Mieheni haluaisi nähdä kun useampi mies nai minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eija 44
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä harrastettu kolmen ja viiden kimppaa.
Useimmiten oma mies ei mukana aktissa, vaan tykkää katsoa tai olla erihuoneessa.
Ihanaa saada vierasta ja kiimaista miestä tai miehiä, itse tykkään hurjasti ja mies
nauttii kun olen hyvin tyydytetty.
Parisuhde roihuaa ja rakastan miestäni sekä saan nauttia täysillä vieraista miehistä ja
erilaisista kaluista.
Mikä ihaninta jokainen mies tuntuu ihanalta ja ottaa sekä antaa erilailla.
Suosittelen kaikille naisille jos asiaa mietitte.
Miehet voitte jättää viestejä, asumme eteläsuomessa ja etsimme myös uusia
komistuksia .
Itse olen 172cm paino 65 ja olen blondi

Moi. Meilläkin hyviä kokemuksia. Nyt kuitenkin erottuja kaipaan ryhmätoimintaa, jossa naiselle annetaan nautintoa Olisi kivaa nauttia. Asun Helsingissö ja miehekäs mies.

Minun mies vie minua sekasaunaan ja haluaa minun valitsevan seksiseuraa sieltä.
Onko vastaavaa?

Moi. Meillä on vähän vastaaavia juttuja. Olemme usien hotellien saunassa menneet mieheni kanssa molemmat miesten puolelle. Mieheni on ensin käynyt katsomassa montako miestä seillä on ja kysynyt onko heille ok, jos vaimo tulee myös miesten puolelle saunaan, niin hänen ei tarvi olla yksin naisten puolella (useimmiten n puolella ei ole ollut saunojia), Kertaakaan ei ole tullut kieltävää vastausta. itseäni ensin vähän jännnitti, mutta kaikki miehet ovat suhtautuneet hyvin naiseen heidän saunassaan. Pari kertaa on ollut miehellä puoliseisokki kun olen tarkoituksella istunut heitä vastapäätä polvet koukusssa jalat levällään lauteilla, alapää avoina heille. Toisella kertaa näistä miehistä pyynnöstäni yksi pesi minut kova kalu selkääni vasten suihkussa ja hänen kanssaan jatkoimme myöhemmin huoneessamme. Ei laittanut vastaan kun kysyimme että tulisiko ilta drinksulle huoneseemme. ja kävi huoneessamme veilä ennen aamupalaa ja pääsi sekä omille että mieheni liukkaille suoraan. Meillä ei ole olut mitään ongelmia yhteissaunomisissa. Tuttujen kanssa saunotaa alasti, mutta ilman näitä leikkejä. Parin 54 Rouva.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Halusin nähdä kun vieraat miehet panivat vaimoani . No se toteutui tänä kesänä kun ravintolasta lähti 3 miestä meille jatkoille , vaimo laittoi yllensä vain lyhyen paitulin ja istui miesten kanssa sohvalla , antoi heidän hyväillä itseään ja kohta mentiin makuuhuoneeseen , minä katselin ovelta kun vaimoani pantiin , kukaan ei käyttänyt kortsua vaan spermat pilluun , kyllä vaimo nautti . Kun kaikki 3 olivat saaneet vaimoni pillua , mentiin olohuoneeseen istumaan ja juomaan , kyllä se vaimokin saapui alasti , kysyi minulta haluatko panna no ei muuta kun liukkaille . Kun olimme naiset niin siihen tuli yks miehistä uusinta kierrokselle , minä menin olkariin istumaan , kyllä kuului kova naimisen ääni makuuhuoneesta ja sitä kesti pitkään ja niin kuului vaimoni huohatus ja komentelu , pane kovempaa ja myös huuto tulee . Tais vaimo saada kunnon orkun . Jonkin ajan kuluttua tulivat makuuhuoneesta , vaimo näytti kyllä siltä että , o,i saanut muikkua kunnolla , vielä myöhemmin nämä kaksi jotka eivät olleet saaneet uusinta kierrosta panivat vielä vaimoani. Jonkin ajan kuluttua miehet lähtivät ja antoivat vaimolleni puhelin numerot , sanoivat soita milloin vain kun tekee useampaa kullia mieli ja sitten lähtivät ja me menimme nukkumaan , ensin halusi kyllä naida kun työnsin kullin pilluun niin se o,i liukas ja o,i myös venynyt ,ajattelin eiköhän se siitä palaudu entiselleen .

Aika harva tuon pystyy toteuttamaan. Vaikka olisi haluja onko uskallusta? Löytyykö sopivia partnereita? Haaveissa meilläkin ollut mutta eipä olla toteutettu.

