Miehen vietteleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujo (?) 35 v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ujo (?) 35 v

Vieras
Mieheni haluaisi, että pukeudun joskus kotiin seksikkäisiin alusvaatteisiin ja korkokenkiin ja yllätän/viettelen hänet. Tottakai mielelläni miellyttäisin miestäni (ja olen jo luvannut yrittää tehdä sen), mutta jostain syystä tunnen oloni epävarmaksi kun ajattelen tilannetta, jossa keikistelen alusvaatteissani ja korkokengissäni. Tiedän, ettei minulla ole syytä hävetä kehoani. Tiedän, että mieheni rakastaa minua ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Silti, en tiedä miksi, tunnen suunnatonta epävarmuutta ko. asian suhteen. Seksin suhteen olen avoin ja seksielämämme toimii hyvin - lukuunottamatta näitä miehen "lisätoiveita".
Onko kellään vastaavia kokemuksia, tuntemuksia. Miten pääsen asian yli ja voin yllättää mieheni iloisesti?

Minä ihan miehelleni yllätyksenä (hänelle synttärilahjana) kävin ostamassa itselleni hyvin kalliit ja hienot alusvaatteet sukkanauhaliiveineen ja pitkine sukkineen ja puin ne kun syötiin vähän paremmin kotona kaksin hameen ja topin alle. Mieshän huomasi jo ruuanlaittovaiheessa ne sukkanauhat (hänellä on tapana hivellä peppuani ollessani hameessa - yleensä häntä kiinnostaa, onko minulla alushousut, seksikkäät stringit vai ei mitään...). Ennen jälkiruokaa oltiin jo makuuhuoneessa ja kyllä sitä ruokaviinin jälkeen kuka tahansa keikistelee alusvaatteisillaan hyvin mielellään. :-)

Mitä jos kokeilisit keikistellä yksiksesi alusvaatteissa ja korkokengissä joskus silloin, kun miehesi ei ole kotona? Voisit ensin itseksesi totutella kaikessa rauhassa keikistelemään ilman, että kukaan katsoo. Ja sitten kun se alkaa tuntua tutulta, voisit tehdä sen miehesikin aikana. Aloita kevyesti ja helposti. Esim. ensin ilman korkokenkiä, pelkät kauniit alusvaatteet ylläsi. Tai sitten, jos keikistely tuntuu vaivaannuttavalta, mitä jos joku päivä, kun tiedät monelta miehesi on tulossa kotiin, olisitkin hänen saapuessaan esim. tiskaamassa tai kokkaamassa pelkässä pienessä pitsi-esiliinassa?:) Jonkin arkisen askareen tekeminen tuntuisi varmasti luontevammin, kuin epämääräinen keikistely, etkä tuntisi oloasi niin vaivaantuneeksi, mutta se olisi silti hurjan seksikästä siinä pikkuessussa...:) Taidan kokeilla itsekin!;)