V
vieras
Vieras
Tai siis ei oikeatsaan suoraans e ylipaino vaan sen tuomat itsetunto ongelmat yms.
siis aivan JÄRKYTTÄVÄÄ elää ihmisen kanssa joka on todella epävarma itsestään.
kaikki tämä on alkanut vasta puolitoistavuotta sitten kun aloin laihduttamaan ja rupesin liikkumaan (ennen:89kg-nyt:70kg)
en vieläkään ole päämäärässäni vaan käyn 3krt viikossa salilla jne.
JOKA PÄIVÄ hirveet kuuklustelut,"
miksi työmatka töistä kotiin kesti kauemmin kun edellisenä päivänä?
"Miksi hän ei saa hellyyttä tai p****a?"
"sä varmaan kattelet salilla muita miehiä ja löydät sieltä itelles paremman!"
*mä olen niin läski ettei kukaan mua halua"..
tässä siis jäävuoren huippu
MIes on 120kilonen,oikeasti ylipainoinen mies.
Häneltä puuttuu muutamia hampaita joita ei ole hoidattanut,on muutenkin nykyään vähän epäsiistin oloinen.
olen yrittänyt houkutella liikunnan pariin niin ei,kun tulee paikat kipeiksi *NO AIJAA!!*
nyt sai jostain hirveen hyvän ajatuksen että ottaa salikortin samalle salille jossa käyn,arvatkaas tuleeko siitä mitään!
liittyi yhteen saliin,jossa ei sitten "yllätysyllätys" käynyt,sai jotenkin peruttua sen sopimuksen mutta luulen että tommonen isompi ketju ei noin vaan sitä määräaiaksta sopparia purakkaan enkä' halua maksaa tyhjästä 60e kuussa.
mua ahdistaa ihan sikana tää tilanne joka on ollut päällä jo pitkään.
ainiin,jos lähden tyttöjen kanssa ulos (baariin 2 tai 3 kertaa vuodessa joskus sitten kahville tms) niin heti alkaa valitus "miksi häntä ei haluat mukaan" vaikka hyvin tietää että haluan puhua tyttöjen kanssa,ei ole sama asia jos herra seisoo vieressä.
"lähdetään porukalla ajelee" tai "mikset ksokaan lähde hänen kanssaan kahdestaan kahville".on tosi mustis mun kavereista.
veetuttaa
siis aivan JÄRKYTTÄVÄÄ elää ihmisen kanssa joka on todella epävarma itsestään.
kaikki tämä on alkanut vasta puolitoistavuotta sitten kun aloin laihduttamaan ja rupesin liikkumaan (ennen:89kg-nyt:70kg)
en vieläkään ole päämäärässäni vaan käyn 3krt viikossa salilla jne.
JOKA PÄIVÄ hirveet kuuklustelut,"
miksi työmatka töistä kotiin kesti kauemmin kun edellisenä päivänä?
"Miksi hän ei saa hellyyttä tai p****a?"
"sä varmaan kattelet salilla muita miehiä ja löydät sieltä itelles paremman!"
*mä olen niin läski ettei kukaan mua halua"..
tässä siis jäävuoren huippu
MIes on 120kilonen,oikeasti ylipainoinen mies.
Häneltä puuttuu muutamia hampaita joita ei ole hoidattanut,on muutenkin nykyään vähän epäsiistin oloinen.
olen yrittänyt houkutella liikunnan pariin niin ei,kun tulee paikat kipeiksi *NO AIJAA!!*
nyt sai jostain hirveen hyvän ajatuksen että ottaa salikortin samalle salille jossa käyn,arvatkaas tuleeko siitä mitään!
liittyi yhteen saliin,jossa ei sitten "yllätysyllätys" käynyt,sai jotenkin peruttua sen sopimuksen mutta luulen että tommonen isompi ketju ei noin vaan sitä määräaiaksta sopparia purakkaan enkä' halua maksaa tyhjästä 60e kuussa.
mua ahdistaa ihan sikana tää tilanne joka on ollut päällä jo pitkään.
ainiin,jos lähden tyttöjen kanssa ulos (baariin 2 tai 3 kertaa vuodessa joskus sitten kahville tms) niin heti alkaa valitus "miksi häntä ei haluat mukaan" vaikka hyvin tietää että haluan puhua tyttöjen kanssa,ei ole sama asia jos herra seisoo vieressä.
"lähdetään porukalla ajelee" tai "mikset ksokaan lähde hänen kanssaan kahdestaan kahville".on tosi mustis mun kavereista.
veetuttaa