Mieheni ei pidä rinnoistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmökö

Vieras
Ei se koskaan niitä hyväile. Oikeastaan nyt kun mietin, niin ei se ole aikoihin niihin edes koskenut.

Syynä tähän on varmasti liian pieni koko. Rinnat ovat normaalisti hädin tuskin B-kuppia.
Se vielä ärsyttää enemmän, että mieheni ei kommentoinut edes silloin rintojani, kun ne olivat paisuneet maidon noususta.

Ja tässä pitäisi jotenkin itsetuntoa kohottaa, miten sen teen kun mieskään ei 'palvo' minua?! :(

No niin miehesi vain ei ole tissimiehiä vaan peppumies, joten ei huolta. Hän keskittyy sinussa siihen mikä häntä kiihottaa, jotku vain ei kiihotu tisseistä!

Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
No niin miehesi vain ei ole tissimiehiä vaan peppumies, joten ei huolta. Hän keskittyy sinussa siihen mikä häntä kiihottaa, jotku vain ei kiihotu tisseistä!

Vaikea uskoa, etteikö rinnat säväyttäisi. Kyllä olen nähnyt katseen eksyvän isompipovisen tissiuumaan. :(

Tervettä heteromiestä pitäisi kyllä rinnat kiinnostaa. Peppumies= pikkutissisten keksimä legenda. Samoin tissimies=huonopeppuisten keksimä legenda. Heteromies pitää rinnoista ja pepusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vaikea uskoa, etteikö rinnat säväyttäisi. Kyllä olen nähnyt katseen eksyvän isompipovisen tissiuumaan. :(

No niin, eli miehesi tykkää tisseistä!

Jos rintasi eivät kelpaa sinulle, niin anna olla.

Minulla taas on rinnat, joista en itse pidä juurikaan ja vaivaudun, jos mies niihin koskee...nautin kyllä suunnattomasti jos hän rakastelun yhteydessä niitä imee ja nuolee, mut sit jos käsin koskettelee, jotenkin se vaivaa...ähh.

Niin mutta eikö tuo tissiuuma muisstuta kovasti persvakoa? ;)

meillä kyllä mies on enemmän niitä ns. peppu-miehiä mutta tykkää toki tisseistäkin, ei silti niitä sen kummemmin huomioi muuta kun mun iloks...voisithan sä koittaa sanoa että sä tykkäisit jos se niitä kopelois?

Kyllä mies tietää rintojen olevan erogeenistä aluetta. Luolamies hän ei sentään ole.
Kai se sitten on jotenkin homo. :(

Tuskin sentään :D Mulla on ihan samanlainen ongelma, mutta mies tosiaan lääppi ja ihaili niitä imetysaikana. Olivat kuulemma ihanat. Nyt ovat about b-kuppia ja ei vain kiinnosta. Muutoin kyllä on kommentoimassa muiden muhkeita varustuksia ja exät olivat varsin isorintaisia. Kaipa hommaan silikonit jotta kelpaan....:(

Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Kyllä mies tietää rintojen olevan erogeenistä aluetta. Luolamies hän ei sentään ole.

Kaipa hommaan silikonit jotta kelpaan....:(

Mulla on periaate, että miehen takia en noin suurta muutosta itseeni tee. Kun en kelpaa, niin mielummin vaikka ero sitten. :(

Kaipa hommaan silikonit jotta kelpaan....:(

Mulla on periaate, että miehen takia en noin suurta muutosta itseeni tee. Kun en kelpaa, niin mielummin vaikka ero sitten. :(

Mulle rintojen pienuus on vaikea paikka. Nuorena urheilijana olin tyytyväinen, mutta ex-miehen ( ja samalla ekan poikaystänäni ) vertailu exäänsä ja hänen rintojensa palvonta sai minut hyvin epävarmaksi rintojeni suhteen. Edellinen mies rakasti rintojani; jaksoi päivitellä, että kuinka kauniit ne voivtkaan olla, vaikka niillä on pari lastakin imetetty ja ovat kiinteät. Olin varustukseeni silloin vrsin tyytyväinen. Mutta sitten tämä nykyinen on melkein samaa kastia kuin ex-mies, eli olen jotenkin vajavainen.

En tajua miksi täällä on näin paljon näitä mies ei tykkää siitä ja siitä ruumiinosastani. Onko itsetuntonne tosiaan kiinni miehestänne?

Eikö teillä ole muuta elämässänne: työ, ammatti, äitiys, se miten hyvä KUMPPANI olette miehellenne, miten hyvä ystävä ystävillenne...

En vaan tajua, miten jonkun elämää voi noin paljon liikauttaa, mitä mieltä mies on TISSEISTÄ. En oo koskaan edes ajatellut, mitä mun mies tuumaa mun tisseistä, eikä kiinnosta. Kunhan se on mun kanssa eikä kenenkään muun, niin ihan sama. Kumppanin rakastaminen ja arvostaminenhan on ihan eri asioista kiinni kuin tisseistä. Mitä tästä elämästä tulisi, jos alkaisi jokaista ruumiinosaansa miettimään, että mahtaakohan tää ruumiinosa kelvata???

Alkuperäinen kirjoittaja Pahvit herätkää:
Mitä tästä elämästä tulisi, jos alkaisi jokaista ruumiinosaansa miettimään, että mahtaakohan tää ruumiinosa kelvata???

No minä ainakin haluaisin että rintojakin hyväiltäis välillä, se tuntuu niin hyvältä esim. seksin aikana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pahvit herätkää:
En tajua miksi täällä on näin paljon näitä mies ei tykkää siitä ja siitä ruumiinosastani. Onko itsetuntonne tosiaan kiinni miehestänne?

Eikö teillä ole muuta elämässänne: työ, ammatti, äitiys, se miten hyvä KUMPPANI olette miehellenne, miten hyvä ystävä ystävillenne...

En vaan tajua, miten jonkun elämää voi noin paljon liikauttaa, mitä mieltä mies on TISSEISTÄ. En oo koskaan edes ajatellut, mitä mun mies tuumaa mun tisseistä, eikä kiinnosta. Kunhan se on mun kanssa eikä kenenkään muun, niin ihan sama. Kumppanin rakastaminen ja arvostaminenhan on ihan eri asioista kiinni kuin tisseistä. Mitä tästä elämästä tulisi, jos alkaisi jokaista ruumiinosaansa miettimään, että mahtaakohan tää ruumiinosa kelvata???

Noh noh. Kyllä miehiäkin arveluttaa, että onko vehje tarpeeksi iso. ja jos naapurilla on ihan kauhee jorma, niin kyllähän se kateutta aiheuttaa....

Noh noh. Kyllä miehiäkin arveluttaa, että onko vehje tarpeeksi iso. ja jos naapurilla on ihan kauhee jorma, niin kyllähän se kateutta aiheuttaa....

Ninkö? Jos mun mieheni pitäisi mun rakkauttani jotenkin riippuvaisena tai ehdollisena jorman kokoon liittyen, niin olisin kyllä aika loukkaantunut. Rakastaisin häntä, ja olisin hänen kanssaan loppu elämäni, vaikka se jorma tippuisi kokonaan pois vaikkapa onnettomuudessa, ja hän tietää sen.

Jos miettii koko ajan kelpaako toiselle, sehän on oikeastaan sama, kuin että ei luota toisen rakkauteen. Itse en voisi elää sellaisessa suhteessa.

Yhteistyössä