Minulla on lupa antaa muillekkin miehille.
Ainoa ehto on että kerron miehelleni perusteellisesti miten olin päätynyt panemaan vieraan kanssa ja miltä oli tuntunut.

Minun mies vie minua sekasaunaan ja haluaa minun valitsevan seksiseuraa sieltä.
Onko vastaavaa?

Meillä kans käydään hotellissa molemmat miesten puolella saunassa. Kysyttäessä miehiltä voiko vaimo tulla kanssa miesten saunaan, ettei tarvi yksin olla n saunassa. Koskaan ei kukaan ole kieltänyt. Rva estottomasti lauteilla haarat levällään pos pimppa näytillä. Muutaman kerran nuorilla miehillä tullut puoliheijari, rva vaan katsellut ja hymyillyt. Kaksi kertaa on saatu seuraa hot huoneeseen m saunasta. Rva valinnut miellyttävän m ja suoraan pyytänyt kaveria huoneeseemme saunan jälkeen. Ja hyvin onnistui. Olivat ensin kaksin ja oma m tuli alakerran baarista jonkun ajan kuluttua keskelle kiivainta panoa. Katseli ja avusti nuolemalla molempia ja kaverin lauettua sisään tuli liukkaille nuoltuaan ensin. Kivasti on onnistunut ja molemmat nautimme kun vaimo saa vierasta.

• Tykkää
Jos täällä on miehiä, niin haluaisin kuulla, mitä tekisitte vaimolleni, lukekaa loppuun... Kuvitellaan tilanne, että olisimme laivalla vaimoni kanssa ja joku täällä olevista miehistä olisi samalla risteilyllä. Vaimoni on 39 vuotias, noin 180 cm/73kg ja hänellä on ainakin omasta mielestäni oikein muodokas vartalo. Hän tykkää tanssia enemmän kuin minä ja monesti annankin hänen mennä tanssimaan toisten miesten kanssa. Katselen kuinka vieraat miehet hinkkaavat tanssilattialla lantiotaan vaimoni lantiota vasten. Olen kysynyt vaimoltani, haluaisiko hän joskus toista miestä, mutta koska hän on melko "siveellinen" ei ole ainakaan selvinpäin myöntänyt. Kerran yhdellä risteilyllä vaimoni tanssi hänen mielestään oikein komean miehen kanssa, jonka hän olisi jopa voinut kutsua hyttiimme jatkoille, mutta ikäväksemme tämä mies katosi, ennen kuin pääsimme asiaa edistämään. Kun illalla hyttiimme päästyämme rakastelimme ja samalla kyselin, että jos tuo komea mies olisi täällä, niin miltä tuntuisi. Huomasin vaimoni olevan aivan läpi märkä ja kiihkoissaan. Jos sinä olisit samalla laivalla, kuinka viettelisit vaimoni ja hoitaisit itsesi hyttiimme jatkoille? Mitä tapahtuisi tämän jälkeen? Olisimmeko kolmistaan, vai hoitaisitko vaimoni yksin?

Mieheni ehdotteli pitkään että otettais joku toinen mies kimppakivaan. Vaikka olen aina ollut avoin seksin suhteen, en ollut koskaan ollut kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Aluksi kieltäydyin edes keskustelemasta mutta ajatus kuitenkin alkoi kiehtomaan. Lopulta lupauduin kokeilemaan jos tilaisuus tulisi jonkun luotettavan ja fiksun kaverin kanssa. Kerran ollessamme mökillä mieheni ja hänen työkaverin kanssa menimme kaikki kolme yhdessä saunaan. Lauteilla ollessamme mieheni alkoi yllättäen kyselemään vieraaltamme että onko hän kokeillut kimppakivaa? Vieras sanoi, että joskus nuorempana hän oli hetken aikaa pariskunnan kimppakaverina. Mieheni kysyi sitten suoraan, että haluaisitko nyt olla meidän kanssa? Vieras hämmentyneenä kysyi että oletko tosissasi ja mitä mieltä minä olen. Vastasin että mieheni on tästä pitkään puhunut ja nyt minäkin olen valmis kokeilemaan. Vieras siihen, että mikäs siinä, ilo on minun puolella. Niinpä saunan jälkeen siirryimme tupaan, jossa istuin sohvalle vieraan vierelle. Mieheni tuli eteeni, avasi saunatakikini ja alkoi hyväilemään minua ensin rinnoista ja siitä jalkoväliin siirtyen. Vieraalla alkoi bokserit pullottaa kun hän vierestä seurasi touhuamme. Sitten mieheni sanoi että nyt on vieraan vuoro tyydyttää minua. Vieras riisui bokserinsa ja siirtyi kovan kalunsa kanssa jalkoväliini, työntyi sisääni ja alkoi naimaan minua. Mieheni oli aivan kiihkoissaan kun näki toisen miehen naivan minua. Olemme sittemmin muutaman kerran pyytäneet samaa mieheni työkaveria mökkeilemään kimppakivan merkeissä.

