Miehen yhteydenpito toisen naisen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiia.

Vieras
Onko mielestänne ok, jos mies pitää yhteyttä viestein/puheluin tuttuun naiseen, jota mies ei kuitenkaan itsekkään pidä edes kaverinaan vaan sanoo vain joten kuten tuntevansa??
Oma mies lähettelee viestejä erään naisen kanssa. Ymmärän sen että totta kai miehelläni saa olla naispuolisia ystäviä, mutta itse sanoo, että tämä nainen ei ole hänen kaverinsa, eikä ole naisen kanssa muutenkaan missään tekemisissä, muuten kuin tämän viestittelyn kautta (eivät siis ole edes mitään hyviä tuttuja).
Miksi ihmeessä siis miehen täytyy olla yhteydessä tuohon naiseen? Mies sanoi ettei itsekkään oikein täysin ymmärrä miksi tämä nainen hänelle on ruvennut viestejä laittelemaan, mutta silti kuitenkin ilmeisesti vastailee niihin...
Mies ei myöskään minulle kertonut näistä viesteistä/puheluista mitään ennen kuin sain itse tietää ja kysyin asiasta. Kuulemma pelkäsi minun suuttuvan kun olen mustasukkainen. En tunnu saavan kunnon vastausta sille miksi mies vastailee tälle naiselle. Sanoo ettei tiedä tai "ihan muuten vaan, ei siinä sen kummempaa" tai muuta ympäripyöreää..

Itselleni tuli heti ensimmäisenä tietenkin mieleen että pelaavat jotain...
Nainen esimerkiksi viikonloppuisin soittelee keskellä yötä miehelleni. Itse en ole ollut koskaan paikalla kun näitä puheluita on tullut joten en tiedä mistä ovat puhuneet jne.. Mies sanoo että ei mielestään ole tehnyt mitään väärää, hänen mukaansa viestitkin ovat olleet "muuten vaan laitettuja kuulumisten kyselyjä"...
Onko tämä ihan selvä juttu, että heillä jotain peliä on vai ylireagoinko täysin? Tuli vain tunne, että joku tässä mättää....

No. Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että, aika pitkälle olet tuota peliä jo katsellut. Tottakai mies sanoo sitä ja tätä. Mies sanoo niin silloinkin kun "nainen vikitteli hänet väkisin, ja raiskasi".

Laittelisitko itse puolituntematomalle miehelle muuten vain mitä kuuluu viestejä?

Juu, mutta kyllä siinä ihan oikeastikin voi olla kyse ihan vain ajankuluttamisesta naisen(kin) puolelta. Itselläni on yksi tuttava, jota en koskaan edes ole tavannut - koska hänellä on sama nimi kuin vanhalla tuttavallani, luulin heitteleväni viestejä hänen kanssaan. Muutama päivä meni, ennenkuin vierautemme kävi ilmi (hän myös oli luullut minun olevan joku muu), mutta ollaan me yhteyksiä edelleen pidetty. Ei nyt joka päivä eikä edes joka viikko, enkä tod soittele hänelle keskellä yötä, mutta tuollaisen viestittelyn ei tarvitse tarkoittaa mitään sen kummempaa. Molemmilla on tahollaan puoliso ja pienet lapset, eli siitäpä sitä lähinnä tulee läristyä ja maailmaa parannettua..

Minusta on aika huolestuttavaa, jos siihen oman miehen sanaan ei voi luottaa. Kyllä se ukko kertoo jos on jotain kerrottavaa - minusta on tyhmää murehtia jo etukäteen kaikkea kamalaa, mitä elämässä voikaan tapahtua. Ehkä tulee kuset jossain vaiheessa silmille, mutta onpa ollut vähemmän stressaava elämä siihen asti ;)

Kyllä minustakin kuulostaa aika epäilyttävältä tuo että puolitutun naisen kanssa lähettelee viestejä ja soittelee keskellä yötä. Eri asia olisi tosiaan jos kyseessä olisi oikea ystävä, mutta toisaaltaan ei kai ystävätkään jatkuvasti viestittele ja soittele keskellä yötä..?

