Miehen ystävistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono ihminen

Vieras
Tilanne on siis tämä että miehelläni on naispuolinen ystävä jota mies on tapaillut minulta salaa.
Joo, ei ystävyydessä sinällään mitään vikaa ole mutta se että hän ei ole kertonut minulle tästä ystävästään oikeasti juuri mitään. En tiedä hänen nimeään, missä asuu jne. Koska mies ei suostu kertomaan. Tiedän vain sen että heillä on yhteinen harrastus.
Tämä salailu saa minut raivon valtaan ja luonnollisesti herättää ties minkälaisia epäilyjä. Olen huutanut miehelleni, itkenyt ja parkunut kun paljastui taas että mies on tätä naista tapaillut eikä suostu kertomaan hänestä minulle mitään. Syy on kuulemma se että en osaa suhtautua.

Mies ei tietenkään ota huomioon sitä että ehkä pystyisin suhtautumaan asiaan normaalisti ainakin jossain vaiheessa jos minulle oltaisiin oltu avoimia.

Tunnen oikeasti olevani vainoharhainen, hullu, ilkeä, kahlitseva ja ties mitä.

Ja kyllä. Mieheni tietää kaikki minun ystäväni ja joukossa on vain naispuolisia. Mieheni ei pystyisi hyväksymään ( paitsi eilen sanoi että pystyisi jos olisi pakko) minulle miespuolista ystävää.

Älä petä itseäsi, et sinä olisi siihen pystynyt suhtautumaan vaikka se olisi sinulle kerrottu ja alussa. Se varmaan onkin syy ettei ole kerrottu koska alat skitsoilemaan.
Ystävät on ystäviä, ei niissä ajatella sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Älä petä itseäsi, et sinä olisi siihen pystynyt suhtautumaan vaikka se olisi sinulle kerrottu ja alussa. Se varmaan onkin syy ettei ole kerrottu koska alat skitsoilemaan.

Minusta tämä on vain tekosyy. Kai itsekin suhtautuisit asiaan oudosti jos miehesi olisi itse sitämieltä että sinulla ei saisi olla miespuolisia ystäviä? Eikö siinä silloin olekin jotain outoa?

Ei kuulosta sua kohtaan reilulta! Jos ei olis mitään salattavaa, niin voisitte vaikka hyvin tavata kaikki yhdessä. Mun miehellänikin on jokunen naispuolinen kaveri, mutta minäkin olen tavannut heidät, eikä mieheni tapaile näitä kavereitaan salaa tai usein tai kahdenkesken. Kannattaa vielä yrittää kertoa miehellesi miten pahalta sinusta tuo ystävyys ja salailu tuntuu, että on ulkopuolinen olo yms. Jos miehesi ei ymmärrä tai välitä, niin on harvinaisen tyhmä tyyppi. En tiedä olisko ihan eron paikka, mutta itseäni loukkaisi tuollainen käytös tosi pahasti. Tsemppiä sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minusta tämä on vain tekosyy. Kai itsekin suhtautuisit asiaan oudosti jos miehesi olisi itse sitämieltä että sinulla ei saisi olla miespuolisia ystäviä? Eikö siinä silloin olekin jotain outoa?

ihan typerää, siis mieheltä. Pitää voida kertoa kaikki mitä haluat kysyä, tollainen salailu on todella törkeää. Miksi salata, jos mitään väärää ei olis...

Miks sun pitäis tietää tästä ystävästä nimi ja missä asuu?

Menisitkö käymään kylässä ?

Luulen että just ton vuoks mies ei kerro, koska voi pelätä että menet ovet taakse kiukkuisena mahdollisesti syyttelemään sellasesta asiasta mikä ei välttämättä ole lainkaan totta ja nyt tarkotan tota pettämistä mitä kirjotit epäileväsikin.

Sukupuoli on psykologien mukaan yksi merkittävimpiä tekijöitä ihmisten suhteessa itseensä ja toisiinsa. Ei sitä voi paeta, vaikka olisi ystävä kyseessä. Mikä ei tietenkään tarkoita että ap:n mies pettää häntä.

Kummallinen meno, jos miehesi ei sulle hyväksyisi miespuolista ystävää, ja on valehdellut tuosta. En hyvällä katsoisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Luulen että just ton vuoks mies ei kerro, koska voi pelätä että menet ovet taakse kiukkuisena mahdollisesti syyttelemään sellasesta asiasta mikä ei välttämättä ole lainkaan totta ja nyt tarkotan tota pettämistä mitä kirjotit epäileväsikin.

Se on avoimuutta se. Ja mieheni tietää minun ystäväni ja heidän nimensä ja asuinpaikat.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Pakko vielä tähän kommentoida että mieheni kyllä tietää että olen asiallinen , korrekti ja järkevä muita ihmisiä kohtaan. En todellakaan menisi kenenkään oven taakse huutamaan yhtään mitään, vaikka mies olisikin pettänyt. Ei se mitään hyövyttäisi, ukko kyllä lentäisi kaaressa pihalle.

Tässä asiassa minua veetuttaa nimenomaan tuo salailu, koska itse olen omista ystävistäni avoin. Ja salailuhan saa ihmisen epäilemään asioita jotka eivät välttämättä pidä paikkaansa, eikö?