Mieheni inhoaa parasta ystävääni ja se näkyy kauas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tsiisus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi tsiisus

Vieras
Onko kellään näin että mies ei pidä teidän jostain ystävästänne?
Paras ystäväni ja hänen miehensä ovat tulossa meille 3 yöksi (majoitin heidät kun käyvät festareilla) ja miehelle tämä kävi jos eivät käytä alkoholia(koska meillä vauva) nyt kun sanoin sitten että ovat sitten todellakin tulossa ja ovat 3-4 yötä niin mies sai raivarin että joo kiitti vaan, nyt pitää lähteä pakoon omasta kodista...(kukaan ei ole pakottanut häntä lähtemään)
Ja hän aikoi lähteä heitä pakoon, eli olla muualla nämä yöt kun kaverini ovat meillä...? Toivottavasti ystäväni eivät arvaa että mies lähti heidän takiansa pois...
siis miten lapsellista! :(

Harmillista :( Itse inhoan (kyllä, olen inhottava) minun mieheni kaveria. Mutta salaan sen mieheni takia niin hyvin kuin voin. Miehesi näyttää ajattelevan omaa napaansa aikalailla, voisit ottaa puheeksi SINUN tunteesi tässä asiassa... Nyt joudut stressaamaan sekä miehen että tärkeän ystäväsi reaktioita, eikä se ole oikein. Sinullakin pitää olla oikeus kutsua ystäviä kylään ja miehen olisi kyllä sinun vuoksesi kestettävä muutaman päivän vierailu. Tässä kohtaa huomauttaisin ystävällisesti miehelle, että sinulle tulee pahamieli tästä, ja että hän voisi edes yrittää vuoksesi.

Meillä mies ja paras kaverini eivät myöskään tule toimeen keskenään, riitaa ollut jo ennen kuin itse aloin mieheni kanssa seurustelemaan (ollaan siis alunperin kaikki samasta kaveriporukasta)

Haukkumista ja vittuilua on puolin ja toisin, kaverini valehtelee ja mustamaalaa miestäni koska ei pidä siitä että seurustelemme. Mutta kaverin jutut olen jo aikoja sitten oppinut suodattamaan toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään. Myöskin miehelle olen moneen kartaan sanonut että huorittelut ja solvaukset on ihan naurettavia, että hän voisi olla se viisaampi ja haudata sotakirveet.
Mutta ei, heti kun hiukankin pääsevät näköetäisyydelle niin tappelu alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti09:
Meillä mies ja paras kaverini eivät myöskään tule toimeen keskenään, riitaa ollut jo ennen kuin itse aloin mieheni kanssa seurustelemaan (ollaan siis alunperin kaikki samasta kaveriporukasta)

Haukkumista ja vittuilua on puolin ja toisin, kaverini valehtelee ja mustamaalaa miestäni koska ei pidä siitä että seurustelemme. Mutta kaverin jutut olen jo aikoja sitten oppinut suodattamaan toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään. Myöskin miehelle olen moneen kartaan sanonut että huorittelut ja solvaukset on ihan naurettavia, että hän voisi olla se viisaampi ja haudata sotakirveet.

Ettei kaveris olis mustasukkanen jommasta kummasta... hmmm...

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hitto jos eukko majoittaisi meille jonkun viikonlopuksi, niin nostasin oitis kytkintä. Ei me mikään majapaikka olla. Menis hotelliin

Ystävät tulee todella pitkän matkan päästä niin eikös se ole ihan ystävällistä majoittaa heidät meille eikä passittaa kalliisiin hotelleihin, joihin heillä ei ole edes rahaa. Minusta on itsestäänselvyys kun ystävät tulevat kaukaa festareille ja meillä on kuiteski tilaa eikä mitään estettä etteikö meille vois tulla, paitsi ku mies ei tykkää mutta lähtekööt sitte evakkoon jos ei kestä katsoa niitä...

Mies ei tykkää tästä minun parhaasta ystävästäni koska tää mun ystävä petti joskus jotaki vanhaa poikaystävää, joskus teineinä, enpä usko että monetkaan teinit on uskollisia ja vakavissaan...
Tietty tää mun ystävä on kasvanut, siis on jo aikuinen eikä todellakaan tekisi enää mitään tuolaista! Mies vaan sanoo että se on jakorasia ja plää plää. Outoa käytöstä, kun kaikki jo ollaan aikuisia...no en oo ihan varma miehestä kun käyttäytyy noin:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Hitto jos eukko majoittaisi meille jonkun viikonlopuksi, niin nostasin oitis kytkintä. Ei me mikään majapaikka olla. Menis hotelliin

Ystävät tulee todella pitkän matkan päästä niin eikös se ole ihan ystävällistä majoittaa heidät meille eikä passittaa kalliisiin hotelleihin, joihin heillä ei ole edes rahaa. Minusta on itsestäänselvyys kun ystävät tulevat kaukaa festareille ja meillä on kuiteski tilaa eikä mitään estettä etteikö meille vois tulla, paitsi ku mies ei tykkää mutta lähtekööt sitte evakkoon jos ei kestä katsoa niitä...

No,.. tuo on sinun mielipiteesi. Mä en meille majoittele ketään, enkä myöskään haluu mennä toisten nurkkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies28v.:

Juuri siitä onkin kyse, oltiin ennen kuin paita ja peppu, nyt mulla on mieheni kanssa yhteinen lapsi ja matkaillaan paljon yms.. ja kaveri sinkku ja lapseton, myöskään kavereita hänellä ei oikein ole, ja on itsekkin monesti sanonut että pahaa tekee katsella meidän onnea.. mutta samaan syssyyn taas toteaa ettei ymmärrä miksi mä olen tuollaisen kusipään kanssa..

Ja ei, mies ei ole kusipää, hoitaa lapsia, tekee kotitöitä, viettää aikaa perheen kera, tuo kukkia, hänen kanssaan helppo keskustella aiheesta kuin aiheesta.. jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Mies28v.:

Juuri siitä onkin kyse, oltiin ennen kuin paita ja peppu, nyt mulla on mieheni kanssa yhteinen lapsi ja matkaillaan paljon yms.. ja kaveri sinkku ja lapseton, myöskään kavereita hänellä ei oikein ole, ja on itsekkin monesti sanonut että pahaa tekee katsella meidän onnea.. mutta samaan syssyyn taas toteaa ettei ymmärrä miksi mä olen tuollaisen kusipään kanssa..

Ja ei, mies ei ole kusipää, hoitaa lapsia, tekee kotitöitä, viettää aikaa perheen kera, tuo kukkia, hänen kanssaan helppo keskustella aiheesta kuin aiheesta.. jne..

Jep. Tajusin jo ennekun sanoit ettei ole kusipää ettei varmasti olekkaan... Mun paras kaveri (naispuoleinen) oli kans hieman surullinen siitä että olin saamassa lapsen ja seurustelin mutta ei kuitenkaan mennyt tohon pisteeseen... Se kyllä tajus että elämä kulkee eteenpäin. Ei koko elämää voi olla vaan kavereitten kanssa räkimässä jossain hesen nurkalla.
Eli se on vaan mustasukkanen kun miehes vei sut pois sen kaveris luota. :(
surullista että jotkut ottaa sen noin raskaasti.

ne on meillä vkl ja käy yhen illan festareilla, eikä ne tosiaan örvellä ja rymistele ku tulevat takasin, koska eivät aikoneet juoda, osaavat käyttäytyä ja tajuavat että meillä on pieni lapsi.