Jos nainen tosiaan on pelkkä "tuttu" ja tietää että mies on varattu, niin luulisi naisen ottavan huomioon myös sinut ja teidän parisuhteenne. En minä ainakaan viitsisi jatkuvasti soitella seurusteleville miespuolisille kavereille joka viikonloppuna (varsinkaan öisin), koska arvelesin että se häiritsisi kaverin puolisoa, ja miksei kaveriakin.

Eli minusta kyllä vaikuttaa että ainakin naisella on nyt jotain muuta mielessä. Saattaa olla että miehesi ei sitä tosiaan huomaa, mutta sinä joka tunnet miehesi paremmin osaat varmasti arvioida kuinka yksinkertainen hän oikeasti on.

Miehesi aikeista en tiedä, mutta oudolta kuullostaa vastailla lähes tuntemattoman naisen "muuten vaan" viesteihin.

Lisäisin vielä että minun ei ollut tarkoitus syyttää vain sitä vierasta naista (tottakai miehesi on tuossa pelissä yhtä lailla mukana, jos tuo peliksi paljastuu), mutta tuli vain sellainen mieleen että jospa tuo nainen ei edes tiedä sinusta ja luulee että mies on vapaa?

Tämä nainen kyllä tietää mieheni seurustelusta ja tietää minut. Ja tuo nainen siis itsekkin seurustelee. Itsenikin mielestä on jotenkin epäkunnioittavaa tuolta naiselta soitella tuolla tavalla kun tietää mieheni seurustelevan. Kerran törmäsin baarissa sattumalta tähän naiseen ja kysyin suoraan miksi hän soittelee miehelleni keskellä yötä.
Nainen tuntui ensiksi menevän jotenkin hämilleen, mutta siten rupesi kovasti vakuuttelemaan että kuinka paljon rakastaa omaa poikaystäväänsä ja mitään ei mieheni kanssa ole meneillään. Kunnon vastausta en siis häneltäkään saanut, että miksi hän niitä viestejä laittelee ja soittelee... Onko liian raju vaatimus, että miehen pitäisi lopettaa tuo yhteyden pito tyystin tuohon naiseen?

Onhan siinä jutussa pakosti JOTAIN, miksi muuten viestitellä - haloo! Vastausta et mieheltäsi välttämättä saa miksi hän sitä harrastaa. Samaa touhusi mun mieheni (soitteli ja tekstaili) ja kun kysyin syytä niin eipä tuo osannut (halunnut) selittää syytä. Mun mielestä se ei kuulu tapoihin kun parisuhteessa ollaan niin laitoin miehen valitsemaan. Oli esittänyt naiselle olevansa vapaa mies...

Itselle ei tulisi mieleenkään "ihan muuten vain" viestitellä kenenkään puolitutun kanssa, jota ei voi edes kaveriksi kutsua, saatikka vastailla yöllisiin puhelinsoittoihin. Mulla on joskus ollut tuollainen riippakivi, joka ei uskonut etten ollut kiinnostunut (mies), mutta viesti meni viimein perille, kun en vastaillut viesteihin, enkä vastannut puhelimeen kun hän öisin yritti soitella.

Sanopa suoraan sille miehellesi, että et pidä siitä kun hän tekstailee ja soittelee tämän naisen kanssa, eikä hänellä ole mitään syytä edes tehdä niin, kun ovat puolituntemattomia toisilleen eivätkä edes kavereita!

