Mieheni ex ja rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Susa"

Vieras
Keskustelimme taannoin mieheni kanssa rinnoista. Tarkemmin sanoen hänen eksänsä ja minun rinnoista. Kysyin sitten mieheltä, että no oliko sillä isommat kuin mulla...Mies siihen, että no oli (tämä ei liene kovin vaikeaa, kun minulla on keskimääräistä pienemmät. Olen nähnyt eksänsä, eikä hänelläkään mitkään valtavat ole, mutta ehkä pari kuppikokoa isommat kuin mulla). Nyt mulla on sellanen olo, että tykkääks se näistä mun rinnoista ollenkaan?

Tää on niin tyhmää, tiedän, mutta mä en saa tätä asiaa pois päästäni. Aivan tyhmää ajatella tätä.

Mutta miks sen miehen piti edes sanoa mulle mitään siitä eksänsä rintojen koosta (okei, tivasin, mutta silti...olis nyt vaikka sanonut, että sulla on kivat ja niistä tykkään, enkä mitään eksien rintoja halua enää muistella.) Se on kehunut mun rintoja, ja aina on niitä koskemassa ja hiplaamassa, mutta olen niin idiootti, että mä vaan ajattelen, että miten se voi mun pienistä rinnoista pitää. Vaikka on ne nyt silti ihan kivan muotoiset, kai, ja itsenikin mielestä mun nännit on erityisesti aika seksikkäät ja rinnatkin muodoltaan ihan nätit. Niin kai se periaatteessa niistä voi pitää, kun ei kai se kokokaan se ainut määrittävä tekijä siinä rintojen kauneudessa ole...Mutta mä en vaan voi uskoa sitä! Mies vaan sanoo, ettei hänellä ole koskaan ollut naisten rintojen koolla merkitystä. Hän kuulemma seurustelee sen naisen, ei rintojen kanssa.

Mies kehuu pienehköistä rinnoistani huolimatta meidän seksielämää upeaksi, sanoo, että meillä on parasta seksiä mitä hän on ikinä kokenut, ja kuulemma ei ole tuntunut näin hyvältä aikaisemmin. Silti mä olen jotenkin jumiutunut tuohon tissikokoon.

Miten pääsisin eroon tällaisista typeristä ajatuksista?

Ja olen näillä lapsenikin ruokkinut, joten kyllä rintani ovat siinä mielessä tosi hyvät ja tärkeimmän tehtävänsä hyvin täyttäneet.

Jotkut miehet on niin tyhmiä, että kun niiltä kysyy jotain, niin ne vastaa. Jotkut on vieläpä niin tyhmiä, että ne vastaa rehellisesti. Jotkut on niin tyhmiä, että ne luulee naisten haluavan rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa nainen haluaa vain itseään miellyttäviä vastauksia :D Mutta jos mies ei vastaa, niin silläkään ei pääse liukenemaan tilanteesta vaan nainen jatkaa tivaamista, kunnes on vastattava.

Voisitko yrittää ajatella niin, että koska mies on sinut kuitenkin kumppanikseen valinnut, niin tissien koko ei ole se juttu, mikä naisesta tekee hänen silmissään viehättävän?

No kyllä mä esim. mieheni kanssa oon puhunut mun exien munan koosta. Ja mun exällä oli tosi iso muna. Paljon isompi kuin mun miehellä. Mut ei se mun miestä oo mitenkään haitannut. Mun miehellä on kuitenkin ihan normaalin kokoinen, joku 15-senttinen. Exällä oli 20-senttinen ja paksuutta kanssa enempi kuin yleensä.

Kyllähän parasta olis jos rinnat olis isot mutta kiinteät. Mutta keskikokoiset ja kiinteät on parempi kuin isot ja löllöt. Mun mielestä kyllä suuren osan naisista kannattais mennä rintojen eheytysleikkaukseen kun lapset on tehty. Siellä saa rinnat kiinteiksi ja voipa siinä laittaa vähän lisää kokoakin, jos tuntuu. Mutta kyllähän se tissien terhakkuus on tärkeintä.

Mä en ymmärrä miksi jotkut naiset tässä himmailee. Kun kerran nykyään on mahista kenen vaan saada unelmarinnat, niin kannattais sitä hyödyntää. Ainakin jos haluaa miehiä miellyttää ja taitaapa kaikki naiset sitä pohjimmiltaan haluta.

[QUOTE="Mimmuli";28511336]No kyllä mä esim. mieheni kanssa oon puhunut mun exien munan koosta. Ja mun exällä oli tosi iso muna. Paljon isompi kuin mun miehellä. Mut ei se mun miestä oo mitenkään haitannut. Mun miehellä on kuitenkin ihan normaalin kokoinen, joku 15-senttinen. Exällä oli 20-senttinen ja paksuutta kanssa enempi kuin yleensä.[/QUOTE]

Kyllä. Miehet suorastaan rakastavat kuulla tarinoita isopeniksistä ex-miehistä. Ja jos jollain miehellä on ihan hirveen huono itsetunto ja sitä jotenkin tuntuis haittaavan tämä jättipenis-ex kun itsellä on vaan semmonen 11-senttinen, niin sitten kannattaa hihasta vetää ässä: " Mut joskus se melkein teki kipeää se mahtipenis. Joskus kun se jättiläismäinen sykkivä kyrpä työntyi minun sisään.... oih... niin meinas pyörtyä. Toisaalta se oli niin nautinn... siis tai siiss... melkein ei tiennyt että onko se kipua vai... noh, sun kanssa ei oo semmosta tunnetta yhtään. Öööh. Onneksi..."