• Tykkää
Kokemusta ei ole mutta samasta aiheesta käydään keskustelua meilläkin. Pitkän parisuhteen aikana olen huomannut että ihaninta rakkautta on avoin rakkaus ilman mustasukkaisuutta ja että ihminen ei elä pelkällä materialla vaan ilolla, nautinnolla ja kokemuksilla. Ja minulle olisi suuri ilo ja nautinto jos rakkaani nauttisi iloisesti elämästä - Joidenkin ahdasmielisempien mielestä olen varmaan perverssi/nyssy/pehmok...i ja ties mitä mutta itse koen olevani itsestäni ja parisuhteestamme varma mies joka haluaa vaimonsa kanssa nauttia elämästänsä.

Toivottavasti niin te kuin mekin voimme nauttia elämästä yhdessä parin kanssa. Hyvää kesää!
Älkää kokeilko, pilaa suhteen, nimimerkki kokeiltu on ja vaimo lähti

Jos luottamus kunnioitus ja rakkaus ei ole kunnossa niin älkää kokeilko kimppaa.
Meillä luottamus kunnioitus ja rakkaus kunnossa ja vaimoa saadaan panna kimpassa ja erikseen jo 11 vuotta.
Yksi miehistä on vaimon vakkari ja pannut vaimoa koko 11 vuotta, oli vaimon ensimmäinen kimppa kaveri.

Mikä siinä viehättää kun todella moni mies haluaa että vaimoa panee myös muutkin miehet?

Mikä siinä viehättää kun todella moni mies haluaa että vaimoa panee myös muutkin miehet?
Kovin moni mies ei halua että vaimoa panee muut, mutta jotku harvat haluaa. Meidän idea on siinä kun joskus, aika harvoin on mukana toinen mies eli tietty kaveri. Vaimo on naitavana, on se ihan he..ltin kiihottavaa katseltavaa ja se myös tuntuu isolta. Vaimosta ihanan irstasta olla kahden miehen pantavana, ei ihan ilmaise noin.

Kovin moni mies ei halua että vaimoa panee muut, mutta jotku harvat haluaa. Meidän idea on siinä kun joskus, aika harvoin on mukana toinen mies eli tietty kaveri. Vaimo on naitavana, on se ihan he..ltin kiihottavaa katseltavaa ja se myös tuntuu isolta. Vaimosta ihanan irstasta olla kahden miehen pantavana, ei ihan ilmaise noin.
Just näin, harvoin ja hartaasti naidaan tietyn kaverin kanssa vaimoa eli 3-4 kertaa vuodessa. Se alkoi korona aikaan kun ei voinut mennä perjantaioluelle, jäätiin meille oluelle ja kerran jutut meni syvälle seksiin ja ehdotin jos kokeiltaisiin. Vaimo ei ole mikään seksipeto, vaan odottaa saavansa. Kimpassa hän saa ja nauttii paljon, varmasti on myös ihanan irstasta!

Just näin, harvoin ja hartaasti naidaan tietyn kaverin kanssa vaimoa eli 3-4 kertaa vuodessa. Se alkoi korona aikaan kun ei voinut mennä perjantaioluelle, jäätiin meille oluelle ja kerran jutut meni syvälle seksiin ja ehdotin jos kokeiltaisiin. Vaimo ei ole mikään seksipeto, vaan odottaa saavansa. Kimpassa hän saa ja nauttii paljon, varmasti on myös ihanan irstasta!
Onko baimosi koskaan ollut kahdestaan naimassa tutuunne kanssa, siis kokonaan ilman sinua?

Onhan se mukavaa panna kiimaista toisen miehen vaimoa paljaalla ,aina silloin tällöin 1
Eka kerta oli kun nainen tuli siivoamaan meidän työpaikkaa istui mun työpöydän vastapäätä siitä alkoi. Tunsimme murkkuina ei sen enempää.
Tunti tästä tapaamisesta olin hänen luonaan..ukkosa töissä .
Nainen kertoi aina uneksineen musta❤😋🥰
Siitä alkoi 25suhde kuumaa seksiä välillä asui yksin mutta palasi uskonsa luokse.. Mutta suhde jatkui.
Nyt jo eläkkeellä silloin tällöin nähdään nu olemisesta tykkää jne..
Kuuminta kamaa 40v.-65v
Onnellista ihanaa kun joku aidosti rakasti.

• Tykkää
Reactions: Sgt Pippuri