Oma mies jos olisi tuollainen, niin olisi asialle kyllä lopun tehnyt, onneksi mun mieheni on samoilla linjoilla tässä asiassa kanssani, eikä hyväksyisi tuollaista touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja kiia.:
Onko mielestänne ok, jos mies pitää yhteyttä viestein/puheluin tuttuun naiseen, jota mies ei kuitenkaan itsekkään pidä edes kaverinaan vaan sanoo vain joten kuten tuntevansa??
Oma mies lähettelee viestejä erään naisen kanssa. Ymmärän sen että totta kai miehelläni saa olla naispuolisia ystäviä, mutta itse sanoo, että tämä nainen ei ole hänen kaverinsa, eikä ole naisen kanssa muutenkaan missään tekemisissä, muuten kuin tämän viestittelyn kautta (eivät siis ole edes mitään hyviä tuttuja).
Miksi ihmeessä siis miehen täytyy olla yhteydessä tuohon naiseen? Mies sanoi ettei itsekkään oikein täysin ymmärrä miksi tämä nainen hänelle on ruvennut viestejä laittelemaan, mutta silti kuitenkin ilmeisesti vastailee niihin...
Mies ei myöskään minulle kertonut näistä viesteistä/puheluista mitään ennen kuin sain itse tietää ja kysyin asiasta. Kuulemma pelkäsi minun suuttuvan kun olen mustasukkainen. En tunnu saavan kunnon vastausta sille miksi mies vastailee tälle naiselle. Sanoo ettei tiedä tai "ihan muuten vaan, ei siinä sen kummempaa" tai muuta ympäripyöreää..

Itselleni tuli heti ensimmäisenä tietenkin mieleen että pelaavat jotain...
Nainen esimerkiksi viikonloppuisin soittelee keskellä yötä miehelleni. Itse en ole ollut koskaan paikalla kun näitä puheluita on tullut joten en tiedä mistä ovat puhuneet jne.. Mies sanoo että ei mielestään ole tehnyt mitään väärää, hänen mukaansa viestitkin ovat olleet "muuten vaan laitettuja kuulumisten kyselyjä"...
Onko tämä ihan selvä juttu, että heillä jotain peliä on vai ylireagoinko täysin? Tuli vain tunne, että joku tässä mättää....

Heillä on suhde ja miehellä kova selittelyntarve mielenrauhasi vuoksi.

Voiko naiset tosiaankin olla noin SINISILMÄISIÄ, ettei usko jo näkemäänsä ja kuulemaansa. Eivät omat silmät valehtele, puhuvat mies ja vieras nainen sitten mitä tahansa, niin paskaa puhuvat ja ovat pettureita yhdessä.
Ap. älä suostu kenenkään "piiaksi" ja kynnysmatoksi.
Pane ukkos totuuden eteen - joko Sinä olet ainoa Nainen, jonka kanssa salaisuudet jaetaan tai hän voi poistua näkökentästäsi.

Onko tässä sitten enää muuta vaihtoehtoa kun erota???
En saa mistään tietää mitä kaikkea heidän välillään on tapahtunut, kuinka pitkälle on menty jos heillä suhde on ollut. Mies kieltää kuitenkin kaiken vaikka kuinka kyselisin, niin kieltää myös nainen...
Jopa omatkin kaverini ovat mieheni puolella ja uskovat ettei mitään ole tapahtunut. Minua vaivaa tämä asia ja haluan edes jonkunlaisen uskottavan selityksen asialle jos nyt tästä enää jatketaan....

paha juttu. Minä suomentaisin tuon suhteen nk. kahden varatun pikkukiva kisaksi.
siinä pidetään omasta kiinni mutta vieraissa käydään käymässä..
onhan noilla 2 jotain selkeetä tapahtunut keskenään jo. meinaan ei nainen soita yöllä jos on vain kaveri eikä sängyssä olla oltu. pienessä pierussa taas soitellaan ja muistellaan ja pidetään "henkeä" yllä. eli sanoisin että jos et kestä vieraissakäyvää niin paras kai sitten erota. teidän moraalit on niin erilaiset . näille kahdelle tämä kauppa taas käy.

