Mieheni ex ja rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="isipappa";28514005]Jos ja kun 4v tuosta isoksi pojaksi kasvaa, niin tissit kiinnostavat kahta kauheammin. Se on isien ja äitien homma opettaa pojilleen, että kaula- aukkoja ei parane tuijottaa, koska se on huonoa käytöstä. Kuin myös se, että kaula- aukkoja saa venyttää vain saadessaan siihen erikseen luvan. Puhumattakaan pikkupöksyjen hampailla riisumisesta.[/QUOTE]

Juu kyllä me sille sanottiin että vieraampien tätien paitoja ei kande paukutella, se on söpöä vain ohikiitävän hetken.

Kyllä. Miehet suorastaan rakastavat kuulla tarinoita isopeniksistä ex-miehistä. Ja jos jollain miehellä on ihan hirveen huono itsetunto ja sitä jotenkin tuntuis haittaavan tämä jättipenis-ex kun itsellä on vaan semmonen 11-senttinen, niin sitten kannattaa hihasta vetää ässä: " Mut joskus se melkein teki kipeää se mahtipenis. Joskus kun se jättiläismäinen sykkivä kyrpä työntyi minun sisään.... oih... niin meinas pyörtyä. Toisaalta se oli niin nautinn... siis tai siiss... melkein ei tiennyt että onko se kipua vai... noh, sun kanssa ei oo semmosta tunnetta yhtään. Öööh. Onneksi..."

:D Onneksi olen tajunnut pitää leipäläpeni kiinni tästä aiheesta. Eikä tuo mieskään oo ollut kiinnostunut kuulemaan minkälaisia kyrpiä olen tavannut.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28514029:
Vähän pelkään kyllä, että tästä tulee taas nk. sanomista, mutta vastaanpa kuitenkin, kun kerran kysytään. Eli minun (ja huom! vain minun) mielestäni optimipaino 168cm naiselle on jossain 55-60 kilon haarukassa.

No ei oo paha. Tietenkin suurinta osaa juuri tuollaiset miellyttää. Itse painan juuri tuommoiset 56-57 kg ja semmoinen mä vaan ruuminrakenteeltani olen. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että on olemassa sellaisia hieman pyöreitä, erittäin viehättäviä naisia. Mutta painoa sitten ehkä semmoset 65-70 kg samalla pituudella.

being-someones-last-love.jpg

"Miksi kuvittelet, että isommat tarkoittaa samaa kuin paremmat? Mun mies on joskus sanonut, että pienet rinnat on paljon kauniimmat, mikä tuntui vähän pahalta, mulla kun on e-kuppi... En oo ajatellut asiaa sen jälkeen, ihan tunnun kelpaavan tällaisena kuin olen."

Nykyäänhän miehen suurin synti on pitää isoista rinnoista. Joka keskustelupalstalla jauhetaan väsyksiin asti siitä, kuinka pienet rinnat on ihanat ja kiinteät ja kauniit. Naiset rientävät kertomaan, miten nätit ja mukavat pienet rinnat ovat, miehet saapuvat kertomaan pitävänsä pienistä rinnoista ja pienirintaisuutta ihastellaan niin maan pirskatisti.

Eikä siinä mitään, mutta auta armias, jos miehenä sanot pitäväsi oikein isoista rinnoista niin johan olet paatunut sovinisti ja naisten esineellistäjä. Pointtina siis se, että pienirintaisuuden preferoiminen parinvalinnassa tuntuu jotenkin hyväksyttävältä, kuten myös se, ettei piittaa rintojen koosta, mutta suuririntaisuuden preferointi on jotenkin ällöä.

Ainakin minä kuulun siihen miesjoukkoon, joka pitää enemmän isoista rinnoista, mutta ei siitä parane pahemmin huudella, jos maineestaan välittää. (Ja kyllä, pidän muutenkin kookkaammista naisista, mitä jotkut ihmiset eivät tahdo millään uskoa.)

Yhteistyössä