Kuule, ihan sama juttu.
Mies haluaa, että uimarannalla otan yläosan pois, vaikka rintani ei kovin ihailtavat ole. Hän haluaa, että pidän lyhyita mekkoja, vaikka reiteni ei niin kauniit ole. Hän selvästi haluaa esitellä minua toisille miehille, nyt sen tajusin, kun sanoit.
Nyt kun oikein ajattelen, niin hän on hyvin usein riisunut minut täysin alasti, jollakin hieman tekaistulla syyllä, varsinkin kun ollaan otettu alkoholia kavereiden kanssa. Monien tuttavien luona mökeillä tai kotona olen saanut kulkea nakupellenä saunan jälkeen, koska mieheni ei tahtonut että pidän edes pyyhettä ympärillä kovin pitkää saunan jälkeen. Lattialle tehdyissä siskonpeteissäkin olen nukkunut useimmiten täysin alasti, vaikka paikalla on ollut vieraita miehiä.
Muistan yhdenkin hieman nolon aamun, kun heräsin ( krapulassa ) mökin lattiapediltä ilman rihman kiertämää ja ilman peittoa. Edellisenä iltana mieheni oli riisunut minut nakusilleen ennen nukkumaan menoa. Mies itse nukkui peiton sisällä täyttä unta ja isäntäväen mies istui parin metrin päässä pirttikaluston penkillä aamuoluella yhden toisen tuttavapariskunnan miehen kanssa. Siinä minä selällään makasin. Lieneekö olleet reiden auki, en muista, huh ! Miehet pyysivät minua myös ottamaan korjausta ja se tuli kyllä tarpeen.
Sain kyllä muilta naisilta pitkiä katseita, kun istuin ilkosillaan heidän miestensä kanssa penkillä korjausoluella.
En ole vastustellut hänen riisumistaan, koska en koe alastomuutta pahana, mutta nyt taidan tajuta, että mies onkin halunnut esitellä paljaita paikkojani toisille miehille ?