Mieheni haluaa vielä 1 lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Niin itse en haluaisi.Minulla paljon sairauksia,ei töitä eikä mitään lisäksi pelkään että tulee poika hän toivoo tyttöä ja ikääkin minulla jo paljon.Mitä tekisit?

sinähän sen päätät haluatko kantaa ja hoitaa lasta vai et.Minä sanoisin näin ja hakisin vaikka tarvittaessa lääkäriltä lausunnon että uusi raskaus ei enään hyväksi tässä vaiheessa.Anna sen haluta.Meilläkin haluaa mutta mä sen loppupeleissä päätän.Mulla ei syynä ole kuin se että mä en ole varma jaksanko henkisesti lisää lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin itse en haluaisi.Minulla paljon sairauksia,ei töitä eikä mitään lisäksi pelkään että tulee poika hän toivoo tyttöä ja ikääkin minulla jo paljon.Mitä tekisit?

Joo niin kuulemma minunkin mies haluaisi vielä yhden... vain kun minä en vaan jaksa! Ikää on jo 39v. nuorin lapsi kohta 3v.
Raskausaika aina ollut aika rankka.. En vaan jaksa.

Saahan sitä aina toivoa, eriasia kuka sen uuden lapsen hoitaa...Jos ikää jo lähemmäs 40 on olemassa riski saada vammainen lapsi. Kuka hitto sen sitten jaksaa hoitaa? Pidä vain pääsi, sinähän sitä kuitenkin joutuisit enemmän hoitamaan.

Jos suhteenne on niin heikolla pohjalla että mies vaihtaa nuorempaan jos et halua lasta niin ei tuollaiseen suhteeseen kannata edes lasta tehdä, kannattaako suhdetta edes jatkaa?

Niin se tietysti on.Minäkin olisin aina tytön halunnut mutta epäilen että saisin taas pojan.Mulla kun aina raskaudet hankalia,vuodelepoa ja sydämen takia voi henki lähteä niin sellaista.

Niin se tietysti on.Minäkin olisin aina tytön halunnut mutta epäilen että saisin taas pojan.Mulla kun aina raskaudet hankalia,vuodelepoa ja sydämen takia voi henki lähteä niin sellaista.

no ei sitten todellakaan kannata enää lasta tehdä jos jo oma hengen lähtö lähellä.

Niin mut ei mieheni siittä välitä että mulla terveys heikko ja raskaus olisi ehkä vielä vaikeampi kuin edellinen ja sekin jo oli vaikea.

no se kertoo vain sitten siitä ettei miehesi oikeasti välitä susta yhtään. kyllä teille ero tulee väistämättä jossain vaihessa jos noin huonolla tolalla suhde on ettei mies välitä sun terveydestä yhtään. jos olet yhtään viisas jätät sen lapsen tekemättä. suosittelen kans adoptiota.

Yhteistyössä