mieheni ja missi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eevi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eevi"

Vieras
kävin mieheni kanssa tänään kaupassa . hän huomasi telineessä iltalehden ja siinä erään missin bikinikuvan kannessa. hän kysyi onko meillä jo se lehti, ja että hänen on saatava se koska siinä on kyseisen missin bikini kuvia. olen jo muutenkin ymmärtänyt aiemmin että tämä missi on mieheni mielestä joku ihanne nainen. otin sitten toisen lehden tahallani mukaan, ettei ukko pääse kuolaamaan sen eukon kuvia. olen koko illan v-----uillut mitä kieroimmilla tavoilla miehen innostuksesta tähän bikininaiseen...

mielestäni törkeä ukko. miksi hänen mulle pitää ilmoittaa jos jonkun bikinimissin kuvat kiihottaa...olen itsekin ihan timmi ihminen, mutta näköjään en riitä..ylireagoinko???

Et ylireagoi, sinulla on aihettakin loukkaantua. Ei tuollaisia muiden ihailuja kerrota omalle kumppanille, paitsi ehkä voi joskus mainita ohimennen jos tykkää jonkun ulkonäöstä, mutta minusta tuo menee jo överiksi, että oikein mainostetaan että pitää ostaa lehti jossa on sen ja sen kuvia. :(

No jos rehellisesti sanon, niin vähän on ylireagoinnin makua ilmassa.

Muista että jos miehesi vähänkin vilkaisee edes lehdessä olevia muita naisia tarkoittaa se että sinä et riitä!

Ei ole ylireagointia. EI TUOLLAISTA SANOTA OMALLE NAISELLEEN! Sitäpaitsi miehesi kuuluisi ihailla ja kiihottua sinusta. SINÄ olet hänelle se seksikkäin ja kaunein. Jos et, vaihda miestä.

No ylireagoit ja oot kyl sairaalloisen mustasukkainen. Tosin, ihmettelen et miks ukko halus sen lehden kotiin, mulle ois riittänyt vaan se kuvan katsominen kaupassa. Vai meinaako se runkata sitä kuvaa katsellen ;)

Yhteistyössä