasvaa lukuisa määrä pikkupoikia, jotka kotonaan oppivat, että naista saa lyödä. Tai ainakin jossain määrin fyysisesti rökittää.

[QUOTE="aapee";24127636]Mies ei ole minua koskaan lyönyt, enkä usko, että lyökään, sillä en ole mikään alistuva tyyppi.
Lapsia kohtaan on kovakourainen ja lähtölaskenta onkin menossa.
Jos tyyli ei muutu, osoite sitten.[/QUOTE]

Alistuva tyyppi jää suhteeseen, jossa toinen on lapsia kohtaan kovakourainen! Tiedäthän, että myös lapsia kohtaan tekemä väkivalta on rikos!

Juuri istuin sovittelupöydässä tapailemani miehen kanssa, hän oli sitä mieltä että minussa oli vika kun hän yritti kuristaa minut. Naisen kannattaa kuulemma miettiä kaksi kertaa kettuileeko miehelle, olisi kannattanut olla hiljaa niin mitään ei olisi käynyt o__O

Yhteistyössä