Millaiset rinnat haluaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gabrielle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"gabrielle"

Vieras
Mä olen 35-vuotias nainen. Laihdutin raskauteni jälkeen ja rinnoista hävisi kokonaan ryhti ja koko pieneni myös. Olin ennen kokoa C, mutta nyt vanhat rintsikat ovat pienet.

Olen pohtinut rintaleikkausta, haluaisin, että kokoni olisi entinen C tai ehkä peräti D.

Millaisista rinnoista te haaveilette vai onko teillä jo haaverinnat? Entä mitä ajattelette rintojen suurennusleikkauksista?

Olen omiini tyytyväinen... tai no saa nähdä miten käy, kunhan imettäminen loppuu.
Koko on vaihdellut siinä 75 a ja 75 b kupin välillä, melko pystyt kartiot... sellaiset ketun nokat :)

en isompia, en pienempiä, näin on hyvä. mitä ajattelen suuremmista rinnoista? voipi tulla selkäongelmia, kun jo nyt on tarpeeksi usein hartiat kipeät koulussa istumisesta. eli kiitos ei.

en pahakseni laittais isompiakaan. nyt ne ei oo isot,mutta ei pienetkään. koko on 65 G ja se on mun 163/59 vartalooni ihan pesseli.
kyllä näihin voisi 1,5dl täytettä laittaa =D ehkä 30v lahjaksi itselleni.

Minulla jäi rinnat pari kuppikokoa suuremmiksi lapsen jälkeen, vaikka paino on nyt sama kuin ennen raskautta. Silloin aiemmin olivat mielestäni pienenpuoleiset, 75 B. Nyt on 75 D, eikä kauheasti roikukaan,eli ihan hyvät ovat nyt. :D

Mä olen ihan tyytyväinen, mulla 70G, täyteläiset, ei roikkuvat. Olen 171 cm pitkä, 63-kiloinen. Kukin tehköön leikkausten kanssa miten haluaa. Itse en suurempia kaipaa.

Haluaisin sellaiset rinnat, jotka minulla oli ennen raskautta.

Suurennusleikkauksista olen sitä mieltä, että ihan järjetöntä hommaa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tehdä esim. urheilusta hankalampaa itselleen. En ole myöskään koskaan kuullut, että pienet rinnat aiheuttaisivat esim. selkäsärkyä tai ryhtiongelmia.

No joo, joidenkuiden mielestä isoja rintoja on kivempi katsella kuin pieniä. Itse olen kyllä ihan toista mieltä, samoin mieheni.

No ehkä entiset takas. Ennen imetystä rinnat oli 70c ja imetyksen jälkeen löysä c tai b. Jotkut c-koon liivit on isoja, mutta osa ihan sopivia. Toisaalta olen tyytyväinen ettei pahemmin käyny. :)

Pienet ja kiinteät. Mut ei semmoset kauheet ketunnokat, vaan pyöreähköt.

Nyt on melkosen pienet ja painon kanssa on jojoiltu sekä imetettykkin, niin ei oo enää niin terhakat ja tuntuu ihan 'tyhjiltä'