T
täällä vahvistus
Vieras
Minä en pelkää muita naisia. Viihdyn miesseurassa paremmin, koska en jaksa naisten bimboilua ja aivottomuutta. Näin se vaan menee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täällä vahvistus:Minä en pelkää muita naisia. Viihdyn miesseurassa paremmin, koska en jaksa naisten bimboilua ja aivottomuutta. Näin se vaan menee.
Alkuperäinen kirjoittaja Pam Pam Pamela...:Samaa mieltä näiden kaikkien kirjoittajien kanssa, jotka ihmettelevät tuollaista baarissa istuskelemista. Minun mieheni ei käy baareissa juuri koskaan, kenties muutaman kerran vuodessa työporukan juhlien yhteydessä. Itse käyn vielä harvemmin.
Ja kotona on siis pieni vauva!
Naapurin rouva on myös erittäin hakoteillä. Kyllä hän asianlaidan ihan varmasti ymmärtää. Moinen jatkuva mesettäminen ja iltojen istuminen tuttavanaisen aviomiehen kanssa ei todellakaan ole aivan normaalia puuhaa. Älä usko pätkääkään siihen, etteikö tässä olisi jotain enemmän takana, kuin vain pelkkä ystävyys.
Ihmettelen myös noita naisia, jotka sanovat parhaan ystävänsä olevan mies. No, on minunkin paras ystäväni mies, nimittäin oma mieheni. Mutta seuraavaksi paras on sitten nainen, ja naisia ovat kaikki muutkin ystäväni. Voin toki kutsua ystäviksi myös ystävättärieni miehiä, niitä, joiden kanssa olemme enemmän tekemisissä. Mutta erittäin vissi ero siinä on kuitenkin, jos todella aletaan puhua ystävyydestä vain kahden ihmisen välillä.
Mistä nämä mies / nainen -ystävykset oikein keskustelevat keskenään? Onko se todella sellaista luontevaa sydänystävyyttä, jossa puhutaan niitä intiimeimpiäkin asioita yhdessä? Esim. kuukautisista, hormoneista, lapsista, gynekologeillakäynneistä, entisistä rakkauksista ja sydänsuruista ym ym yms.
En oikein jaksa uskoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuettu:Alkuperäinen kirjoittaja Pam Pam Pamela...:Samaa mieltä näiden kaikkien kirjoittajien kanssa, jotka ihmettelevät tuollaista baarissa istuskelemista. Minun mieheni ei käy baareissa juuri koskaan, kenties muutaman kerran vuodessa työporukan juhlien yhteydessä. Itse käyn vielä harvemmin.
Naapurin rouva on myös erittäin hakoteillä. Kyllä hän asianlaidan ihan varmasti ymmärtää. Moinen jatkuva mesettäminen ja iltojen istuminen tuttavanaisen aviomiehen kanssa ei todellakaan ole aivan normaalia puuhaa. Älä usko pätkääkään siihen, etteikö tässä olisi jotain enemmän takana, kuin vain pelkkä ystävyys.
Ihmettelen myös noita naisia, jotka sanovat parhaan ystävänsä olevan mies. No, on minunkin paras ystäväni mies, nimittäin oma mieheni. Mutta seuraavaksi paras on sitten nainen, ja naisia ovat kaikki muutkin ystäväni. Voin toki kutsua ystäviksi myös ystävättärieni miehiä, niitä, joiden kanssa olemme enemmän tekemisissä. Mutta erittäin vissi ero siinä on kuitenkin, jos todella aletaan puhua ystävyydestä vain kahden ihmisen välillä.
Mistä nämä mies / nainen -ystävykset oikein keskustelevat keskenään? Onko se todella sellaista luontevaa sydänystävyyttä, jossa puhutaan niitä intiimeimpiäkin asioita yhdessä? Esim. kuukautisista, hormoneista, lapsista, gynekologeillakäynneistä, entisistä rakkauksista ja sydänsuruista ym ym yms.
En oikein jaksa uskoa...
Minulla on nainen erittäin hyvänä ystävänä. Vaimo olisi taannoin halunnut torpedoida ystävyytemme, mutta onneksi en antanut, joten hän voi nyt tukea minua kun oma vaimo etsii "itseään ja meidän suhdetta"
Tämä tuki on ollut parempaa kuin keltään mieheltä
Alkuperäinen kirjoittaja Family above the all:Alkuperäinen kirjoittaja täällä vahvistus:Minä en pelkää muita naisia. Viihdyn miesseurassa paremmin, koska en jaksa naisten bimboilua ja aivottomuutta. Näin se vaan menee.
