mieheni kaveri.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mieheni parhaan ystävän kanssa oli muutaman kuukauden juttu jokunen vuosi sitten.. ollaan selvitetty asiat niin että voidaan liikkua samassa porukassa kun ne kaveritkin on melko samat. nyt kuitenkin olen huomannut että se mieheni kaveri "vahtii" minua kun olemme samassa porukassa,huomauttelee jos puhun mieskavereille ja käyttäytyy hieman mustasukkaisesti. nyt hän sitten viime viikolla soitti minulle yhden ns. yhteisen biisimme ja alkoi oikein kunnolla muistelemaan menneitä. minä koin asian hieman painostavana ja inhottavana. miten hän pystyy tekemään näin miehelleni? he ovat parhaita kavereita,mutta selän takana tekee tällaista.. en ole miehelleni kertonut koska en halua sotkea heidän välejään.. tuntuu että minä taas sekotan tätä pakkaa aikalailla.. :(

tai sit elä noteeraa moista jätkää millään,on siinä muuten miehelläs kaveri :(.sano suoraan jotta se on loppu tuo touhu nyt tai kerrot tuosta ahistelusta miehelleks...Paska jätkä,en muuta sano!

Alkuperäinen kirjoittaja tarkennusta:
Siis olitteko yhdessä ennen miestäsi vai petitkö miestäsi tuon kaverin kanssa?

todella monimutkainen juttu.. olin sinkku silloin eikä meillä mitään turhan vakavaa juttua ollut ja sitten kuitenkin palasin mieheni kanssa takaisin yhteen.. eääh.. minua ei tosiaan enää kiinnosta,mutta harmittaa suuresti mieheni puolesta kun kohdellaan noin. sanoin sille (mieheni kaverille) ettei saisi tehdä näin miehelleni ja hän siihen "ei voi mitään.. jne.." selvinpäin kaikki sujuu hyvin mutta humalassa hän aina avaa suunsa kun ei selvänä osaa puhua.. inhottavaa

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja tarkennusta:
Siis olitteko yhdessä ennen miestäsi vai petitkö miestäsi tuon kaverin kanssa?

todella monimutkainen juttu.. olin sinkku silloin eikä meillä mitään turhan vakavaa juttua ollut ja sitten kuitenkin palasin mieheni kanssa takaisin yhteen.. eääh.. minua ei tosiaan enää kiinnosta,mutta harmittaa suuresti mieheni puolesta kun kohdellaan noin. sanoin sille (mieheni kaverille) ettei saisi tehdä näin miehelleni ja hän siihen "ei voi mitään.. jne.." selvinpäin kaikki sujuu hyvin mutta humalassa hän aina avaa suunsa kun ei selvänä osaa puhua.. inhottavaa

Eli siis olitte miehes kanssa tauolla ja sä säätelit sillä aikaa miehes parhaan kaverin kanssa? Mun mielestä saat ihan itseäs syyttää tossa tilanteessa jos asia on näin, törkeetä toimintaa sutakin aikoinaan.

Niinpä.... Sen takia ei pitäisi sekaantua miehen kavereihin, koska ei ne oo koskaan niin viattomia ja yksinkertaisia asioita, kuin mitä itse tahtois tai luulee.... Jos sä kuitenkin olit sen sun miehes kaverin kaa ees hetken aikaa niin tuskinpa sitä voi siitä syyttää, että se ei oo päässyt susta yli ja kuitenkin pääasiassa pystyy hillitsemään itsensä ja omat tunteensa sua kohtaan. Yhdessä keitetty soppa mun mielestä.

Yhteistyössä