Mielestäni ainoa oikea tapa on se, että äijäsi sanoo suorat sanat tuolle naiselle. Jos kerran ei edes ole kaveri, niin minkä helkutin takia välittää moisesta tyypistä tuon taivaallista.

Ilmeisesti tälle naikkoselle tuottaa suurta huvia lähetellä jotain viestejä. Ja jatkaa sitä, kun saa responssia ukoltasi. Eli hyödyttömät ihmiset kandee karsia elämästä pois, jos niistä ei ole kuin haittaa. Niinkuin tässä teidän tapauksessa teidän parisuhteelle.

Ukon velvollisuus on seur. kerran ilmoittaa, että älä enää lähetä viestejä tai soita. Se on turhaa.

Miehesi todennäköisesti valehtelee sinulle heidän suhteensa laadusta. Jos ei valehtele niin hänellä pitäisi olla munaa sanoa hänelle, että ei enää soittelisi. Ei minulle varatut naiset soittele tai lähettele viestejä.

Minulla oli ihan samanlainen tilanne päällä noin vuosi sitten poikkeuksena se että mies kielsi koskaan vastanneensa tämän yhden naikkosen viestittelyihin. Naiselta tuli juuri viikonloppuisin (perjantaina puolenyön jälkeen esim.) "kuis menee" viestejä. Tivasin mieheltä että miksi hänen entinen hoitonsa kyselee kuulumisia ja tuohon aikaankin vielä, että ei taida olla ihan harmitonta viestittelyä. Mies sanoi että "ei hän vaan tiedä" mutta ei ole niihin kuulemma koskaan vastannut.....

No, meni jonkun aikaa ja tämä nainen joka muutenkin aika usein roikkui samassa kapakissa kuin missä me kävimme, avasi sanaisen arkkunsa ja ilmoitti minulle että hänen mielestään he ovat mieheni kanssa sielunkumppaneita. Ei jäänyt epäselväksi mitä haki vaikka oli/on itsekin varattu. M.nan perässä oli tämä haukka. Se niistä "harmittomista" viesteistä.

Ei ole sunkaan miehelläs puhtaat jauhot pussissa nyt. Homma haiskahtaa ja pahasti, aivan samaa kaavaa menee. Alkoi heti hälytyskellot soimaan kun luin tuon aloituksesi. Miehesi ei välttämättä ole vielä mennyt tekstailua/soittelua pidemmälle, mutta jos tuo jatkuu niin aivan varmasti tulee menemään. Pahempi vaihtoehto on se että ovat jo puuhanneet selän takana ja siksi nainen haluaa nyt pitää tiiviimmin yhteyttä. Ei tuollaisille naikkosille tosiaan merkitse yhtään mitään se että toinen (ja itsekin) on varattu, se tuntuu nykyään vaan lisäävän pökköä pesään. Paha juttu jos miehesi on samaa mieltä....

Että minuun huvittaa tuo kakkosten käyttämä sielunkumppaneita ilmaisu.
Se sitten selittääkin kaiken,mahottoman suuren rakkauden,kait se poistaa syylisyydenkin,ihan sielunkumppaneita.Voi räkä.

Nomut kato, sehän on silloin sallittua, ihquu, jopa toivottavaakin, että sielunkumppanit on yhteydessä keskenään. Ei pahaa ollenkaan, kun sen noin itselleen selittää;)

Kyllä noi pettäjät ja kakkoset on ihan ykkösiä keksimään hyviä selityksiä teoilleen.

Mielestäni kakkosilla ei ole pienintäkään tarvetta keksiä selityksiä teoilleen. Itse pettäjänä pidän täysin absurdina ajatuksenakin, että kakkoset joutuisivat keksimään selityksiä omilleen tai minun teoilleni. Aikuisena ihmisenä ihan itse tietoisesti toimin näissä kuvioissa. Tiedän myös kokemuksesta sen, että näissä viesteilyissäkin tarvitaan molemminpuolista kanssakäymistä. Ne eivät koskaan kestä aktiivisina ilman vastakaikua. Suorastaan naurettavaa ajatellakin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi paha nainen:
Mielestäni kakkosilla ei ole pienintäkään tarvetta keksiä selityksiä teoilleen. Itse pettäjänä pidän täysin absurdina ajatuksenakin, että kakkoset joutuisivat keksimään selityksiä omilleen tai minun teoilleni. Aikuisena ihmisenä ihan itse tietoisesti toimin näissä kuvioissa. Tiedän myös kokemuksesta sen, että näissä viesteilyissäkin tarvitaan molemminpuolista kanssakäymistä. Ne eivät koskaan kestä aktiivisina ilman vastakaikua. Suorastaan naurettavaa ajatellakin niin.

Idioottikin sen ymmärtää, että jokainen vastaa eoistaan. Mitä tuota taas jankuttamaan. Ja idioottikin tietää myös sen, että hommaan tarvitaan kaksi. Muussa tapauksessa kyse on vain yksityisyyden häirinnästä.

Mutta mielestäni on turha uikuttaa ja ruikuttaa näiden ns. kakkosvaihtoehtojen, jos on moiseen rumbaan itsensä laittanut. Jos oikeasti on sielunkumppani jonkun kanssa, niin miksi kummassa se sielunkumppani sitten kumminkaan ei jätä sitä nykyistä ja ole sitten sen oikean elämän sielunkumppanin kanssa.

Joku kakkosvaihtoehto kirjoitti jossain, että ykkönen pysyy rahalla, kakkonen sydämellä. Voiko olla typerämpää sutkautusta? Mutta voihan sitä itselleen selitellä kaikenlaista, että miksei se sielunkumpaani jätä sitä noista ja oo 'mun kaa'. No, siinähän sitä ikä ja terveys menee, kun odottelee ykkösen häipymistä ja kakkosen siirtymistä ykköseksi :D

En ole koskaan kuullut kakkosvaihtoehtojen uikuttavan ja ruikuttavan. OVat yleensä tietoisia omasta roolistaan. Enemmän tuntuvat ykköset ruikuttavan, jos näitä ellejäkin lukee...

kakkoset ruikuta..varatut ykkös/kakkoset ruikuttavat ja pelkäävät.
Pelkopersuukissa on varmaan mukava elää ja ruikuttaa sille kakkosen petetylle puolisolle, ettei käräytä.
Niin alas en vajoa, vrt. ykkös/kakkosen ja pettäneen ukkoni kanssa samalle tasolle.
Mutta hirressä roikuttaminen on mukavaa...

Kakkoset eivät useinkaan voi jakaa tunteitaan kenenkään kanssa, esim. kuinka pahalta tuntuu, kun se ihana mies on "toisen" naisen eli vaimonsa kanssa eikä valitse minua omakseen jne. Siksi sitä vaimoa pitää niin kamalasti demonisoida ja haukkua, että itselle tulisi parempi mieli.

Sama asia sen vaimon kannalta.

Ja törkeimmin tässä toimii se niin "ihana" mies. Minä en varmaankaan voisi kovin pitkään rakastaa tuollaista miestä, kun en voisi häntä kunnioittaa. Tosin kokemusta ei ole.

Oikeat pettäjät eivät meilaile toisilleen silloin, kun tietävät tämän olevan kumppaninsa kanssa. Wannbee munahaukat ne on niitä jotka laittaa kapulaa toisten parisuhteiden rattaisiin näillä yötekstareillaan. Miehet eivät öisin tekstaile, vain naiset.

Tavallinen mies, jolle näitä tekstareita tulee, on usein otettu saamastaan huomiosta, vaikka ei konkreettisiin tekoihin ryhtyisikään. On niiiin hauskaa olla suosittu....