miehen valinnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
eli teillä joilla on selvät kriteerit, "en huoli miestä, joka..." ja "mieheni pitää olla tälläinen...", niin kun olette kultapupunne löytänyt, niin miten pitkälle pidätte tuosta listasta kiinni myös purjehdittuanne parisuhteen onnelliseen satamaan? eli tyyliin "en halua miestä joka jyrsii varpaankynsiä", niin jos mies alkaa jyrsiä varpaankynsiä 10 vuoden yhdesäolon jälkeen, pääsettekö sen yli? :D

Mulla oli varsin selvät kriteerit miehelle, jonka kanssa perustaisin perheen. Noo... ne "vähän" karisi, kun tuo mies aloi piirittää minua. Ihastuin varsin nopeasti "pahan pojan" maineessa olevaan "ei-unelmavävyyn"... Ja kyllä ne kaikki miekkosen viat on seurannu mukana, ne on osa hänen persoonallisuutta, eikä muuta tunteita minnekään. Sietäähän sekin minua kaikkine omituisuuksineni, niin miksen minä sitten häntä?

Kaikesta muusta varmaan pääsisin yli, mutta ne varpaankynnet... :laugh:

En mä tiedä, ei mulla ole mitään varmaa vastausta tohon. Mutta haluan uskoa, että jos olisin lähdössä nyt miestä etsimään, niin odottaisin, kunnes kohdalle sattuu sellainen, jossa ei mikään ominaisuus heti hyökkää silmille, että en voi sietää sitä. Varpaankynsien jyrsintä 10 yhdessäolovuoden jälkeen ois varmaan ok, kunhan tekis sen jossain vessassa esim. eikä istuis olkkarin sohvalla nakertelemassa ja syljeskelis niitä kynnenriekaleita pitkin.

Yhteistyössä