mieheni kanssa taas kinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tässäpä tämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tässäpä tämä

Vieras
Aikaisemmin kerroin täällä sen meidän haukkumisoperaation missä mä haukuin saamattomaks ja mies vihjaili niistä läskeistäni.Meillä on sitten todellakin nyt hiipunut seksielämä aika pahasti.Mies aamulla vihjaili ja on huumorilla vihlaillut ennenkin että tyydyttää itsensä kun ei enää saa.Mä siitä suutuin et toi menee jo henkisen väkivallan puolelle että jatkuvasti vihjailee ja näyttää oikein elein että veteleepi sitten käteen kun pihtaan.Räjähti sitten kunnolla ja sanoi et ei ole ihme kun ukot lähtee vieraisiin jos akat pihtaa tavaraansa eikä anna.Mä taas siitä kimpaannuin ja käskin jo kovaa vauhtia menemään vieraisiin.Tietenkin sanoin siitä kun haukkui taannoin minun ulkoista olemustani et ei paljon enää sen jälkeen ole tehnyt mieli.Hän ei siihen ottanut kantaa ollenkaan eikä ole edes anteeksi sitä pyytänyt kun ei kuulemma tosissaan sitä sanonut.Mä nyt sitten sanoin että sama on kirjoittaa eropaperit että mä en jaksa tätä pelleilyä.Kerroin myös että olen itsekkin seksin tarpeessa et kyllä ne akatkin sen jollakin tapaa hakee.Mies kimpaantui että joo mene vaan jakamaan sitä tavaraa kylille :O mä kyllä oikaisin et on minullakin ne kädet ettei het tarvi miestä siihen tyydyttämiseen.Minusta tämä menee jo ihan liian pitkälle ja arvasti että siitä lähti kunnon vyyhti liikenteeseen.

no ei mun tekisi mieli seksiä miehen kanssa joka haukkuu mun ulkonäköä. Kyllä siinä halut menisi ja kumma jos mies ei sitä ymmärrä. Hyvä mä olen sanomaan,kun oma mies on sitä mitä on- että en kyllä jäisi tuollaisen kanssa asumaan.

kyl mä nyt mietin et sai riittää.Eihän tästä mitään tule jos mies ei ylipäätänsä edes tajua sitä et mä en kykene siihen haukkumisen jälkeen kun ei sitä edes tahdo oikaista ja vakuutta minulle mitenkään et mä kelpaan.

Olet siis kertonu miehellesi että hänen sanansa tekevät niin että sinua ei tee mieli seksiä hänen kanssaan? Miehetkään eivät ole ajatustenlukioita...

Ymmärrän toki tilanteesi... omaakin kokemusta on asiasta =)

olen kertonut todellakin ja kerroin taas uudelleen mut menee heti puhumattomaksi koko ukko.Jos tilanne on se et vieraisiin mennään niin sitten on ihan sama ero ottaa.

Yhteistyössä