Niin ja siis mun miehellä on usein scally cap päässä. Ei toki aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin ja siis mun miehellä on usein scally cap päässä. Ei toki aina.
Tosis, sinä kun olet mies niin pidätkö koskaan lierihattua?
Minulla on aika vähän hattuja tai yleensä päähineitä.Tosis, sinä kun olet mies niin pidätkö koskaan lierihattua?
Joo niin olet kyllä mies.Minulla on aika vähän hattuja tai yleensä päähineitä.Niitä voisi kyllä olla enemmän. Talvitakissa on hyvänkokoinen huppu. Lenkillä ja joskus kaupassa käytän urheilutakkia ja kuviollista tupsupipoa. Ulkoillessa on pakko olla jotain, koska muuten korvat on ihan jäässä ja tulee pääkipeä.
Niin, ja on minulla vielä yksi päähine olemassa. Nyt syksyllä alkaa olla aika kaivaa panta esiin ulkoilua varten.
olen mies![]()
Mies mies miesEi kun on minulla vielä uusi yksivärinen villapipo kaapissa!Ei ole ehtinyt käyttöön, mutta täytyy ottaa. Ehkä nyt tulevana talvena
![]()
Minulla on aika vähän hattuja tai yleensä päähineitä.Niitä voisi kyllä olla enemmän. Talvitakissa on hyvänkokoinen huppu. Lenkillä ja joskus kaupassa käytän urheilutakkia ja kuviollista tupsupipoa. Ulkoillessa on pakko olla jotain, koska muuten korvat on ihan jäässä ja tulee pääkipeä.
Niin, ja on minulla vielä yksi päähine olemassa. Nyt syksyllä alkaa olla aika kaivaa panta esiin ulkoilua varten.
En ole mies![]()
Niin on luultu.Match1 Mua on taas luultu kai nimen perusteella täällä jonkun kerran naiseksi
Match2 Melkein aina jotain päässä ulkona ollessa. Kaikki tukka siis tallella, mutta auringonpaisteessa tulee silti höntti olo ilman lippistä. Viileälläkin pidän, kevättalvisin tulin pentuna kipeäksi jos oli ilman pipoa, ja saattais tulla edelleenkin?
Mä kuuntelen aina kehoani (syömisessä ja pukeutumisessa), niin menee aina hyvin![]()
Niin on luultu.mutta ei toisin todistettu. Samoin nämä kaksi tosis&sydis... Tyttöjä molemmat ko? Tosiksesta en ole varma...
![]()
Ethän sinä ole sitä koskaan nähnytEn viitsi laittaa kuvaa mun miehisyydestä, kun ei kuitenkaan mene sensuurista läpi
Tosis on kyllä viehkeä neitokainen![]()
Ethän sinä ole sitä koskaan nähnyt
Kuulin että kävit sen toisen kanssa salaa treffeillä.![]()
Eiks ne teletapeissa jossain jaksossa laulelleet "hassu hattu, haasuus hattu, haassu hattu, hattu" ja uusiksi "haassu hattu haassu hattu haassu hattu hattu"? Ja jokusen kerran vielä lisää.
Ala laulella sitä aina ko ukko pistää hatun päähänsä ja toki voit vaatia myös isoa halia tai hassuja vatsa vasten vatsaa pomppuhyppyjä.
Eiköhän mies totea ennen pitkää että hattu joutaa jäädä hyllylle.
Melkein toivoisin, että mies alkaisi käyttää jotain kaameaa lärtsää, että pääsisin testamaan tätä metodia käytäntöön
Melkein toivoisin, että mies alkaisi käyttää jotain kaameaa lärtsää, että pääsisin testamaan tätä metodia käytäntöön![]()
Älä ihmeessä kysy mieheltä. Kyllä täällä tiedetään.