Kaikki näkemäni "poikatytöt" ovat lähes poikkeuksetta olleet hyvin epävarmoja naiseudestaan. He saattavat kuulua eri poikaporukoihin "hyvänä jätkänä", mutta yleensä heillä on lyhyitä suhteita eri miesten kanssa porukan sisällä. Joillakin sama meno jatkuu myös vanhempana. He eivät kykene pitkään ja normaaliin seurusteluun. Yleensä "poikatytöillä" on päihdeongelma. He eivät osaa lähestyä muita naisia kuin valheellisen ylemmyydentunteen kautta, mitä he puolustavat ajattelemalla "muut naiset on niin bimboja".
AP:n suhteen voisi kuvitella että järkevä naishenkilö ei noin aktiivisesti mesetä toisen aviomiehen kanssa. Tulisi mieluummin kahville, että voisi jutskailla molempien kanssa. Jokainen aikuinen tietää minkälaisia ajatuksia tuollainen mesetys ja yölliset saattelut herättävät. Jokainen.
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjän vaimolle:Jos tullaan kuudelta kotiin aamulla, kyse ei voi olla muusta kuin pettämisestä. Mikään paikka (paitsi hotellit) ei ole tuohon asti edes Hgin keskustassa auki.
Sori, jos järkyttää, mutta sun mies on pettäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huilunen:En ymmärrä ihmisiä jotka käyvät baareissa! Etenkin jos on kotona pieniä lapsia...missä ajassa ehtii olla perheen kanssa, jos vielä työpäivän jälkeen käy baareissa?
Luulisi että leikkisi mieluimmin omien lastensa kanssa illat, ei siitä tule kuin epäsopua tuollaisista jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Pam Pam Pamela...:Samaa mieltä näiden kaikkien kirjoittajien kanssa, jotka ihmettelevät tuollaista baarissa istuskelemista. Minun mieheni ei käy baareissa juuri koskaan, kenties muutaman kerran vuodessa työporukan juhlien yhteydessä. Itse käyn vielä harvemmin.
En oikein jaksa uskoa...
Alkuperäinen kirjoittaja yksi poikatyttö vastaa:Alkuperäinen kirjoittaja pettäjän vaimolle:Jos tullaan kuudelta kotiin aamulla, kyse ei voi olla muusta kuin pettämisestä. Mikään paikka (paitsi hotellit) ei ole tuohon asti edes Hgin keskustassa auki.
Sori, jos järkyttää, mutta sun mies on pettäjä.
Heh, olen tullut joskus kotiin aamu seitsemältä. Enkä ollut pettämis reissussa. En ole koskaan pettänyt. Ja näillä parhaimmin (pahiten) venyneillä reissuilla olen ollut yhdessä parhaan naispuolisen ystäväni kanssa. Miespuolinen ystäväni haluaa aina kotiin jo kahdeksi. Muuten nukahtaa baariin väsymyksestä...
Alkuperäinen kirjoittaja ---:pam pam pamelalle vastaukseksi...olet menettänyt paljon jos olet noin ahdasmielinen ja suvaitsematon ystävyyden suhteen. Kyllähän aviossa ollessaan on ihanteellista että se oma puoliso on se paras ystävä johon tukeutua...mutta kerrotko sinäkään omalle miehellesi kuukautisvaivoistasi tai gynekäynneistäsi ihan luontevasti??? Saatika kiinnostaako miestäsi niistä asioista jutella...
Itselläni paras ystäväni on mies ja ystävyytemme on luja ja lojaali...olemme itkeneet ja nauraneet, lohduttanut ja kannustanut toisiamme aina kun toinen sitä tarvitsee. Olemme sydänystäviä. Olemme käyneet läpi niin ystävyyden kuin parisuhteidenkin ilot ja surut...ystävyys on sitä että toiseen voi tukeutua ja luottaa...itse en katso onko sillä ystävällä kolme vai kaksi jalkaa. Ihmettelen nyt puolestani sinua, että mikä siinä nyt on mielestäsi niin kovin kummallista?
Jos hieman avarrat sitä ajatusmaailmaasi, niin varmaan olet huomannut että ihmisiä ja luonteita on monenlaisia. Niinkuin alkuperäinen kirjoittaja kertoi että hänen miehensä pitää tätä naisystäväänsä 'hyvänä jätkänä'...ei millään pahalla, mutta ei ne hienohelmat miesten kanssa ystävystykkään. Jotkut naiset ovat enemmän näitä poikatyttöjä ja tulevat toimeen sekä naisten että miesten kanssa. Itse katson kuuluvani tähän kategoriaan, minulla on läheisinä ystävinä sekä miehiä että naisia. Tunnen myös näitä 'tyttömäisiä tyttöjä' jotka ystävystyvät vain naisten kanssa eivätkä edes kuvittelekkaan kaveeraavansa miesten kanssa. Sinä taidat kuulua näihin...
Alkuperäinen kirjoittaja rautalangasta:Jos sinä tulet seitsemältä kotiin eikä ollut pettämisreissu, niin hienoa. Mutta ap:n kohdalla kysymys onkin ihan toinen.