:D Niin. Mies tosiaan vastasi sun kysymykseesi "oliko isommat". Mies ei vastannut kysymykseen "oliko paremmat". Ihan oikeasti, unohda koko juttu. Exällä ollut isommat tissit, so what. Ei se sun miehesi varmaan niitä exänsä tissejä haikaile, niin kuin sä tunnut kuvittelevan. :D Haikailetko itse joitain ruumiinosia omista existäsi, jos ne ovat sattuneet olemaan isommat kuin nykyisellä miehelläsi?

Oikeastaan AP:n ei kannata "unohtaa koko juttua", sillä sen verran vaikelta kuulostaa hänen ajatuksen juoksu ja ahdistuminen. Eli asia kannataa käsitellä itsensä kanssa ennenkuin sen tissihomman unohtaa.

Muuten edessä on pian ahdistus vastaavasta tilanteesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28511335:
Jotkut miehet on niin tyhmiä, että kun niiltä kysyy jotain, niin ne vastaa. Jotkut on vieläpä niin tyhmiä, että ne vastaa rehellisesti. Jotkut on niin tyhmiä, että ne luulee naisten haluavan rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa nainen haluaa vain itseään miellyttäviä vastauksia :D Mutta jos mies ei vastaa, niin silläkään ei pääse liukenemaan tilanteesta vaan nainen jatkaa tivaamista, kunnes on vastattava.

Ei se mies ole tyhmä vaan nainen. Nainen kysyy ja tivaa kunnes mies vastaa, josta nainen sitten suuttuu.

[QUOTE="hans";28511397]:D Niin. Mies tosiaan vastasi sun kysymykseesi "oliko isommat". Mies ei vastannut kysymykseen "oliko paremmat". Ihan oikeasti, unohda koko juttu. Exällä ollut isommat tissit, so what. Ei se sun miehesi varmaan niitä exänsä tissejä haikaile, niin kuin sä tunnut kuvittelevan. :D Haikailetko itse joitain ruumiinosia omista existäsi, jos ne ovat sattuneet olemaan isommat kuin nykyisellä miehelläsi?[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="Vieras";28511410]Ei se mies ole tyhmä vaan nainen. Nainen kysyy ja tivaa kunnes mies vastaa, josta nainen sitten suuttuu.[/QUOTE]
Höpsis. Viisas mies tietää oikeat vastaukset naisen esittämiin kysymyksiin. Ei niitä tärkeitä kysymyksiä kuitenkaan ole kovin montaa, joten ei ole kohtuuton vaatimus opetella oikeat vastaukset :) Poikalasten äitien kannattaa opettaa ne vastaukset pojilleen, niin ei tule sitten mitään ikäviä tilanteita tyttöystävien ja vaimojen kanssa.

Ootko niinkun tosissasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28511447:
Höpsis. Viisas mies tietää oikeat vastaukset naisen esittämiin kysymyksiin. Ei niitä tärkeitä kysymyksiä kuitenkaan ole kovin montaa, joten ei ole kohtuuton vaatimus opetella oikeat vastaukset :) Poikalasten äitien kannattaa opettaa ne vastaukset pojilleen, niin ei tule sitten mitään ikäviä tilanteita tyttöystävien ja vaimojen kanssa.

Ihana tapaus. :D Ymmärrän kyllä ap:ta sikäli et olen itsekin nainen ja välillä vähän höntti. Tosin vältän existä puhumista melko pitkälti just siks, etten sitten mököttäisi alahuuli rullalla, kun miehen exällä on paksummat hiukset ja se osaa laulaa ja teki jotain tosi hyvää ruokaa ihan ite. On se niin väärin. :'(

Ootko niinkun tosissasi?
Miksi en olisi? Kyllä me ollaan tuon mun kuopuksen kanssa juteltu siitäkin, mitä asioita nainen ei koskaan halua kuulla rakkaansa suusta. Ja yksi niistä on, että ex-tyttöystävä ei saa olla missään suhteessa parempi kuin nykyinen. Tai jos olikin, niin sitä ai pidä millään tavalla ilmaista, että näin on. Pitää osata olla diplomaattinen ja valita vastauksensa siten, ettei toinen pahoita mieltään ja pahimmassa tapauksessa mökötä seuraavat 2 viikkoa. Mitä mustasukkaisemman kumppanin valitsee, sitä tärkeämpää on vastata oikein eikä rehellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijienäijä;28511358:
Kyllähän parasta olis jos rinnat olis isot mutta kiinteät. Mutta keskikokoiset ja kiinteät on parempi kuin isot ja löllöt. Mun mielestä kyllä suuren osan naisista kannattais mennä rintojen eheytysleikkaukseen kun lapset on tehty. Siellä saa rinnat kiinteiksi ja voipa siinä laittaa vähän lisää kokoakin, jos tuntuu. Mutta kyllähän se tissien terhakkuus on tärkeintä.

Mä en ymmärrä miksi jotkut naiset tässä himmailee. Kun kerran nykyään on mahista kenen vaan saada unelmarinnat, niin kannattais sitä hyödyntää. Ainakin jos haluaa miehiä miellyttää ja taitaapa kaikki naiset sitä pohjimmiltaan haluta.

Joidenkin mielestä ne leikatut ei ole ne unelmarinnat vaan luomut. Toisaalta se leikkaus ei ole riskitön / ilmainen myöskään.

Yhteistyössä