T
Tumpula
Vieras
Miehelläni on tämä viikko töistä vapaata. Mies on odottanut vapaaviikkoa kuin kuuta nousevaa koska on ollut töistä hyvin väsynyt. Erityisesti oma rauha ja kiireetön aika ovat olleet toiveissa. Kiireettömyys vähän kärsi pojan sairastettua pari päivää oksennustautia. Yhtenä oksennustauti-iltana olin itse kaverini luona iltakyläilemässä. Muutenkin jouluaika on aika juoksua ja hulinaa, aaton voimme olla kotona mutta joulupäivänä tulee puolipakollinen lähtö mun äidin luo pariksi yöksi.
Tämä sama kaveri soitti äsken. Hän on menossa huomenna töihin aamuvuoroon. Lapsille piti olla hoitaja mutta hoitaja joutui perumaan. Lupauduin sitten ottamaan lapset tänne, tulevat vähän ennen seitsemää ja lähtevät kahden jälkeen. Mieheni on lähdössä jossain vaiheessa aamua tai aamupäivää ostoksille ja asioille.
Mies veti tästä lupautumisestani herneet nenään ja mä en täysin ymmärrä miksi. Kumpi meistä on idiootti? :xmas:
Tämä sama kaveri soitti äsken. Hän on menossa huomenna töihin aamuvuoroon. Lapsille piti olla hoitaja mutta hoitaja joutui perumaan. Lupauduin sitten ottamaan lapset tänne, tulevat vähän ennen seitsemää ja lähtevät kahden jälkeen. Mieheni on lähdössä jossain vaiheessa aamua tai aamupäivää ostoksille ja asioille.
Mies veti tästä lupautumisestani herneet nenään ja mä en täysin ymmärrä miksi. Kumpi meistä on idiootti? :xmas: